Hallo, ik kom hier iedere dag even spieken of er al nieuws is van Elke en Redu, maar nu is het ook hoog tijd dat ik weer eens wat schrijf. Harstikke spannend zeg ik ben benieuwd wie het eerste zal bevallen. Ik hoop toch Elke hoe langer de kleine in de buik van Redu blijft is toch het beste. Bij mij gaat alles goed vandaag zijn we met R. voor de 2e keer naar het consultatieburo geweest en heeft R. zijn prikken gehad. Vooral ik vond dat heel zielig . R. ging heel boos huilen, maar lijkt er nu niet veel last van te hebben. Grappig te lezen over wanneer weer zwanger zijn. Ik ben er toch ook wel mee bezig ik vond het zwanger zijn heerlijk, maar wij gaan er vanaf juli weer voor. Een leeftijdsverschil van 2 jaar lijkt ons wel mooi. Nu eerst lekker genieten van R. Ik ben nog niet ongesteld geweest maar ik geef bv dan kan het 4 maanden uitblijven. Ik hoop zo dat het daardoor komt en niet weer die verdraaide PCO. Maar het lijkt erop dat we allemaal ongeveer rond dezelfde tijd voor een tweede gaan. Gezellig weer allemaal tegelijk zwanger. Laten we het hopen! groetjes, marykay
Hoi allemaal! Voor mij ook alweer even geleden dat ik geschreven heb. Elke ben heeel benieuwd wanneer de beeb zich aandient. En Redu, inderdaad, bij jou mag de beeb nog wel even blijven zitten! Het klinkt misschien heel stom en ondankbaar, maar ik geniet tot nu toe nog niet echt zo van mijn zwangerschap als dat ik me had voorgesteld... Ik ben natuurlijk heeeeeeel blij dat ik zwanger ben en ben ook ontzettend dankbaar, maar om heel eerlijk te zijn mag het van mij nu al wel zover zijn. Is dat heel raar???? Voel me soms zo stom om dat te denken Ik voel me niet mezelf ( en ook niet beter ), ik zit echt in een emotionele achtbaan, ik erger me ontzettend snel aan vanalles en nog wat en mijn lichaam lijkt gewoon echt niet meer van mezelf. Natuurlijk is het logisch dat je lichaam veranderd en ik vind het ook prachtig om mijn buik te zien groeien maar daar houdt het wel een beetje op eigenlijk... Ben ik raar??? Liefs Marieke
nee hoor meis.... dat is ehct niet raar.... zwanger zijn is een achtbaan... ik heb er zelf niet heel erg veel last van gehad... ik vond het heerlijk maar op het laatst wilde ik mijn lijf wel weer voor mezelf...en is was steeds bang dat er op het laatste moment toch nog iets fout zou gaan... ik wilde die bevalling maar zo snel mogelijk achter de rug hebben. ook was ik een beetje ongerust of ons kindje zou kunen zien ivbm erfelijke oogaandoening in onze familie.. als het niet lukt om zwanger te worden heb je zo,n romatisch beeld van zwanger zijn maar het is natuurlijk soms gewoon zwaar... je bent moe... voelt je vaak niet lekker etc... jep volgens mij gaan we allemaal rond dezelfde tijd weer voor een beebje.. gezellig kunnen we weer kletsen!!!!! mag dan toch wel hopen dat die andere meiden daar niet meer schrijven maar dat ze dan hier schrijven Redu ik hoop dat alles goed met je gaat, elke lukt het nog met de laatste loodjes meid... spannend hoor xxxx jose
Hey Meiden, Hier is nog steeds alles rustig. Ons meisje heeft het prima naar haar zin mijn buik! Woensdag was ze wel heel rustig. Hebben een CTG + echo gehad en alles was tiptop in orde. Ze weegt nu bijna 3 kilo. Marieke, het zwanger zijn wordt steeds leuker, zeker wanneer je weet wat het wordt en wanneer je je kindje voelt bewegen. Voor die tijd blijft het erg abstract. Moest idd ook erg wennen aan mijn veranderende lijf... Joseetje, hoe gaat het met je prachtmeid? Redu, alles nog rustig bij jou? Marykay, is R nog ziek geweest van zijn prikjes? Ravi, lekker hoor even er tussenuit. Wij willen volgend jaar met onze meid ook lekker gaan kamperen. Ze is dan bijna een jaar. Lijkt me heerlijk... Is zo raar om over haar te praten. Denk dat het onwerkelijk blijft totdat ze er is Fijne dag!
oh elke niks nog.... fijn dat alles goed was en 3 kg is prachtig!!! jeetje... wat een wonder toch.... zijn we toch bijna allemaal zwanger geraakt.... nu nog even hard duimen voor de andere meiden.. met josefien gaat het goed... ze ligt naast me in een wipper te brullen..... als ik m,n hoofd omdraai en iets zeg is ze stil.... zodra ik het toetsenbord weer aanraak begint ze weer en ze kijkt heel boos..nijdig... maarja ik ben de heeeeeele dag al met haar in de weer... heb met gods gratie even heel snel kunnen douchen...het is echt een prinses op de erwt.....nu is het even 10 min mama tijd hoor..... hahahha is jullie huis ook in zo,n babygedoe verander??? overal heb ik wel een spuugdoekje liggen ( is wel handig in huis met 3 verdiepingen) er hangt speelgoed boven ons eigen bed... de badkamer staat vol met haar badspullen... in de gang staat haar maxicosi en luiertas.... overal waar je kijkt is het baby baby baby.... heerlijk!!!!! xxxx jose
ooohhhhh ik had je echo nog helemaal niet gezien..... gluurde toevallig in je album... jeetje wat prachtig... wat kun je goed alle details zien he? je zou al bijna kunnen zeggen of ze op pa of ma lijkt....mooi hoor!!! ach zo,n lief klein meisje.... valt het jullie trouwens op dat er een hoop meisjes zijn geboren???? xxx jose
Hoi meiden alles rustig hier, Marieke ik herken je verhaal heel erg, voel me ook zo al de hele zwangerschap en andere mensen vinden je vaak maar ondankbaar maar dat is het helemaal niet. Ik had er gewoon eeen beeld van in mijn hoofd hoe het zou zijn en de werkelijkheid is nu eenmaal niet altijd zo. Ik heb me voorgenomen om na de bevalling mijn roze wolk maar op te zoeken. Elke het wordt spannend meis, ik duim voor je. En inderdaad jose veel meisjes, hier in mijn omgeving ook bijna alleen maar meisjes, je zou bijna denken dat ik dan wel een jongen moet krijgen voor het evenwicht, nou dan is er later in iedergeval keus genoeg voor hem ha ha. Vandaag krijg ik weer een ctg en een doppler dus altijd weer ff spannend, ben nu ook 36 wk dus nog ca 2 weken voor dat ik wordt ingeleidt spannend!!! gr redu
Redu fijn dat het beebje mooi blijft zitten.... lekker nog even wat babyspekkies kweken... het is niet altijd een roze wolk..... en ondankbaar???? ik had ook het idee dat ik niet mocht klagen omdat het zo lang duurde voordat ik zwanger was.... nou poeh.... ik heb mooi wel geklaagd... je hebt toch ook niet minder klachten omdat je er langer over hebt gedaan??? Elke joehoe??? is er al iets spannends gaande???? xxx jose
Hoi meiden, Spannend nieuws ik wordt over uiterlijk anderhalve week ingeleid!!! Het is wel gek om van te voren te weten wanneer je je kindje in je armen heb. Het kindje doet het prima maar het vruchtwater wordt minder zodat het tijd wordt dat ons ukkie geboren wordt. Elke ik ben nieuwsgierig???? jullie horen ervan greetz redu
Redu fijn meid... je hebt een datum maar dat moet wel gek zijn ja... is je beebje toch maar mooi blijven zitten he? goed gedaan meid het aftellen is begonnen... Elke hoe is het meis.... al spannende ontwikkelingen??? neeeee hoor ik ben niet nieuwsgierig hahahah gr Jose
Hoi hoi, Redu, niet voorkruipen hihi!! Nee meis, hartstikke fijn dat je duidelijkheid hebt over wanneer je beepje komt en dat alles goed is! Hier nog alles rustig, althans iedere avond en nacht flink krampen, maar dat is al een hele week. Sta denk ik in de oefenmodus . Vanavond even naar de vlos voor een apk... Groetjes
Goh, dat is inderdaad heel spannend Redu. En een raar idee he, dat je het van te voren weet. Wij hebben de laatste dag ook heel bewust meegemaakt (dat je met z'n tweetjes bent). En je weet "morgen wordt ons kindje geboren". Vond ik heel raar. In elk geval alvast heel veel succes met alles! Fijn dat jullie kindje het in elk geval goed doet. En Elke, ook al zo spannend. Wat vervelend dat je steeds al krampen hebt, nu mag het ook wel doorzetten of niet! Jij ook heel veel succes!!!
Elke go go go!!!!!!!!! dit is het cyber supportteam hahahahaha. nee meid irritant die krampen.. denk je de hele tijd ja.... nee toch niet.... of toch wel..... of niet hahahhahaha spannend hoor. gaat vast niet lang meer duren.. gr Jose
quote van elke van gisterochtend: Misschien is ze al wel mamma dus! @ Redu: wat fijn dat je een datum hebt! Nou wist ik doordat ze me gestript hebben ook al een dagje van te voren dat het stond te gebeuren en dat vond ik idd ook een raar idee. Voor jou moet dat helemaal gek zijn als je nog een paar daagjes moet wachten! Alvast veeeeeeeeeeeeeel succes! @All: ben een beetje druk op het moment. Kids zijn weer naar school en ben net deze week begonnen met Kiyan op 4 flessen en groente en fruitschema te krijgen. Nog een beetje uitproberen dus wat fijn werkt Denk aan jullie!! Liefs Tezzz
Jaah ik heb gespiekt bij de augustus mama's en Elke is inderdaad bevallen!! Elke, gefeliciteerd met jullie dochter Puck!!! Wat een ontzettend leuke naam! Geniet lekker van jullie meisje!!
Geboren: Februari 2009: 14 februari 2009: Kelly1980: Isa (38wk5dg) 3094 gram - 50 cm 28 februari 2009: Suzanne26: Merel (40wk0dg) 3875 gram -55 cm Maart 2009: 4 maart 2009: Ravi: Sinne (37w3d) 2730 gram - 49 cm 5 maart 2009: Tezzz: Kiyan (40wk0d) 3790 gram - 52 cm April 2009: 18 april 2009: Ylona25: Mika (37w3d) 3360 gram - 53 cm Juni 2009: 8 juni 2009: Joseetje26: Josefien (37w2d) 2460 gram - ?? cm 16 juni 2009: Marykay: R.emy E.zra (41w1d) 3900 gram - 56 cm ??????????? Haan: girl (28 juni) Augustus 2009: 30 augustus 2009: Elke29: Puck (40w3d) ?? gram - ?? cm Nog onderweg: September 2009: Redu it's a ?? (19 sept) Oktober 2009: Gizmootje it's a ?? (6 okt) November 2009: Lynnes it's a ?? (5 nov) Januari 2010 Marieke1980 it's a ?? ( 25 jan ) Meisjes vs Jongens: girls 6 boys 3 ?? 4