hoi meiden, ravi wat erg van je hond, ik wens je sterkte toe. voor wie benieuwd is, ik heb wat foto's van emily in mijn album gezet. groetjes redu
Hier even komen gluren. Redu wat een prachtig kindje! Vooral die foto met de rode kleertjes is echt prachtig! Je was er vanmorgen wel vroeg bij zeg haha. Hoop dat het met iedereen hier goed gaat! Liefs
@Redu, wat een prachtig meisje! En wat klein nog, kan me nu haast al niet meer voorstellen dat Sinne ook zo klein was. Het gaat zo vlug! @Tezz, wat knap van Kiyan! Plaatje hoor! Wat heb je trouwens een mooie vorm box, lijkt veel ruimer dan die wij hebben.
@Ravi: ben ook heel blij met onze box! Ik weet niet of ie ook ruimer is dan de meeste boxen, maar ze kunnen er wel beter in rond draaien enzo. én je hebt meer kanten om dingen aan te hangen De kids kunnen er zelfs met z'n drietjes in Bekijk bijlage 18361 Oja...ik heb nog meer nieuws! K's eerste tandje is door! Ze zijn zoooooooo snel grooooooot....
hoe doen jullie dat toch??? in een berichtje een foto plaatsen?? kan iemand mij dat uitleggen?? xxxx jose
@Joseetje: klik op 'plaats reactie', schrijf wat je wil en klik op het paperclipje in je scherm (net als bij email enzo). Dan krijg je een ander scherm waar je een foto kunt uploaden. Als je klaar bent met uploaden sluit je het scherm en klik je weer op de paperclip. Dan kun je je foto selecteren en wordt het toegevoegd aan je bericht. Succes! Ben benieuwd hoe josefien er nu uit ziet
josefien met 15 weken, lekker moppie he?? ze heeft door dat ze met haar stem heeel harde geluiden kna maken... en ze is maar aan het brabbelen en kirren tegen haar beestjes aan de mobiel gr Jose
@Joseetje: owwwwww, wat een ontzettend lekker ding! Kiyan onderneemt nu heuse kruippogingen! Wat moet die 6-maandensprong een heftige geweest zijn zeg! Zitten, 2 tandjes en nu al bijna kruipen...en dat in iets meer dan een week tijd! Ze worden veeeeeeeel te snel groot!
ja ik kan haar wel opvreten.... ze is zooooo leuk... en echt een bijdehante tante hoor.... papa is normaliter een vrij pittige driftge heethoofd... en ongeduldig..... nou madam heeft hem helemaal om haar vinger gewonden... dat is mij in al die 13 jaar nou nog niet gelukt hahahahha xxxx jose
Oh Joseetje, wat een mooi poppetje! Leuk he, dat ze steeds meer van zich laten horen. Tezz, wat een sprong inderdaad. Heeft ie er last van gehad? Ik moet zeggen dat ik dat bij Sinne eigenlijk helemaal niet merk. Ik heb dat boek ook, maar ik herken er eerlijk gezegd niet zoveel in. Sinne is erg makkelijk en dat is eigenlijk steeds wel zo, ik merk weinig verschil. Ik zal ook even proberen een fotootje te plaatsen, we zijn zaterdag even met de 'pufclub' bijelkaar geweest. Was erg leuk om elkaar, en al die kindjes te zien. Sinne is de 6e van links. Zoals je ziet vonden ze de fotosessie niet allemaal even leuk haha. Bekijk bijlage 19960
Wat een leuke foto's met mooie kindjes allemaal! Hier gaat alles ook goed vandaag al weer mijn derde werkdag! R is nu voor het 1st op het kdv en ik ben nog niet gebeld dus het zal wel goed gaan. Ik moet zeggen dat het me redelijk makkelijk afgaat weer aan het werk te zijn en mijn kleine man alleen te laten. Zo makkelijk dat ik me daar dan weer schuldig over voel. Een voordeel vind ik wel is dat 's avonds werk en ik R overdag nog wel lekker lang meemaak. Joseetje, hoe gaat het jou af nu je weer aan het werk bent. Ravi, misschien is het oei ik groei boek toch meer voor jongetjes want tot nu toe merk ik alle sprongetjes van R wel duidelijk met mama-hangdagen. Ik spam mijn mooie man ook nog even. Hij is zo'n lachebekje echt heel leuk.
Wat een mooie spam dames! Clomidbabes rule!!! Hier niet in het bezit van HET boekje, maar m'n dinetjes van het SMEP-forum hebben 'm wel. En idd Marykay, misschien ligt het aan het feit dat we jochies hebben, want bij Kiyan klopt het steeds als een bus! Hij kreeg vanaf ongeveer een week voor z'n 6 maanden allemaal rare kuren (met name veeeeeel spoken 's nachts) en dat heeft een aantal weken geduurd. We waren er net een weekje vanaf en toen begon het gespook weer 2 weken geleden....en sinds vorige week heeft ie dus 2 tandjes door
ik heb het boek ook en josefien gaat echt helemaal volgens het boek... ik tel dan wel de 2 weken erbij op dat ze te vroeg was... marykay ik zit in de ziektewet... m,n galblaas moet eruit.. heb hiervoor 3 weken gewerkt... ik moest erg wennen.. opvang hebben we nauwelijks nodig... maar ik vond het wel lastig om haar bij manlief achter te laten...gewoon omdat ik me afvroeg of hij haar niet te lang laat huilen....en of ze me niet mist... etc... het maakte waarschijnlijk niet uit bij wie ik haar achter zou laten...ik had het er even moeilijk mee nog ffff een fototje
Hey meiden, Hier ook een berichtje van mij! Ik zie heel veel mooie baby's!! Complimenten dames! Met ons gaat het helemaal super. Puck is een heerlijke baby die het mama zijn tot 100% genieten maakt Slapen doet ze prima. Ze slaapt al sinds ze twee weken is door Geef nog steeds borstvoeding en dat ook dat loopt als een tiet Zal snel even wat foto's in mn album plaatsen... Liefs ELke
Hoi meiden, wat is het rustig hier!!! Elke fijn dat Puck het zo goed doet en dat jullie zo genieten. All hier wat minder goed. Emily ging de laatste tijd steeds meer huilen. ik had van de ene op de andere dag een huilbaby ipv een tevreden meisje. Soms krijste ze wel 10 uur achter elkaar. Gister bij de huisarts geweest en nu krijgt ze pepti voeding tegen een koemelk allergie. We zijn ook begonnen met inbakeren en vandaag komt de fysiotherapeut langs, dus gelukkig gebeurd er wat. Mijn hart breekt als ik mijn meisje zo zie! Gelukkig ligt ze nu lekker te slapen en lijkt het wat beter te gaan. groetjes redu