Thanx voor je compliment ik schaam wel een beetje als ik achter de computer zit ben ik alleen maar bezig met foto's van ons kereltje ik hou ook een website voor mijn familie bij, maar dat ik hier dus bijna niet meer reageer. Ik ben een keer wel aan reactie begonnen die heeft 2 dagen open op de computer gestaan ik kwam er niet aan toe om af te maken. Een kleintje is echt geweldig, maar de eerste paar weken wordt je gewoon geleefd. Vooral alleen maar aan het voeden, ik geef volledige bv. Maar ik geniet van iedere minuut. Nu begint er ook meer een ritme in te komen en dat R. langere lappen slaapt tussen de voedingen waardoor ik iets meer tijd voor andere dingen heb. Maar vandaag heb ik bijvoorbeeld nog niet kunnen douchen, want R was helemaal overstuur dus ben ik maar heel snel naar buiten gegaan. Misschien een tip voor jou Joseetje wat ook tijdelijk werkt bij krijsen is de fohn aandoen of de afzuigkap of gaan stofzuigen dan houdt hij meteen op, wie weet werkt het ook voor Josefien. Die geluiden brengen hem terug naar de baarmoeder het lijkt op bloedruizen. Mooie foto's Joseetje echt een meisje! Heel mooi en superlief!! Ik pb je binnenkort wel even hoe je een foto naast je naam krijgt en je een ticker kan maken. Redu wat een spannende tijd doe heel rustig aan en ik hoop dat je kindje nog een groeispurt maakt!! Marieke en Ceacilia geniet van jullie zwangerschap al lijkt het nu nog niet zo, maar de tijd vliegt ineens voorbij en heb je je kleintje in je armen en dan gaat de tijd nog sneller! Ik ga nu weer want R. roept
he marykay... ja dat gevoel dat je geleefd word herken ik wel ja.... ik heb ook al een aantal keer een hele dag geprobeerd om te gaan douchen..... hahahah idioot eigenlijk he???? ik moet wel zeggen dat Josefien een baby met een enorm temprament is.... je zou het niet zeggen als je de foto,s ziet maar ze is echt pittig...waar een andere baby begint met zachtjes huilen gaan bij josefien alle remmen los... toevallig had ik het consultatiebureau aan de telefoon vandaag om iets over haar voeding te vragen en toen ging ze ook helemaal los... die vrouw schreeuwen aan de andere kant van de telefoon anders verstond ik haar niet hahahah ze kon aan het huiltje horen dat het een pittige baby is eeeehhhhh tja... ja zegt ze: ik hoor aan het huiltje dat er niets ernstigs aan de hand is hoor... dit is gewoon haar temperament.... pppfffffff maar ja oook wel weer erg leuk... ze is al erg sterk... heeft al een eigen willetje en ze begint nu interesse te krijgen voor haar mobiel boven de box enzo... dan gaat ze haar lipjes tuiten en met haar armen zwaaien... dat is zo schattig ze ligt nu gelukkig te slapen want ze heeft bijna de hele dag gebruld... behalve als ze bij ons in bed lag... maar na een halve dag in bed waren we het toch wel een beetje zat... xxx jose
Hoihoi! Zal nog ff vertellen hoe het bij de verloskundige was! We kregen eigenlijk vooral heel veel vragen. Aan het eind ging ze nog wel even proberen of we het hartje konden horen, maar dat is nog niet gelukt. Ten eerste was ik nog maar 11 weken en ten tweede ligt mijn baarmoeder achterover. Over 1,5 week mogen we nog een keer komen en dan denkt ze het hartje wel te kunnen horen. Ben benieuwd! Ik ben morgen 12 weken. Het schiet al lekker op. Die buik mag wat mij betreft nu wel gaan groeien hoor! Wanneer begon ie bij jullie echt te groeien? X
hoi allemaal! Wat leuk om de ervaringen van de pas-moeders te lezen. Zo lekker herkenbaar Hier gaat alles goed. Ritme laatste tijd weer een beetje kwijt, net nu ik die laatste voeding eraf wil krijgen. Beeetje jammer Ik geef nog steeds bv in combinatie met fles, dus ben nog steeds veel tijd kwijt met voeden. Maar Kiyan heeft nog steeds last van spugen als hij te veel fles krijgt, dus ik ga nog maar ff door met de bv. Gisteren heeft hij voor het eerst een wortelhapje geprobeert en hij heeft gesmult! Mocht niet meer stoppen! Heeft er wel iets van terug gegeven, maar het viel me erg mee. Helemaal niet slecht dus. Sinds een week of 2 kan meneer al draaien van buik naar rug en sinds deze week draait ie ook op z'n zij om dingetjes proberen te pakken, wat steeds beter lukt. Verder 'kletst' íe de oren van ons hoofd, dus best wel een heel gezellig mannetje. Of zoals ik 'm tegenwoordig erg vaak placht te noemen 'lekker ding' Van z'n darmen heeft ie ook gelukkig steeds minder last. Heb 'm alleen van de week pap in de laatste fles gedaan en dat had ik geloof ik beter niet kunnen doen. Hij heeft de hele nacht liggen spoken en veeel trappen tegen de rand van de wieg. Maag/ darmen konden dat niet helemaal aan geloof ik. Ik ga van de week maar eens proberen wat pap op een lepeltje te geven. Eens kijken hoe hij daar op reageert. @Marieke: meis toch, alweer 12 weken zwanger! Bij deze laatste zwangerschap moest ik al aardig wat moeite doen om m'n buik te verbergen met 12wk (aangezien we het zouden vertellen met 13 wk ) en heb ik m'n echo met 9 wk ook al uitwendig gehad. Maar dat was natuurlijk m'n derde zwangerschap. Ik kan me herinneren dat bij mijn eerste zwangerschap m'n buik pas begon te groeien na 4 maand. Ik heb nog tot ruim 6 maand gewoon op m'n buik kunnen liggen, terwijl ik de kleine al wel met 20 weken kon voelen. Ik hoop dat je snel de hartslag van je kleintje kan horen! @Mary-kay: weinig tijd over he? Ken het. Ben hier al blij als er 's avonds geen enorme berg was meer voor de wasmachine ligt en er eens NIET minimaal 2 kratten was nog in de kamer staan om naar boven te brengen Hoe lang doe jij nou gemiddeld over een voeding? 'ze' zeggen dat beebjes na 3 maand sneller (dus korter) gaan drinken. Kiyan drinkt nu inderdaad wel krachtiger, maar aangezien hij niet genoeg heeft aan de bv alleen, drinkt ie nog steeds 3 kwartier tot een uur (en als ik 'm laat, duurt het nog veel langer ). Geniet van je bv-tijd! Ik vind het nog steeds zo jammer dat ik er bij mijn dochter toen niet mee door ben gegaan. Toen liep het prima, maar had ik genoeg van mijn eigen dieet vanwege haar darmkrampen. Ik moet weer gaan. K heeft honguh geloof ik Laterr ladiezzzzzzzzzz!
hhahahah tez... ja druk druk druk.... en ik ga veeeeel te laat naar bed.. als onze kleine meid eindelijk lekker ligt te slapen heb ik het gevoel dat ik echt tijd voor mezelf heb dus ga ik alle dingen doen waar ik overdag niet aan toe kom... nu kan dat nog maar als ik straks ga werken niet meer... en ik heb een goede deal met manlief... hij doet de ene nacht en ik de andere dus een van ons tween kan lekker doorslapen ehmmmm nouja..... dat probeer ik... maar als ze huilt hoor ik dat door 4 deuren heen... ook al huilt ze heel zacht en dan ook nog in stereo want via de babyfoon hoor ik het ook hahaha en dan ga ik toch luisteren stiekem wat manlief allemaal schattig tegen de baby zit te praten... xxx jose
@Joseetje: hahahaha! Zooooo herkenbaar! Hier staat manlief bijna nooit op. Hoort het ook niet trouwens. En als ie het wél hoort lig ik al lang wakker Trouwens, 9 van de 10 keer willen de kids uiteindelijk toch weer 'mamma', dus kan ik er dan alsnog uit Zal ik je eens wat vertellen? Gaat nooit meer over Maarreh...waarom heb je eigenlijk een babyfoon dan? Ik heb er 1 maar ik gebruik 'm nooit! Hoor de kids toch wel
Hoi dames, Wij hadden nl ook moeite met zwanger zijn. Ik had nl problemen met eiersprong....dus kreeg ik van de gyn een hormonen medicijnen. De eerste...de naam weet ik niet meer slikte ik vorige jaar december en kwam er niks uit. Toen kregen we andere hormonen medicijnen en dat was nl Clomid....en die werd meteen raak!! Alhoewel ik heb weken niks van gemerkt totdat ik vaak pijn had bij mijn onderbuik en toen later borsten. Ik dacht wellicht aan menstruatie. Maar we moesten terug komen bij gyn, die vertelde dat het zwangerschap teken was! Verbazend keek ik naar mijn partner maar ook tergelijkertijd waren we zo opgetogen! En nee die dag hadden we nog geen test gedaan. Maar de volgende ochtend wel en die was POSITIEF!! Ben nu 6,5 maand zwanger en verwacht eind oktober ons 1e kindje. Liefs Jo
hoi meiden, hier even een egoberichtje. Ben vandaag op controle geweest bij de gyn en de groei van ons kindje loopt nu zo achter dat ik morgenochtend opgenomen wordt in het ziekenhuis om bedrust te houden.Heb vandaag nog een ctg gehad en die was gelukkig goed. Vanaf nu zal ik die elke dag krijgen en als ons beebje dan in de problemen komt dan wordt het gehaald. Ik weet niet of ik mijn laptop mag meenemen en internetverbinding heb in het ziekenhuis. Dus als jullie niks horen weten jullie waarom. gr redu
Jeetje Redu, dat is even schrikken. Je moet nu nog een week of 8? Je bent in elk geval in goede handen in het ziekenhuis. Ik hoop dat je beebje nog even blijft zitten. Blijf je dan in elk geval in het ziekenhuis totdat je bevallen bent? Of mag je weer naar huis als het weer beter lijkt te gaan? Heel veel succes en sterkte!
ben nu 31 weken en met 37 of 38 weken gaan ze ons kindje uiterlijk halen dus hoop dat het zolang blijft groeien. hoelang ik moet blijven weet ik niet, maar ga er van uit tot ik bevallen ben. gr redu
gefeliciteerd jo, wat een geweldige verassing!!!!!! Redu ik wil je sterkte wensen meid.. Tez ik heb een babyfoon omdat ik 3 verdriepingen heb en als bijv de afzuigkap aanstaat ik haar niet hoor xxx jose
Redu heel veel sterkte! Ik hoop ook dat je kindje nog even lekker blijft zitten! Gister naar de verloskundige geweest en we hebben het hartje gehoord! Wat bijzonder zeg! Wauw, kon niet meer stoppen met glimlachen haha! Heb zelf alleen een hele lage bloeddruk van 85/50. Volgens de verloskundige kon het niet heel veel kwaad, ik heb alleen heel snel last van duizeligheid enzo. Beetje oppassen met snel opstaan dus. Over 4 weekjes weer naar de verloskundige en meteen ook maar een afspraak gemaakt voor de 20-weken echo. Die staat gepland op 1 sept. Spannend!!
Redu heel veel sterkte! Elke hoe gaat met jou? Bij jullie kindje werd ook een groeiachterstand vermoed toch?
Hey Meiden, Sorry, ben hier even niet geweest. Was druk doende alles af te ronden op het werk. Zodat deze week mijn verlof in kan gaan Redu, heel veel sterkte. Hoop dat je beepje nog lang blijft zitten! Hebben de artsen een verklaring voor de groeiachterstand? Joseetje, wat fijn dat het met Josefien zo goed gaat! Gaan jullie nog op vakantie? Marieke, wat een mooi nieuws meid! PROFICIAT met zo´n mooi kloppend hartje!! Tezz, Kelly, Ravi en Marykay, hoe gaat het met jullie schatjes? Kom hier maar snel weer wat nieuwe foto´s showen. De laatste van Sinne waren echt helemaal geweldig! Hier gaat alles goed! Vanaf vandaag kan ik dus wat rustiger aan doen. Ben nu ruim 35 weken. Niks om over te mopperen. Ons beepje werd in eerste instantie ook wat aan de kleine kant geschat, maar is nu bezig met een inhaalslag . We wachten het nog netjes een paar weken af! Merk wel, dat ik steeds meer benieuwd wordt naar ons beepje en ook zelfs wel een beetje zenuwachtig. Je bent zo lang bezig in een voortraject en nu komt dan eindelijk het moment eraan dat ze er echt is . Heb er echt veel zin in!! Liefs, van een nu al verliefde mama, El
@Elke: u vraagt, wij bezorgen Bekijk bijlage 6366 Broer en broer op een kleedje (wist je dat het heeeeeel moeilijk is om een kind scherp op de foto te krijgen?!? Laat staan 2... )
Tezz, wat een mooie grote knul! Elke, geniet van je verlof en wat fijn dat jullie kleine meid met een inhaalslag bezig is! Nou dan spam ik hier maar een foto van onze knul, hij is begonnen met lachen!