goeiemorgen meiden, Morgenochtend wordt ik opgenomen in het ziekenhuis en gaan ze me inleiden. omdat ik verder geen ontsluiting bijgekregen heb gaan ze eerst primen. De gyn zei dat het best een paar dagen kan duren voor ik echt ga bevallen. Maar het is in aantocht en ik vind het allemaal heel spannend samen met mannetje. Maar ik er hoe vreemd dat ook klinkt veel zin in. Jullie horen ervan, groetjes redu
heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel succes morgen Redu! Met de symptomen die je al hebt zal het toch geen dagen meer gaan duren, hoop?!? Ja...het gaat pijn doen...maar kan me voorstellen dat je heeeel veel zin hebt om jullie kleintje nu in het echie te gaan zien!
Oh Redu, wat spannend! Ik wacht met spanning af. Ik hoop dat het niet al te lang gaat duren. Bij mij waren ze op maandag begonnen met een hormoonveter, dinsdag nog een keer en woensdag echt met inleiden begonnen. Maar ik denk dat het bij jou wel sneller zal gaan, bij mij was er namelijk helemaal niets wat er op leek (behalve dan de gebroken vliezen). Succes! (Maar je leest dit natuurlijk niet meer.... haha)
ik kom hier steeds even spieken... maar nog geen nieuws... ik denk dat Redu al lekker haar beebje bij zich heeft.. xxx jose
Redu waaaaaaaaaaaar ben je?????? We zijn nieuwsgierig hier!!!!!!!!!!!! ( waarschijnlijk lekker aan het genieten van de kleine hummel!)
Hoi meiden, Ben een dinsdag om 18.05 bevallen van een kleine maar kerngezonde dochter. Ze heet Emily en woog bij de geboorte 2715 gram. Ze mocht een woensdagochtend al mee naar huis en drinkt prima aan de borst. Ben nu heel erg met mannetje van haar aan het genieten en we worden heerlijk verwend door de kraamverzorgster. Zit nu echt bovenop een roze wolk, ondanks het slaapgebrek. laat snel weer wat van ons horen, dikke knuf redu
ooohhhhwww wat geweldig... zie je alles is helemaal goed gekomen meid!!!! geniet van je kraamtijd!!! GEFELICITEERD!!!!! gr Jose
Hey Meiden!! Redu, proficiat met je dochter!! Hier ben ik dan weer, ik kom even vanaf mijn rose wolk jullie bij praten... Ben zondag 30 augustus na een zeer pijnlijke en lange bevalling mama geworden van onze dochter PUCK! Ze woog 2835 gram en was 47 cm. de bavalling is geeindigd in het ziekenhuis waar we twee nachtjes moesten blijven omdat Puck dysmatuur was (te klein en licht voor de duur van de zwangerschap 40+3). Ze heeft daar ook bijvoeding gekregen. Na twee nachtjes mochten we naar huis en daar kon het grote genieten gaan beginnen . Het is echt zo'n wonder! De borstvoeding gaat hartstikke goed en Puck is een lekker ding dat niet al te veel noten op haar zang heeft. Zal snel wat foto's plaatsen van ons kleine, grote wonder... Liefs Elke
Redu, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Emily!! Erg mooie naam. Geniet heerlijk van jullie gezinnetje! Elke,wat vervelend dat je bevalling zo pijnlijk was, maar het cliché is waar hè het het is het allemaal meer dan waard. Jij dus ook al zo'n kleintje. R.emy was gewoon al ruim een kilo zwaarder gek idee, een heel pak suiker. Een vriendin van mij is ook dinsdag bevallen van zo'n klein poppetje 2900 gr bij 40w6d.
Geboren: Februari 2009: 14 februari 2009: Kelly1980: Isa (38wk5dg) 3094 gram - 50 cm 28 februari 2009: Suzanne26: Merel (40wk0dg) 3875 gram -55 cm Maart 2009: 4 maart 2009: Ravi: Sinne (37w3d) 2730 gram - 49 cm 5 maart 2009: Tezzz: Kiyan (40wk0d) 3790 gram - 52 cm April 2009: 18 april 2009: Ylona25: Mika (37w3d) 3360 gram - 53 cm Juni 2009: 8 juni 2009: Joseetje26: Josefien (37w2d) 2460 gram - ?? cm 16 juni 2009: Marykay: R.emy E.zra (41w1d) 3900 gram - 56 cm ??????????? Haan: girl (28 juni) Augustus 2009: 30 augustus 2009: Elke29: Puck (40w3d) 2835 gram - 47 cm September 2009: 8 september 2009: Redu: Emily (38w3d) 2715 gram - ?? cm Nog onderweg: Oktober 2009: Gizmootje it's a ?? (6 okt) November 2009: Lynnes it's a ?? (5 nov) Januari 2010 Marieke1980 it's a boy ( 25 jan ) Meisjes vs Jongens: girls 7 boys 4 ?? 2
hoi marykay onze dochter is 45 cm wil je dat er nog bijzetten alsjeblieft. Elke wat vervelend dat je zón vervelende bevalling hebt gehad. Gelukkig dat je kleine meid het zo goed doet. groetjes redu
Redu en partner natuurlijk gefeliciteerd met jullie dochtertje Emily! Leuke naam! Geniet ervan.... Liefs van Kelly en Isa
Zo, heb even ook bij jullie bijgelezen! Had het ook al op het andere forum gedaan, maar hier ook nog een keer REDU EN ELKE VAN HARTE MET DE GEBOORTE VAN JULLIE DOCHTERTJES EMILY EN PUCK!! Hoe gaat het verder met de rest en jullie kindjes? Hier gaat alles wel prima, hoop nou toch snel ook een keertje jullie kant op te komen, begin het toch wel zat te worden na ruim 2 jaar.. Vanavond heb ik een uitgangsecho en dan wordt het puregonspuiten. Ben benieuwd, hoop dat dit een zijn "vruchten" afwerpt.. Liefs Jojoba
Redu, van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje Emily, ook al zo'n leuke naam! Geniet van de komende tijd en laat je maar goed in de watten leggen! Elke, wat naar dat je zo'n zware bevalling hebt gehad, ben je er al weer een beetje van bekomen? Geniet in elk geval van jullie meisje! Hier gaat het op zich zijn gangetje, alleen is zondag onze hond plotseling overleden, we hadden een boxer van 8 jaar. Hij is door een inwendige bloeding overleden. Het is zo snel gegaan, manlief is meteen met hem naar de dierenarts gegaan, maar toen hij daar aankwam was hij al overleden. Wat een gemis! Het is nu zo stil in huis. Het zal nog wel even duren voor we eraan gewend zijn.