******* Buddynieuws - Buddynieuws - Buddynieuws ******* Marykay is vannacht om half 5 bevallen van haar zoontje. Hij heeft de prachtige naam Remy Ezra gekregen. Hij weegt 3900 gram en is 56 cm lang. Ze maken het goed! ******* Einde buddynieuws - Einde buddynieuws *******
Joehoe!!!! Marykay, Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje! Zoals ik al schreef, wat een prachtige naam! Heel veel geluk en gezondheid voor jullie alledrie. Nu maar heerlijk genieten van jullie mannetje.
Geboren: Februari 2009: 14 februari 2009: Kelly1980: Isa (38wk5dg) 3094 gram - 50 cm 28 februari 2009: Suzanne26: Merel (40wk0dg) 3875 gram -55 cm Maart 2009: 4 maart 2009: Ravi: Sinne (37w3d) 2730 gram - 49 cm 5 maart 2009: Tezzz: Kiyan (40wk0d) 3790 gram - 52 cm April 2009: 18 april 2009: Ylona25: Mika (37w3d) 3360 gram - 53 cm Juni 2009: 8 juni 2009: Joseetje26: Josefien (37w2d) 2460 gram - ?? cm 16 juni 2009: Marykay: Remy Ezra (41w1d) 3900 gram - 56 cm Nog onderweg: Juni 2009: Haan it's a girl (28 juni) Augustus 2009: Elke29 it's a girl (27 aug) September 2009: Redu it's a ?? (19 sept) Oktober 2009: Gizmootje it's a ?? (6 okt) November 2009: Lynnes it's a ?? (5 nov) Januari 2010 Marieke1980 it's a ?? ( 25 jan ) Meisjes vs Jongens: girls 6 boys 3 ?? 4
Marykay van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Wat een prachtige naam zeg. Geniet ervan gr redu
MARYKAY, PROFICIAT MET DE GEBOORTE VAN REMI EZRA!! Jahoe, wat een fijn nieuws! Groetjes ELke ps Joseetje, hoe is het met jou en Josefien?
MARYKAY VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON! Marieke1980: gefeliciteerd met jullie mooie echo! Liefs Jojoba
Even snel een reactie. Thanx voor alle felicitaties! Ik ben helemaal verliefd op ons knulletje hij doet het erg goed. Mijn bevalling is me alles meegevallen wel een dikke knip aan het einde omdat mijn bekkembodemspieren te strak waren, dus van hechtingen en een bavianendoos weet ik vanaf nu ook alles!
oh wat een fijn nieuws Marykay..... geniet ervan meid!!!!!!! tje die bavianendoos.... moet zeggen dat die van mij aardig bij is getrokken dus het komt echt weer goed... wat een mooie naam!!!!!!! en wat heerlijk dat je bevalling je is meegevallen.... even een vraag voor de andere mama,s...... zul je altijd zien.... heeft de kraamverzorgster de deur achter zich dichtgetrokken..... we moeten het nu zelf doen.... zet josefien het al 2 avonden achter elkaar op een brullen...... onstopbaar..... heel de wieg schud op en neer..... en als we haar aandacht geven stopt ze.... geen vieze luier... boertje gedaan.... niet te koud of te warm..... nog geen etenstijd.... tips iemand????? ik word er erg onzeker van xxxxxx jose
@Joseetje, super gefeliciteerd met jullie dochter! Wat een heftige bevalling heb je meegemaakt. Hoop dat je snel hersteld en dan vollop kan gaan genieten van het mama zijn. Eerste keer dat ik hier post geloof ik Ik ben nu bijna 8 weken zwanger en verschrikkelijk beroerd. Hang het liefst de hele dag boven een emmer... Van de week in het zh een prachtige eerste echo gehad. Toen ook met de gyn gesproken over de misselijkheid. Toen ze hoorde dat ik in 1,5 weken 3 kilo ben afgevallen kreeg ik direct medicatie. Dit was duidelijk niet goed. Probeer nu iets meer uit bed te zijn... maar het gaat niet echt van harte zeg maar
beter laat dan nooit zullen we maar zeggen @Marykay en man: HEEEEEEEEEL HARTELIJK GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOON REMY! @Joseetje: kleine josefien nog steeds aan het brullen 's avonds? Hoort erbij hoor. Kiyan had het ook met name 's avonds, net als de andere twee trouwens. Verwerking van de prikkels van overdag, darmkrampjes óf clusteren van eten. Weet niet of je bv geeft? Hebben ze vaak de neiging de hele avond wel te willen drinken (als zeg maar voorraadje voor de nacht). Gaat wel weer voorbij, maar kan even duren. Mijn avonden zijn ook nog steeds bijzonder kort (terwijl ik toch laat in bed lig ) @Ceacilia: gefeliciteerd met je zwangerschap! Balen dat je zo beroerd bent. Ben het helaas ook geweest de eerste ..ehm...14 weken. Nie leuk! Ik hoop dat je medicijnen helpen. Is dat puur tegen de misselijkheid of meer tegen uitdrogen? Sterkte! ...morgen is het een jaar geleden dat ik mijn eerste heeeeeeeeele vage tweede streep zag op een zwangerschapstest....8)
@Tezz, de medicatie onderdrukt iets van de misselijkheid maar vooral de neiging tot overgeven. Voel me nog steeds heel erg beroerd. Bij mijn zoon ben ik tot in week 18 ziek geweest... maar niet zo ziek als nu...
@Ceacilia: ik was bij mijn eerste zoon ook een beetje misselijk en deze keer veeeeeeeel heftiger! Ik hoefde alleen niet over te geven. Soms wou ik dat ik dat wel kon, want dan luchtte het misschien nog even op. In plaats daarvan hele dagen door misselijk zijn is zooooooooooo niet fijn! Bij mijn dochter was ik helemaal niet misselijk. Ik was alleen wat sneller moe en kreeg last van mijn rug. Ik was ook al 7 weken ofzo toen ik testte trouwens Wedden dat je weer een jochie krijgt? En misschien dat je nog een apart medicijn kan krijgen tegen het misselijke? Sterkte!
he meid welkom hier!!!!!!! eindelijk zeg...... ppppffffff het leek ffff alsof het niet meer ging lukken....... wel jammer dat je nu zo misselijk bent... goed op jezelf letten hoor.. tez ja raar he? zomaar een jaar geleden..... een jaar geleden had ik de 2e ronde clomid erin zitten en die ronde mega verkloot...hahahha wat heb ik zitten stuntelen zeg met die ovu testen.... soms vind ik het nog een wonder dat het is gelukt. josefien brult nog steeds s,avonds en ze probeerd steeds in de buurt van mijn tepel te komen.... en ik moet zeggen dat doet ze goed.... ze is echt pittig.... ondanks haar moeilijke start..( die mij overigens geheel ontgaan is zo out was ik.....) borstvoeding wilde niet lukken.... door mijn borstverkleining kon ik maar 60 cc per etmaal maken... zelfs als ik erbij kolfde iedere 3 uur...... dus ik heb me er maar bij neergelegd... als ze nu zo moet huiln haal ik haar er gewoon uit en leg haar bij me...zonder dat ik teveel prikkels aan haar geef.... ze valt dan meteen in slaap en na een half uurtje leg ik haar voorzchtig terug... en dat gaat goed.... xxx jose
Hallo, mijn bevallingsverhaal staat hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/na-de-bevalling/147276-mis-de-bevallingsverhalen-2.html#post4966194. Morgen zal ik op iedereen reageren. liefs, marykay
Caecilia gefeliciteerd met je zwangerschap! Wel ontzettend rot voor je dat je zo misselijk bent! Hopelijk gaat het snel over... Marykay heb je verhaal gelezen ging best vlot toen het eindelijk goed begonnen was!!!! Vandaag naar CB geweest: Isa is nu 6980 gram en alweer 65 cm lang! Qua gewicht op gemiddelde, lengte was aan de lange kant (van paps) en hoofdomtrek aan de kleine kant (van mam hihi)Ze was 5 cm gegroeid in 4weken, pokon doet wonderen haha!!!Ze heeft wel last van haar prikjes dus ga haar zo in badje doen en een zetpilletje geven en hopen op een rustige nacht..........Tot snel weer allemaal!
Goedemorgen meiden! Joseetje en Marykay, hoe gaat het met jullie en jullie snoepjes van baby's? Al een beetje gewend aan het "mama" gevoel? Kelly, wat wordt Isa al groot! Leuk hoor Wil je nog een keer wat foto's plaatsen? Caecilia, bij werkte het heel goed tegen de misselijkheid wanneer ik mezelf afzonderde in een donkere kamer (slaapkamer). Even plat liggen en met een kwartiertje ging het weer wat beter... Veel succes en sterkte. Is echt een verschrikkelijk gevoel! Tezz, hoe is alles bij jullie? Nog vakantieplannen met het gezin? Hier gaat het met mij helemaal goed. Beepje helaas iets minder. Verloskundige vond dat ze niet genoeg groeide. Moet nu over anderhalve week terug en als ze dan weer weinig gegroeid is, dan krijg ik een groeiecho en dan... (weet iemand wat dan??) Probeer nu in ieder geval op tijd naar huis te gaan, gelijk met de kids en wat meer rust te pakken. Fijn weekend allemaal! Liefs Elke
he marykay.... sjonge een bevalling om jaloers op te zijn zeg.... en wat een mooi mannetje.... en ik snap maar niet waarom het mij niet lukt een foto van josefien te plaatsen.... elke he meid dat is balen zeg van de beeb... ik weet ook niet wat ze na een groei echo doen? vaak betekent het dat je rust moet houden zodat alle energie naar de baby gaat? ik hoop dat je je niet teveel zorgen maakt.... ik heb dit al zo vaak bij onderzoeken en echo,s gelezen.... kwam volgens mij altijd wel in orde hoor!!! Redu waar ben je meid?????? Kelly zo hee.... ze is flink gegroeid zeg.... nou ik ga nog even met die foto,s stoeien gr jose