zwanger na clomid ( pco net begonnen met clomid)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door joseetje26, 15 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Hoera, JOSEFIEN is geboren!!

Wat een feest! Wel een heel zware bevalling meid. Laat je maar flink verwennen door de kraamzorg en je mannetje :)

Vind de naam schitterend. Wij hebben een Brits Korthaar poes die Josefien heet, maar ze gaat vooral door het leven als Fiene. Heb achteraf spijt dat we onze poes al zo genoemd hebben, want ook voor onze dochter vinden we het een prachtnaam!!

Ben heel benieuwd naar je dochter. Kom maar gauw een foto showen, wanneer je je wat beter voelt. In de tussentijd pak ik hier lekker een beschuit met rose muisjes op je dochter (virtueel kraambezoek hihi)

Liefs Elke

ps foto's van de 3/4d echo en babykamer in mijn album!
    ps2 Marykay..... SPANNEND!!! Hoop voor jou dat je niet al te lang meer hoeft te wachten :)

2. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Las trouwens op het andere forum dat Redu naar Maastricht moet voor een aanvullende echo. kindje blijft achter in de groei. Hoop snel op goed nieuws van haar kant!

3. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    joseetje van harte gefeliciteerd met de geboorte van josefien.
    wat een heftig verhaal zeg ik hoop dat je snel opknapt.

En elke het klopt krijg onderzoeken in Rotterdam.
    Wat lief dat je aan me denkt.

Marykay zet hem op ik denk aan je. het kan nu niet lang meer duren en dan heb jij ook eindelijk je wondertje in je armen.

gr redu

4. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

JOSEETJE VAN HARTE GEFELICITEERD MEID!!! Wat een bevallingsverhaal zeg, het gaat nu wel weer goed met jullie beiden?

Marykay: kom op hé, ik hoop dat het snel gaat gebeuren bij je.

Liefs Jojoba

5. Marieke1980

Marieke1980 Actief lid

6 feb 2008
    285
    0
    0
    Bij de overheid
    In het noorden
    Hallo meiden,

Ik kom me hier ook even melden! Mag me eindelijk ook tot het rijk der zwangeren rekenen haha!
    Allereerst Joseetje van harte gefeliciteerd! En wat een verhaal. Hoop dat je het gauw een plekje kunt geven. En ik ben het met de andere meiden eens, een erg leuke naam!
    Afgelopen dinsdag heb ik de eerste echo gehad in het zh. Alles was goed en het hartje klopte. Wat bijzonder om te zien zeg! Beebje was 1 cm groot haha! Over 2,5 week mag ik nog een keer heen voor een echo en als dan alles goed is mag ik gewoon door naar de verloskundigenpraktijk. De meeste vrienden weten het inmiddels. Op mijn werk weten een klein aantal collega's het. Met de rest wacht ik nog even...
    Heb gelukkig niet al te veel klachten. Ben niet misselijk. Wel erg moe, erg pijnlijke boobs ( bijkomend voordeel is dat ze lekker aan het groeien zijn, ik stond niet echt vooraan bij het uitdelen haha! ). Ben ook vergeetachtig!
    Ik geniet van alle kwaaltjes en symptomen. Het voelt een beetje als een geruststelling ofzo. Dat zolang ik nog kwaaltjes heb de beeb zich nog goed vasthoudt.

Groetjes!

6. Marieke1980

Marieke1980 Actief lid

6 feb 2008
    285
    0
    0
    Bij de overheid
    In het noorden
    Geboren:
    Februari 2009:
    14 februari 2009: Kelly1980: Isa (38wk5dg) 3094 gram - 50 cm
    28 februari 2009: Suzanne26: Merel (40wk0dg) 3875 gram -55 cm
    Maart 2009:
    4 maart 2009: Ravi: Sinne (37w3d) 2730 gram - 49 cm
    5 maart 2009: Tezzz: Kiyan (40wk0d) 3790 gram - 52 cm
    April 2009:
    18 april 2009: Ylona25: Mika (37w3d) 3360 gram - 53 cm
    Juni 2009:
    8 juni 2009: Joseetje26: Josefien (37w2d) 2460 gram - ?? cm

Nog onderweg:
    Juni 2009:
    Marykay it's a boy (8 juni)
    Haan it's a girl (28 juni)
    Augustus 2009:
    Elke29 it's a girl (27 aug)
    September 2009:
    Redu it's a ?? (19 sept)
    Oktober 2009:
    Gizmootje it's a ?? (6 okt)
    November 2009:
    Lynnes it's a ?? (5 nov)
    Januari 2010
    Marieke1980 it's a ?? ( 25 jan )

Meisjes vs Jongens:
    girls 6
    boys 3
    ?? 4

7. Ravi

Ravi Actief lid

27 feb 2008
    394
    0
    0
    juf
    @Marieke, Joehoe!!!!! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Super zeg! Geniet ervan, en houden zo, zonder kwaaltjes.

@Elke, Wat een vrolijk kamertje, echt voor een meisje. Dat is wel het voordeel van het weten van het geslacht, kun je je lekker uitleven met..... roze!

@Marykay..... ik blijf voor je duimen hoor! De 14e vind ik wel een mooie datum haha. :)

8. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Marieke, gefeliciteerd met je mooie echo!! Je hebt precies dezelfde 'kwaaltjes' als ik had! Tot met de boobs vooraan staan aan toe ;) Ik heb een erg blije man thuis.

Nou bij mij nog geen nieuws en nog steeds geen tekenen. 14 juni is zeker ook een mooie datum het kan nog!

9. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Ik geloof dat ik eindelijk een teken heb voor een aanstaande bevalling. Ik heb nl sinds vandaag bruine afscheiding (sorry beetje vies, maar ik ben er blij mee) net als vlak voordat ik ongesteld wordt! Ik hoop zo dat het doorzet.

10. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Marykay, ben flink voor je aan het duimen meid!!! :)

11. Ravi

Ravi Actief lid

27 feb 2008
    394
    0
    0
    juf
    oooooh Marykay, spannend. Ik duim ook nog ff door! :)

12. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Joseetje en man gefeliciteerd met Josefien!!!!

Wat een heftig verhaal zeg.....zijn jullie al weer een beetje van de schrik bekomen?

Marykay hoe is het nu met je?????Hoop voor je dat de kleine er zo is! De 14de is inderdaad een mooie datum;)

Marieke Gefeliciteerd met je zwangerschap!

13. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    Nou ben terug uit het ziekenhuis en ze hebben ons beebje helemaal bekeken.
    Alles loopt prachtig op schema en zelfs iets voor behalve de buikomtrek.
    Dat kan er op wijzen dat er iets met het kindje aan de hand is.
    Een groeiachterstand begint altijd in het buikje.
    Nu zat het nog net op het randje maar het mag niet minder worden.
    Over twee weken gaan ze nog een keer kijken of het kindje dan nog verder achter loopt, maar er werdt gezegd dat als je zo vroeg in de zwangerschap een groeiachterstand hebt er een reeele kans is dat we de uitgerekende datum niet gaan halen en dat ons kindje eerder gehaald moet worden.
    Voor nu betekend het dat ik moet stoppen met werken en rust moet gaan nemen.
    Dus moet zeggen dat ik nog niet erg gerustgesteld ben.
    Gelukkig kreeg het babytje nu genoeg zuurstof maar ze willen controleren of dit zo blijft.
    Dus we wachten maar weer 2 weken.

gr redu

14. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Redu, ik kan me voorstellen dat je niet helemaal gerustgesteld bent. Pak goed je rust en dan hoop en duim ik heel hard dat over 2 weken jullie kindje goed gegroeid is. Heel veel sterkte de komende weken!

Nou ik kan eindelijk zeggen dat een bevalling voor mij zeer aanstaande lijkt. Vannacht een hele rommelige nacht gehad met om het kwartier in pijnlijke wee die op mijn zij in bed niet op te vangen was. Ik vloog iedere keer naar het toilet. Ik ben uiteindelijk rond half 5 maar op de bank gaan liggen. Dat was wel te doen met hazeslaapjes de weeen kwamen al vaker maar duurde niet langer dan 30 sec. Maar helaas in de ochtend zwakte alles weer af.

Gelukkig kon ik vandaag terecht bij de vlos en zij heeft goede hoop voor mij dat het niet lang meer duurt. Vlak voor de afspraak zijn nl. de weeën weer begonnen. Ik vroeg of ze wilde voelen en eventueel strippen, maar ze gaf aan dat ze dat liever bij 1ste kindjes niet doen, omdat dan de weeën wel komen maar vaak niet krachtig zijn.
    Het is afwachten maar ik ben echt blij dat er eindelijk iets gebeurt. En o ja de kleine is ook ingedaald!

15. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    ik duim voor je marykay, hopelijk zet het nu goed door en heb jij straks je kindje in je armen.
    Succes!!!!

16. Marieke1980

Marieke1980 Actief lid

6 feb 2008
    285
    0
    0
    Bij de overheid
    In het noorden
    Redu > Meid ik hoop zo dat alles over twee weken gewoon goed blijkt te zijn! Ik duim heel hard dat beebje lekker verder groeit en dat er niets aan de hand is.

Marykay> SPANNEND! Hopelijk zet het goed door en heb je heeeeeeel binnenkort je beebje in je armen!

17. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    oh Marykay wat spannend meid...... ik duim me rot voor je en hoop dat je een prettige bevalling hebt meis....

jeetje ik vind het zo bijzonder.... .mijn bevalling was een ramp... maar het blijft een wonder...

hier herstellende.... m,n knip was gaan ontsteken wauw dat doet zeer zeg... kon niet zitten ,liggen of staan dus een goede vriendin is 2 nachten blijven slapen want alles ging een beetje moeilijk... maar het alleknulligste huismiddeltje deed wonderen.... met je bibs in de biotex..... 3 keer per dag 5 min.... ik kan het iedereen aanraden jeetje wat een verlichting gaf dat zeg...

josefien doet het goed... we zijn nog een beetje met haar temp aan het klooien want ze houd zichzelf niet zo heel erg goed warm... het is echt een heerlijk meisje... ik vind het echt net een engeltje, ze is zo ontzettend lief ,we zijn zo ongelooflijk blij met haar...

we hebben een leuke kraamverzorgster ,eentje met pit..

helaas is de borstvoeding niet gelukt... waarschijnlijk heeft mijn borstverkleining toch teveel kapot gemaakt... het lukte me met 6 keer per dag kolven om precies 40 cc voeding te maken....tja das veel te weinig....dus ik heb het 6 dagen geprobeerd... eerst aan de borst, daarna kunstvoeding, daarna nog een keer aan de borst proberen en daarna kolven..... maar het mocht niet baten....
    ik vind het wel jammer maar ze doet het veel beter op de fles... tja als je niks binnenkrijgt.....

Redu he wat vervelend meis.... dat is nooit leuk. helemaal niet omdat je je natuurlijk zorgen gaat maken... dat zou iedereen doen...gelukkig houden ze je goed in de gaten... ik hoop dat het je lukt om je niet teveel zorgen te maken... je valt nu nog binnen de marge... neem maar lekker je rust... soms maken baby,s dan ineens een groeispurt.

Marieke gefeliciteerd meis... wat een mooi nieuws!!!! ik zat al te denken waarom kom je nou niet deze kant op???? fijn dat de echo goed was. mooi he? om dat hartje voor het eerst te zien...voor je het weet ligt er een baby in de wieg.

nou ik ga proberen wat foto,s te plaatsen maar ik krijg het heen en weer van deze site

18. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    ja het is gelukt een foto te plaatsen!!!!

xxxx jose

19. Ravi

Ravi Actief lid

27 feb 2008
    394
    0
    0
    juf
    Goeiemorgen allemaal,

@Marykay, oh wat maak je het spannend.... ben benieuwd of je je beebje al naast je hebt liggen....

@Redu, wat spannend allemaal zeg, hopelijk lijkt het over twee weken goed. Rustig aan!

@Joseetje, wat lief van je vriendin dat ze is blijven slapen. Ontstoken hechtingen doen iid erg zeer, au! Ik heb ook regelmatig in de sodabadje gezeten, dat voelde idd prettig. En van het ene op het andere moment was het een stuk beter. Volgens mij is er toen een hechting los gegaan, wat een opluchting.
    Jammer dat de borstvoeding niet gelukt is, maar als je zo moet klooien om er een beetje uit te krijgen is de fles een hele verademing. Bij mij lukte het ook niet, ik ben na een week gestopt en toen ging alles veel beter. Sinne doet het er prima op. En een voordeel is dat je het ook eens uit handen kan geven. Dan kun je nu zelf wat meer rusten. (En straks es even weg haha).
    Ik zou je fotootjes even bekijken, maar kan ze niet vinden .. :(:(
    Geniet nog even van je kraamtijd, rustig aan!

20. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Joseetje: HARTELIJK GEFELICITEERD MET KLEINE JOSEFIEN! :D

Wat heb jij een vermoeiende bevalling achter de rug zeg!:$ En dan moest je mannetje ook nog onder het mes! Ik lees dat je hechtingen nu eindelijk beginnen te herstellen. Gelukkig maar! Ik heb ze nooit ontstoken gehad, maar had er na m'n eerste bevalling wel heel veel last van! Tjeetje...dat trekken en die jeuk!
    Hoe is het nou met je man? Die ligt toch ook wel aardig in de kreukels denk ik he?
    Gelukkig dat je kleintje het goed doet op de fles. Baluh van de borstvoeding, maar idd 40 cc over 6 keer afkolven is wel errug weinig. Toen wij in het begin zaten te klooien met de voeding voor Kiyan had mijn man best wel een goeie opmerking: al stop je er een snickers in, als ie maar groeit!
    Da's gewoon het belangrijkste uiteindelijk. Ze zeggen dat bv het beste is, maar als het niet gaat wees dan maar blij dat we goeie flesvoeding hebben. Stukken beter dan helemaal niks natuurlijk!
    *spreekt de mamma die na ruim 3 maand nog steeds bv en fles combineert omdat zoonlief ook niet helemaal genoeg uit de (.) kon/kan krijgen*

@Marykay: en? Al aan het genieten? Hoop het zoooo voor je!:D

@Redu: rust werkt zoooo goed voor die kleintjes! Mijn beide zoons zijn in de laatste maand ruim een kilo gegroeid, gewoonweg omdat ik toen helemaal niks meer kon.

*Ff puinruimen thuis, want je komt tegenwoordig nergens meer aan toe he? ;)*

Liefs!

Deel Deze Pagina