zwanger na clomid ( pco net begonnen met clomid)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door joseetje26, 15 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    ooohhhwwwww gefeliciteerd meid!!!!!!!

wat heerlijk.... nu lekker genieten van jullie meissie

xxxxx jose

2. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    Elke en mannetje van harte gefeliciteerd met jullie kleine meisje.

geniet ervan groetjes redu

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
  4. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Redu, spannend jij bent nu echt de volgende! Maar als jouw beeb vandaag en morgen nog lekker warm blijft zitten, dan zijn er al 3 meiden hier eerder bevallen dan jij. Joseetje is met 37w2d bevallen en Ravi en Ylona met 3d. Dan heeft je beeb het mooi lang vol gehouden omdat toch leek dat ze te vroeg zou komen.
    Is de beeb al goed ingedaald en heb je al wat 'last' van voorwerk?

5. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    Hoi marykay ja gyn vond ook dat ik het goed heb volgehouden, rust doet schijnbaar goed.
    De kleine is helemaal ingedaald en de verloskundige in het ziekenhuis heeft net inwendig onderzoek gedaan, had 1cm ontsluiting, nu menstruatiekrampen en bloedverlies en af en toe een harde buik.
    ben benieuwd of het toch nog spontaan doorzet.

gr redu

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Redu: oeoeoeoe je maakt het gelijk extra spannend dus! Klinkt als het begin van je bevalling hoor!

...ik hou dit topic maar ff wat beter in de gaten de komende tijd ;)...

7. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    SPANNEND! Ik ben het helemaal met Tezz eens je bevalling is begonnen hoor. Mijn menstruatiekrampen bleken gewoon de weeën te zijn.

We kunnen hier wel een poultje maken om de juiste dag en tijd te raden ;) Ik denk dat Redu haar beebje vanavond om 23.33u in haar armen heeft ;):D;)

8. Ravi

Ravi Actief lid

27 feb 2008
    394
    0
    0
    juf
    Elke en man..... Van harte gefeliciteerd met jullie meisje! Wat een geweldig leuke naam!
    Geniet van je kraamtijd en laat je maar heerlijk verwennen!

Oh, Redu, dat klinkt erg spannend!!! Dat gaat niet lang meer duren!
    Ik ga voor 1 september 04.38 uur haha. Zet em op!

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    morgenochtend (1 sept) om 6.30 uur! :D

10. Marieke1980

Marieke1980 Actief lid

6 feb 2008
    285
    0
    0
    Bij de overheid
    In het noorden
    Elke van harte gefeliciteerd met jullie dochter. En ik ben het met de andere meiden eens, een hele leuke naam! Geniet ervan meid!!

Redu, je maakt het heel spannend. Ik gok op 1 sept. 01.18 uur haha! In ieder geval heeeel veel sterkte de komende uurtjes!

Morgen hebben we de 20-weken echo. Ben heeel benieuwd en vind het ook wel een beetje spannend.....

11. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Heel veel plezier morgen, ik had hetzelfde gevoel bij de 20w echo heel nieuwsgieirig maar ook heel spannend van stel nou dat. Willen jullie weten wat het wordt? Voel je de kleine nu ook al bewegen in je buik. Toen ik dat had besefte pas echt dat ik zwanger was en kon eindelijk gaan genieten. Ik duim voor een supermooie echo!

12. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    hoi meiden,

Allemaal mis gegokt is niet doorgezet.
    Maar woensdag krijg ik weer inwendig onderzoek en als ik dan wat meer ontsluiting heb zouden we de dag van het inleiden afspreken.
    Dus denk zelf dat het toch niet al te lang meer kan duren.

gr redu

13. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    oh redu..... nu word het helemaal spannend..!!!!

Marieke spanning is gezond hoor!!! volgens mij voelt iedereen dat bij de 20 weken echo.. je wilt gewoon dat alles goed is.

xx jose

14. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek

mee eens. met alles!

@Redu: Wat jammer dat het nog niet heeft doorgezet. 't Is maar goed dat je al weet dat je ingeleid gaat worden, anders kon je mooi nog misschien wel 5 weken zitten wachten! Aan de andere kant ook wel fijn dat je kleine er nog niet is, want elke dag langer in de buik is natuurlijk mooi meegenomen. ;)

@Marieke: onderhand je echo gehad? Hoe was 't? :)

15. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    die k*t gyn heeft last van zijn geheugen.
    We zouden vandaag de dag van inleiden bespreken, maar liet via de verloskundige weten dat hij dat niet gezegd heeft en nu ben ik zo ontzettend boos.
    de verloskundige zou hem vanmiddag nog laten bellen, dan kan ik hem zelf zeggen dat ik niet van leugenaars hou!!!!!

gr een boze redu

16. Marieke1980

Marieke1980 Actief lid

6 feb 2008
    285
    0
    0
    Bij de overheid
    In het noorden
    Oh Redu wat vervelend. Kan me goed voorstellen dat je wilt weten waar je aan toe bent! Hopelijk kun je het vanmiddag alsnog met hem bespreken!

@all: Gister de 20-weken echo gehad. Alles is helemaal goed! We vonden het zo mooi om te zien allemaal! Ongelooflijk hoe het er allemaal uitziet en hoe het werkt. Ik ben 1 dag eerder uitgerekend dus op 24 januari. Het kindje woog nu 275 gram en was ongeveer 20 cm.
    We wilden niet weten wat het is, en dat hadden we ook aan de echoscopiste laten weten. Ze heeft er tijdens de echo keurig rekening mee gehouden en we hebben dus ook niets gezien en ze heeft zich niet versproken....maar......
    Toen ze op de computer een brief met alle uitslagen aan het typen was voor onze verloskundige, zat mijn man ( een beetje onbewust eigenlijk ) mee te kijken op het scherm. Toen zag hij dat ze intypte: "normale mannelijke genitalia". Meteen daarna zei ze: "Oh ik zal trouwens ook niet aan jullie vlos laten weten wat het geslacht is". En toen veranderde ze het zinnetje in "normale genitalia". Ze had niet gezien dat mijn man mee zat te kijken. Oeps.....toen wist mijn man het dus wel en heeft ie het toen we buiten stonden natuurlijk ook aan mij verteld.
    Kortom:

WE KRIJGEN EEN JONGETJE!!!!!!!!!

We zijn er natuurlijk heel blij mee. Ik vind het ook niet zo erg dat we het nu toch weten. Kan ik iets gerichter gaan shoppen haha!

Liefs!

17. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    @Redu, wat balen zeg dat is idd erg irritant van die gyn. Ik hoop dat hij je wel weer een datum wil geven.

@Marieke, wat leuk een jongentje! Uit ervaring kan ik vertellen dat het superleuk is een knul te hebben. Enne het gericht shoppen is zeker prettig. Gaan jullie het verder geheim proberen te houden. Ik vond dat erg moeilijk en is me ook niet goed gelukt. Verder natuurlijk super geweldig dat alles helemaal goed is met jullie kindje! Geniet ervan!

18. Marieke1980

Marieke1980 Actief lid

6 feb 2008
    285
    0
    0
    Bij de overheid
    In het noorden
    Alleen onze ouders en ( schoon)zus weten het. Voor de rest gaan we inderdaad proberen het geheim te houden. Maar of dat lukt.....haha, ik ben veel te enthousiast ben ik bang!

19. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    Marieke fijn dat de echo goed was meid.
    en een Jongen wat leuk.
    Lijkt me ook moeilijk om niet te verspreken!
    Geniet ervan meid.

nou nog ff ego.
    de verloskundige belde en had overleg gehad met de gyn.
    Ik krijg vrijdag nog een echo en dan zullen ze me maandag toch in gaan leiden.
    De verloskundige zou me op de agenda zetten voor die dag.
    Dus hoop maar dat het doorgaat, ben het zo zat nu.
    Krampen en was gister slijmprop verloren maar zet niet door.
    probeer me maar niet teveel op te verheugen.

gr redu

20. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    mmmmmmmmmmorgen!

@Marieke: wat leuk dat jullie een jongen krijgen! Hier 2 stuks en ze houden de boel wel lekker 'levendig' ;) Wel dom trouwens van de echoscopiste dat ze je man liet meelezen of het niet door had in elk geval. Daar gaat je verrassing...

@Redu: hoe is het nu? Wordt je nog ingeleid of ben je al bevallen? Krampen, ontsluiting, slijmprop verloren...wat een spannende dingen!

Ik wacht in spanning af...

Liefs Tezzz

Deel Deze Pagina