zwanger na clomid ( pco net begonnen met clomid)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door joseetje26, 15 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    hoe plakken jullie die foto,s hieronder?

ik heb ook zo,n leuke foto ( ben zo trots hahah hebben jullie dat ook? )

elke jemig meis... verlof.... je kunt iedere keer weer iets afstrepen he? het komt steeds dichterbij

wat een lekker mannetjes toch allebei.... daar smelt je toch gewoon van?

hier alles ok, we gaan vrijdag lekker een weekje naar centerparks... met josefien alles ok en ze weegt nu al 4 kg, ze heeft wel een enorme voorkeurshouding dus haar hoofdje word een beetje plat dus we krijgen fysio

xxxx jose

redu ik hoop dat alles goed is meis...

2. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    hoi meiden,

ben ff en paar uurtjes op weekendverlof.
    Was het wel zat om de hele dag in een ziekenhuisbedje te liggen.
    Ons kindje lijkt het erg goed te doen op de rust die ik nu neem en was iets bijgegroeid.
    Was in 5 dg tijd ook 2 kilo aangekomen!
    verder wordt er iedere dag een ctg gemaakt en daar is op te zien dat het kindje zich nog goed voelt in mijn buik.
    Krijg nu ieder week een echo om de doorbloeding van de navelstren te controleren en als het kindje het niet meer fijn heeft wordt het gehaald, maar daar ziet het nu niet naar uit.
    Moet vanavond na het eten weer terug dus dat zal wek ff moeilijk zijn.

voor jullie allemaal een dikke knuf,

gr redu

3. Ravi

Ravi Actief lid

27 feb 2008
    394
    0
    0
    juf
    Wat fijn Redu, dat je kindje het zo goed doet nu! Kan me voorstellen dat je het al aardig zat bent in het ziekenhuis, leuk dat je even naar huis mocht, maar dan zal het inderdaad wel moeilijk worden om weer terug te gaan. Maar het is voor een goed doel en je komt wel heel goed tot rust. Ook voor straks als je gaat bevallen.
    Heel veel sterkte en succes de komende tijd!

4. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    hallo allemaal

Ik ben thuis uit het ziekenhuis, ons kindje is wat bijgegroeid maar de buikomtrek blijft te klein in verhouding.
    Ik mag nu proberen thuis rust te nemen en moet 3 keer in de week terug voor een ctg. Iedere maandag krijgen we dan ook nog een doppler en een groeiecho.
    Dus als de groei weer terug loopt zijn ze er snel bij en wordt ik weer opgenomen.
    Ben nu bijna 34 weken zwanger en met uiterlijk 38 weken wordt ons kindje gehaald dus nog maximaal ca 4 weken, vindt het nu wel erg spannend!
    Ben zo benieuwd hoe ons kindje er uit ziet en wat het is, denk zelf een jongen, ben benieuwd of ik gelijk heb.

groetjes redu

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    gelukkig dat je weer thuis mag zijn redu! Nou heeeeeeeeeeeeel kalm aan doen dus!

ben ook benieuwd wat jullie krijgen ;)

6. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    Redu ik had al in het andere topic gereageerd... fff nog meid... over 4 weekjes is het zeker zover en hopelijk blijft het beebje nog even lekker zitten.

ik ben blij.... ik ben zomaar 8 weken na de bevalling enorm ongesteld geworden en als je het mij vraagt was het echt een goede mensturatie... veel bloed en weefsel ( sorrie) en een lekker pijnlijke eisprong... ik ben verast blij en eigenlijk wel benieuwd?

hoe is jullie cuclus na de bevallin en gebruiken jullie anticonceptie????

gr Jose

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Joseetje: hier nog geen ongi gezien, maar geef ook nog steeds gedeeltelijk bv en dat heeft de vorige keren mijn ongi ook tegengehouden. Na mijn dochter werd ik nadien erg onregelmatig ongi en na mijn zoon zat ik weer prachtig op een cyclus van 33 (tot ik met de pil begon :( ). Hopelijk wordt ik ook weer lekker regelmatig als ik gestopt ben met bv, maar dat kan nog wel ff duren ;)

Meiden, als jullie me missen...ik ben een weekje op vakantie! :D

Laterrrrrrrrrrrrrrr

8. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Goedemorgen allemaal!

Tezz, fijne vakantie!! Geniet er maar lekker van :)

Joseetje, dat je zo blij kunt zijn met een menstruatie hihi. Pco is een raar iets. Maar super van je lijf dat het het zo goed weer oppikt!! Hoe is het met Josefien?

Redu, en heb je al een kuiltje in de bank gemaakt ;). Lijkt me lastig niks doen... Maar als het het beste is voor je kindje doe je dat graag denk ik :). Hoop alles goed met jullie. Misschien ben je wel eerder mama dan ik...

Ravi en Marykay, gaan jullie nog met vakantie of zijn jullie heerlijk aan het genieten van jullie gezinnetje?

Hier gaat alles nog voorspoedig! Mag niet mopperen :). Ben weer gestart met acupuntuur als voorbereiding op de bevalling. Hoop dat het mijn lijf op de goede manier aan het werk zet ;).
    Hou jullie op de hoogte!

Liefs

9. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    oohhhwww wat word het hier weer spannend!!!! jemig Elke.. heel eventjes nog.... ( of misschien wel nu), ik kan me nog als de dag van gisteren herinneren van jullie onverwachte kerstkadotje... jemig meid.... en nu al bijna bevallen...

jep ik ben ook blij dat lijf lijkt te doen wat het moet doen..... nu hopen dat het zo blijft...

ik kan er niets aan doen..... maar ik kan niet wachten om weer zwanger te zijn.... een normale cyclus is in ieder geval een begin.. niet dat ik nu meteen zwanger wil proberen te raken hoor... maar zo over 3/4 jaar weer pogingen gaan wagen??? het klinkt zo gek.... maar ik denk het wel.... hoe zit het met jullie?

ik heb echt het idee dat ik maar beter zo snel mogelijk mijn gezin compleet wil proberen te krijgen... stel dat het weer niet lukt..

heb trouwens nieuwe foto,s van josefien in album gezet

xxxx jose

10. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    He meiden!

Lang geleden dat ik iets van mij heb laten horen.....
    Zijn met z'n 3tjes vorige week naar de Belgische kust geweest, was heerlijk hadden ook super weer!

Heb in ieder geval een paar nieuwe foto's van Isa in mijn album gezet, had ik geloof ik een maand geleden al beloofd;)

Elke en Redu het wordt spannend voor jullie, zal weer wat vaker komen spieken!

Joseetje wat goed dat je uit jezelf ongi bent geworden, hopelijk blijf je een cyclus houden.....ik weet niet hoe het met mijn cyclus zit want ben een kleine maand na bevalling weer aan de pil gegaan. Ik zou graag een tweede willen in de toekomst maar zeker geen plannen het eerste jaar, misschien dat ik mijn man zo ver krijg volgend jaar zomer hihi....eerst maar eens genieten van Isa!

Mijn schoonzusje, vriendin van mijn broertje, is gisteren naar de gyn geweest omdat ze al 11 maanden niet ongi is geweest na stoppen met de pil en jullie kunnen het waarschijnlijk al wel raden.....PCO!!!
    Hoe krijg je het voor elkaar he in 1 familie.........Hoop voor hen dat het nu met hulp snel mag gaan lukken....

Liefs Kelly

11. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    hoi meiden,

Elke ben benieuwd hoor wie er eerder gaat bevallen het gaat nu wel opschieten he, ben je zenuwachtig?

Kelly alweer 6 maanden, gaat echt snel he!

Was weer voor een echo naar het ziekenhuis geweest.(doppler)
    Was gelukkig goed, ook de ctg zijn steeds goed.
    Gyn had wel even globaal naar de buikomtrek gekeken en deze gaat weer achteruit, als het volgende week niet is bijgegroeid moet ik weer blijven.
    Het is niet echt een zwangerschap zoals ik me had voorgesteld maar hou me er maar aan vast dat ik het straks snel vergeten ben.
    Morgen weer een ctg, als ik de auto start rijdt hij bijna vanzelf naar het ziekenhuis ha ha gr redu

12. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Redu goed dat je nog even thuis mag vertoeven! Maar ik snap goed dat dit niet een zwangerschap is zoals je hem je voorgesteld had, ik denk dat de rust pas komt als de kleine uk gezond en wel in je armen ligt....je wordt goed in de gaten gehouden en dat is super...heel veel succes he meid! Ik hou je in de gaten en duim voor je!

Dikke kus van Isa en Kel

13. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    aaagghhhh kelly wat een lekker grietje!!!!!! heb ook maar weer eens nieuwe foto,s in album gezet... ze groeien zo hard he????

Redu hoe gaat het met je meis??????

Elke pas op hoor!!!! ik vind eigelijk dat je een meldingsplicht hebt iedere dag hahahahah nee hoor meid....misscihen ben je nu wel aan het bevallen...

het doet me wel iedere keer wat als iemad is bevallen... we hebben ze niet kado gekregen he???? maar het resultaat is geweldig

gr Jose

14. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Goedemorgen *meldingsplicht :D*

Alles is nog rustig hier.... Kan niet wachten, maar weet dat de natuur zic niet laat dwingen ;)

Redu, wat vervelend dat je beepje ondanks alle rust nog niet goed groeit. :( Hoop zo dat het allemaal goed op zn pootjes terecht komt! Kun je je als je in het ziekenhuis bent een beetje vermaken?

Joseetje, moest jij deze week niet weer aan het werk? Zo ja, heel veel succes. Het zal wel ontzettend wennen zijn! Zo nee, dan geniet nog maar lekker van jullie kleine Fien :)

Kelly, wat lekker even op vakantie! En wat groeit Isa super hard :$. lijkt nog maar zo kort geleden dat jij bevallen bent! Zal zo de lijst ook eens op gaan sporen...

Jammer dat er zo weinig meiden over kunnen naar deze kant :(. Hoop Vooral Zora hier snel een keer te zien! Zij is ook al lang bezig... geloof dat ze zelfs het IVF traject in moet...

Liefs Elke

15. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Hey dames,

Sorry dat ik zolang niks van me heb laten horen en ik moet dus alles ook maar eens bijlezen.Mika is inmiddels (morgen) 4 maanden en hij groeit als kool. Ik ben weer helemaal hersteld van de keizersnee en de nasleep ervan. Redu ik weet er alles van als een zwangerschap niet loopt zoals je dat zelf wilt, maar zet hem op. Mika is een super kereltje wat bijna niet huilt zichzelf erg goed kan vermaken inmiddels doorslaapt en altijd super vrolijk is!!!! Ik zal eens een foto in mijn album plaatsen en ik ga maar weer eens bijlezen!!

LiefsYlona

16. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Geboren:
    Februari 2009:
    14 februari 2009: Kelly1980: Isa (38wk5dg) 3094 gram - 50 cm
    28 februari 2009: Suzanne26: Merel (40wk0dg) 3875 gram -55 cm
    Maart 2009:
    4 maart 2009: Ravi: Sinne (37w3d) 2730 gram - 49 cm
    5 maart 2009: Tezzz: Kiyan (40wk0d) 3790 gram - 52 cm
    April 2009:
    18 april 2009: Ylona25: Mika (37w3d) 3360 gram - 53 cm
    Juni 2009:
    8 juni 2009: Joseetje26: Josefien (37w2d) 2460 gram - ?? cm
    16 juni 2009: Marykay: Remy Ezra (41w1d) 3900 gram - 56 cm

Nog onderweg:
    Juni 2009:
    Haan it's a girl (28 juni)
    Augustus 2009:
    Elke29 it's a girl (27 aug)
    September 2009:
    Redu it's a ?? (19 sept)
    Oktober 2009:
    Gizmootje it's a ?? (6 okt)
    November 2009:
    Lynnes it's a ?? (5 nov)
    Januari 2010
    Marieke1980 it's a ?? ( 25 jan )

Meisjes vs Jongens:
    girls 6
    boys 3
    ?? 4

Jahoe, ik heb de lijst gevonden. Ergens helemaal achterin een hoekje onder het stof hihi :D

17. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    oh elke spannend meid.......

eventjes nog en je hebt haar in je armen..

ylona wat fijn dat alles goed met je gaat

gr Jose

18. Ravi

Ravi Actief lid

27 feb 2008
    394
    0
    0
    juf
    Ha dames,

Alweer een tijdje geen mailtjes meer gehad met de melding dat er is geschreven. Verder kom ik hier niet zo vaak ;), dus even wat berichten gemist.

@Elke, wat spannend....... ben benieuwd hoe het je vergaat allemaal.
    Wij zijn twee keer een midweekje weg geweest. Eerst naar Zeeland, naar Center Parcs (jaja, lekker degelijk haha) En nog een weekje naar Volendam, ook in een huisje. Was erg leuk en je hebt alles bij de hand voor de kleine. Maar volgend jaar wil ik toch wel graag naar Italie of Spanje ofzo, in een stacaravan o.i.d. Dan is Sinne ook wat groter en kan ze er ook van genieten. Heb er nu al zin in haha.

@Kelly, wat een grote meid is Isa al, wat gaat het vlug he! Prachtig meisje hoor, met die mooie grote ogen.

@Joseetje, wat goed dat je uit jezelf weer ongi bent geworden. Ik moet zeggen, ik was ook erg blij dat ik tot 3 keer toe na 27 dagen ongie werd, hoe is het mogelijk! Nu ben ik weer aan de pil gegaan. Ik herken jou gevoel ook wel een beetje, dat het eigenlijk al weer een beetje kriebelt. Ik denk dat wij volgend jaar ook wel weer gaan proberen. Je weet natuurlijk ook nooit hoe lang het gaat duren. In elk geval niet voor Sinne's eerste verjaardag denk ik. Kan nu weer een jaar vooruit met de pil haha, denk niet dat ik daarna weer nieuwe ga halen...... Maar eerst maar genieten van Sinne.
    Prachtige foto's trouwens van jullie kleine meid!

@Redu, voor jou ook al zo spannend. Fijn dat je zo goed in de gaten wordt gehouden en dat het tot nog toe goed verloopt. Hopelijk kan je thuis blijven en hoef je niet weer opgenomen te worden. Succes!

Hier gaat het prima allemaal. Ik ben deze week weer begonnen met werken. Wel lekker weer, maar ook weer even wennen. Ben eigenlijk al bekaf na twee dagen haha. Ik heb ook groep 3 nu, en die moeten er zo verschrikkelijk in komen. Het is een hele overgang. Ze waren vanmiddag uitgeteld. Morgen nog even en dan is het alweer weekend.
    Met Sinne gaat het ook prima, ze groeit zo hard en kan steeds meer, het is al een hele dame. Ik denk dat ik de wandelwagen bijna tevoorschijn moet halen.
    Verder slaapt ze heerlijk van een uur of 8 tot 8 uur 's morgens.
    Ik zal nog wat foto's plaatsen...

En dan naar bed, ben echt moe haha.

Liefs!

19. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    he ravi... ja dat gevoel herken ik... ik ben ook heel burgerlijk in een centerparks huisje gegaan....mmmmjaaaa was wel aardig maar er kan niks boven kamperen in frankrijk ,spanje of italie... dus dat gaan we volgend jaar zeker doen... heb er nu al zin in ja...

vind je het erg lastig om weer te gaan werken???? hoeveel uur werk je?

ik moet over 2 weken en 1 dag weer zucht.... ik ga 3 en een halve dag werken en heb er nog niet zo heel veel zin in... ben ook benieuwd hoe hubbie het vind... die is veel thuis en zal dus een groot deel van de zorg op zich nemen... ach misscihen is het ook wel weer lekker... diepe zucht......en nog een zucht... ik moet mezelf echt een dikke vette schop onder mijn bipsie geven maar het komt vast wel goed..

ik moet zeggen dat het bij mij echt weer is gaan kriebelen....helemaal nadat ik ongesteld ben geworden.. en bij hubbie precies zo... die wil het over 4 maanden alweer gaan proberen???:$..... hij heeft echt zoeits van dan is ons gezinnetje maar compleet... wie weet lukt het niet meer.... nou eerst maar eens van josefien genieten.... kijken hoe het werken bevalt.. ik heb wel terug zitten lezen op het andere forum... best even slikken als ik mijn wanhopige berichtjes van toen teruglees.... iedere keer als ik naar josefien kijk en ik denk eraan terug dan schiet ik helemaal vol... ik ben een boek voor haar aan het maken wat ze krijgt als ze 18 word..... als ik teruglees wat ik tot nu toe heb geschreven kan ik me bijna niet voorstellen hoe ontzettend gewenst ze is geweest...het is wel mooi om te lezen.....ik vond zwanger zijn heel bijzonder... vooral tijdens de verbouwing al klinkt dat raar... we sliepen toen samen op zolder onder het dakraam....josefien maakte er s,nachts vaak een feestje van in mijn buik en dan lag ik naar de sterrenhemel te kijken met haar getrappel in mijn buik en hubbie zacht snurkend naast me... ik had me toen voorgenomen dat moment voor altijd te onthouden... dat gevoel....tttsss sentimentele doos ben ik toch ook he????

xxxx jose

20. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    He dames!

Nog geen babynieuws zie ik....we moeten nog even geduld hebben he!

Wat hebben we met z'n allen toch een mooie kindjes op de wereld gezet, heb net eens alle foto's van iedereen zitten bekijken!

En wat gaat de tijd toch snel! Isa wordt al zo groot....Tuurlijk kriebelt het bij mij ook wel hoor maar het lijkt mij verstandig te wachten tot na Isa's eerste verjaardag ( zit ook nog met een tandartspraktijk en een collega die waarschijnlijk volgend jaar voor zichzelf ergens anders gaat beginnen.......)Maar halverwege volgend jaar gooi ik de pil wel weer aan de wilgen hoor! Dus wie zich tegen die tijd geroepen voelt.....................hahahaha

Deel Deze Pagina