zwanger na clomid ( pco net begonnen met clomid)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door joseetje26, 15 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    ok ik heb denk ik ff hulp van jullie nodig...

ik heb een fotoalbum aangemaakt ,als ik op mijn naam klik bovenaan een berichtje dan kan ik ze zelf wel bekijken maar jullie zien ze niet???

en ik heb een foto van josefien in mijn profiel gezet maar de foto komt niet bij mijn naam te staan, wel als je er op klikt maar ik wil dat je het meteen ziet...

ggggrrrrr ik haat computers!!!

x jose

2. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    hoi meiden ff snel berichtje ik ga zo naar naar het ziekenhuis .
    mannetje en ik zijn allebei erg zenuwachtig.
    laat wat weten zodra ik kan en dan lees ik ff bei

gr redu

3. Ravi

Ravi Actief lid

27 feb 2008
    394
    0
    0
    juf
    Goh Redu, wat vreselijk spannend. Ik hoop dat je met goed nieuws terug komt. Ik duim voor je!

4. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    goed nieuws!
    Het buikje van ons schatje was gelukkig wat gegroeid en viel nu net binnen de norm.
    Het blijft in verhouding met de rest wel relatief klein maar denk dat de rust wel geholpen heeft.
    We hebben ook het gezichtje van ons beebje nog in 3d gezien en mooie foto's meegekregen.
    We hoeven in dijkzicht niet meer terug te komen en blijven nu goed onder co bij de gyn die regelmatig groeiecho's zal maken om te kijken of het niet weer verslechterd.
    Mag ook niet meer thuis bevallen maar dat vinden we niet zo erg.
    We zijn echt wel opgelucht!

gr redu

5. Ravi

Ravi Actief lid

27 feb 2008
    394
    0
    0
    juf
    Fijn!!! Gelukkig maar Redu! Ben heel blij voor jullie.

Liefs!

6. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Gelukkig Redu dat alles weer binnen de normen is....Goed rust blijven houden dan komt t wel goed denk ik!

Joseetje ik denk dat je ergens hebt aangeklikt dat je album niet openbaar is! Weet alleen niet precies waar je dat kunt veranderen want ben ook niet zo goed met computers haha..

Ik zal woensdag proberen weer wat foto's in mijn album te krijgen

7. Marieke1980

Marieke1980 Actief lid

6 feb 2008
    285
    0
    0
    Bij de overheid
    In het noorden
    Redu wat een geweldig nieuws. Dat moet een hele opluchting zijn!

Vandaag de tweede ( en laatste ) echo in het ziekenhuis gehad! Beebje is nu 3,23 cm groot. Hij/zij was lekker aan het bewegen en we hebben weer een mooi hartje zien kloppen! Zo prachtig om te zien allemaal, werd er gewoon emotioneel van haha! Vandaag meteen de verloskundigenpraktijk gebeld en we hebben volgende week de eerste afspraak. Ben benieuwd! Ook alvast even wat info aangevraagd bij twee kinderdagverblijven. Pfff daar moet je vroeg bij zijn zeg. Ze zijn nu al aan het inplannen voor volgend jaar juni! Gelukkig hebben we waarschijnlijk maar één dag in de week nodig. Het begint nu allemaal wat werkelijker te worden. Het Grote Genieten kan beginnen haha!

8. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    wat fijn redu dat het goed is meid

goed zo marieke... nu gaan genieten he? die beeb komt er echt

hoera mijn foto,s zijn nu zichtbaar

ik wil haar zo graag laten zien!!!!!

gr Jose

9. Ravi

Ravi Actief lid

27 feb 2008
    394
    0
    0
    juf
    Ohhh Joseetje, kan me voorstellen dat je haar graag wilt laten zien! Wat een prachtig meisje zeg. En wat klein! Dan is Sinne alweer zooooo groot.
    Geniet van je mooie meisje!

Liefs!

10. Ravi

Ravi Actief lid

27 feb 2008
    394
    0
    0
    juf
    'k heb d'r ook weer wat foto's bijgezet....

11. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    oh wat leuk die foto,s...

echt een heel dametje al..... he ik ben blij dat ik nu foto,s kan laten zien... nu nog een banner whahahahhaha ik vind het nog steeds een drama hoe het nu is... en wat ik ook niet snap.... op het ene topic is het laatste pagina 1 en op het andere topic is pagina een de allereerste????? erg verwarrend.

xxxx jose

12. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Hoi Meiden,

Hier nog steeds goed ziek. Gisteren hebben we de wc gesloopt. Nu ja we... mannetje en een vriend van ons. Ben blij dat we de badkamer pas in september gaan doen. Dan is het hopenlijk geen 30 graden en ben ik hopenlijk niet meer zo ziek...

Vandaag precies 10 weken zwanger. 25% ;)

13. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Meiden mooie foto's hoor! Wat een kleine dametjes he!

Heb nog geen nieuwe foto's geplaatst, want Isa heeft vanaf maandag hele hoge koorts gehad zo'n 39,5-40.0 graden! Vanaf donderdag was de koorts weg maar vrijdag zat ze ineens helemaal onder de rode vlekjes! Volgens de huisarts heeft ze de 6de ziekte......de meest voorkomende kinderziekte!
    Ze voelt zich al wel beter hoor en de vlekjes trekken nu langzaam weg.....

Foto's volgen van de week dus nog wel een keertje.....

Liefs Kel

14. Ravi

Ravi Actief lid

27 feb 2008
    394
    0
    0
    juf
    Ach Kelly wat sneu voor Isa. En voor jou natuurlijk, lijkt me echt zielig als je meisje zo ziek is, arme Isa. Beterschap!

Caecilia, voor jou ook beterschap. Niks aan, dat je je zo beroerd voelt. Hopelijk gaat het na een week of 12 weg (maar hoeft niet altijd zo te zijn helaas). Ik had het bij vlagen, de hele zwangerschap eigenlijk door. Maar niet zo erg gelukkig.
    Sterkte d'r mee!

15. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    oef dat zal wel schrikken zijn geweest Kelly.... jeetje.... en dan nog die hitte erbij...

ik had voordat ik zwanger werd in heel mijn leven nog niet gehoord van de 6e ziekte... maareh even een domme vraag... heb je dan ook een 1e t/m 5e ziekte? of vallen de bekende kinderziektes daaronder?

gr Jose

16. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    ooohhhhh marykay wat heb jij een leuke banner!!!!!!! met al die foto,s... jeetje 2 weken is hij alweer... ik schrik er gewoon van... voor de bevalling kroop de tijd en nu gaat de tijd zo snel.....ik wil nog even niet aan werken denken bleeeggghhh.

gaat alles goed met jullie

xx jose

17. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    Hoi meiden,

leuk om al die foto's van die prachtige kindjes te zien.
    Kan me er nog steeds geen voorstelling van maken hoe dat straks zal zijn.

Arme isa lijkt me zo erg als je kindje ziek is, heel veel beterschap.

Ceacilia ik hoop dat je misselijkheid gauw voorbij is meid!

Hier alles goed, ga vanmiddag weer naar de gyn, ben benieuwd of ze weer een groeiecho maken en of ons kindje nog steeds groeit (aan mijn buik te zien wel).

Liefs redu

18. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    Ben weer terug van de gyn.
    Het kindje blijft erg klein en was wel iets gegroeid maar in verhouding te weinig.
    Moet over twee weken terug komen en als het dan verslechterd is moet ik blijven en iedere dag aan de monitor om het kindje in de gaten te houden.
    Met uiterlijk 38 weken gaan ze de bevalling opwekken en de gyn hoopt dat we de 37 wk halen.
    Dus was weer een grote tegenvaller, de gyn zegt dat het de komende weken spannend wordt.
    Kindje lag ook nog in een stuit dus is nog niet erg want het kan nog draaien tot 36 weken, maar gyn zei dat ze kleine kindjes niet draaien, dus dan wordt het nog een keizersnee ook.
    Zit er ff doorheen.

gr redu

19. Marieke1980

Marieke1980 Actief lid

6 feb 2008
    285
    0
    0
    Bij de overheid
    In het noorden
    Wat een tegenvaller redu! Kan me voorstellen dat je er doorheen zit. Hier zit je echt niet op te wachten natuurlijk. Ik hoop dat het kindje besluit om de komende twee weken toch nog even lekker door te groeien zodat de ziekenhuisopname niet nodig is! Sterkte meid!!

Hier gaat alles goed. Straks voor het eerst naar de verloskundige. Ben heel benieuwd of ze al gaat proberen het hartje te horen. Of zou dat te vroeg zijn bij ruim 11 weken? Iedereen op mijn werk weet het nu ook. Krijg hele leuke reacties, en het is ook leuk om te vertellen natuurlijk :)

Knuf Marieke

20. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    Redu ik heb al gereageerd op het pco topic... ik hoop dat je kleintje nog lekker even blijft zitten en onthoud... het is absoluut niet leuk maar in het zh zijn jullie in veilige handen... ik hoop dat het niet nodig zal zijn maar probeer niet van het ergste uit te gaan hoor...snap dat dit echt een klap is geweest...

Marieke of ze gaan proberen het hartje te horen hangt ervan af hoe ver je bm boven je schaambot uitkomt... anders kunnen ze het niet vinden en dat geeft alleen maar spanning...leuk zeg voor de eerste keer naar de vlos.... jemig wat heb ik zitten janken in de auto op weg terug naar huis na die 1e afspraak .... mijn 1e afspraak bij de vlos dat ik het hartje kon horen.... dat was 1 dag voor de 13 weken echo....dus toen wist ik dat het echt goed zat.... pppfffff kan er nog een traantje om laten.... en nu ligt ze hier volledig vredig in slaap naast me op haar speentje te sabbelen...

je er geen voorstelling van kunnen maken redu????? ik kon het ook niet... maar het is nog mooier en geweldiger dan je je nu voor kunt stellen....alles is gewoon volmaakt.... stomme dingen waar ik me druk om kon maken daar denk ik niet meer aan.... en ja het is vermoeiend.... en ja soms gaan mijn haren overeind staan van haar gekrijs.... en nee ik heb voorlopig een huishouden wat lang niet meer zo netjes was als eerst.... tja.... er ligt wel een wondertje in de wieg....

xxxx jose

Deel Deze Pagina