volgens mij doen ze de standaardonderzoeken weer opnieuw. Dus bloed, echo en ook zaadjes weer bekijken... oja! Nnnnnnnnavond allemaal! Ik heb een nieuwe verslaving op facebook, genaamd Farmville, dus ben ff niet meer zo veel hier Heb wel een nieuwtje! Bijna niet te geloven, maar ik ben na ruim 17 maanden ongi geworden! Ben zo'n 2 maand geleden maar eens begonnen met tempen omdat m'n bv terug begon te lopen (en we niet al te veilig aan het vrijen waren ) en wonder boven wonder waarachtig een ei ontdekt én ongi geworden op m'n gebruikelijke lf! Stiekem wel een beetje dubbel gevoel hoor. We hebben totaal geen geld om een vierde kindje te onderhouden, maar heel stiekem was er toch een sprankje hoop even. Nou ja, bij mij dan...manlief zou flippen denk ik Met Kiyan alles prima. Stapt langs de tafel en de stoel en de bank en heel af en toe vergeet ie even dat ie vast moet houden, dus staat dan een paar tellen los Zaterdag voor het eerst in het winkelwagenzitje gezeten en vandaag voor het eerst even mee geweest voor op de fiets. Ging prima en hij vond het erg leuk. Maar als het regent doe ik 'm mooi weer in de fietskar hoor! Zijn zooo zielig, natte kindjes! Tegenwoordig doen we 'm 's avonds wat later in bed (rond half tien/ tien uur) en dan slaapt ie door tot de volgende morgen half 8. Zitten we dus eindelijk aan de 3 flessen én kunnen we eindelijk eens een fatsoenlijke nacht maken De twee grootste kids zijn al dagen bezig het speelgoedboek uit te pluizen voor het perfecte sint-verlanglijstje dus we zijn er weer druk mee Vraagje: gaan jullie je kleintjes laten inenten tegen de mex. griep? Ik vind het eigenlijk een beetje raar. Ik zou liever m'n grootste 2 kids laten enten aangezien zij veel in contact komen met andere mensen en Kiyan eigenlijk vooral alleen met z'n broer en zus in contact komt. Maar de oudste 2 mogen dus niet meer...terwijl ik bij Kiyan juist bang ben dat ie misschien heftig zal reageren op de inenting omdat ie nog zo klein is. Wat is wijsheid...ben er nog niet helemaal uit.
ik mag josefien nog niet inentnen... zelf ga ik het ook niet doen... wj zijn al flink blootgesteld aan de mexicaanse griep zowel prive als op het werk... niemand heeft het uiteindelijk gekregen..( zat hem wel flink te knijpen hoor) hahah tez pas maar op... straks komt er een 4e... hier nog geen ongie.... en ik ben echt in verwarring en stomme stomme ik.... ik heb toch een stom sprankje hoop.. bah voel me bijna ondankbaar...alsof ik niet genoeg aan josefien heb.... op het andere pco net begonnen met clomid topic durf ik dit al helemaal niet te schrijven...( ze zien me aankomen).. maar ik zou toch zweren dat ik vruchtbaar slijm heb gezien... en een duidelijke eisprong heb gevoeld en toen nog dacht...ojee sex op de gevaarlijke tijd gehad... en nu geen ongie..... ben ook duizelig.. had ik vorige keer ook... moet ik nu toch nog maar een test gaan kopen? of zit ik mezelf gruwelijk voor de gek te houden... heb ook enrom gevoelige tepels en een aantal dagen met een ongiegevoel rondgelopen ... always zat zelfs al in m,n broekkie.... en toen kwam er niks... ja.... merk dat hubbie stiekem ook helemaal hoopvol is... dat maakt het nog lastiger.. nou ja... ik denk dat ik morgen toch maar die kruidvattesten ga kopen 2 voor 5 euro... ik zie het er al helemaal van komen dat ik weer bergen geld ga verkwisten aan stomme testen die natuurlijk toch wit blijven.... jullie zullen ook wel denken pppffff gr Jose
Goede avond allemaal! Tezz dat was wel even spannend geweest dus een eigen cyclus! Ik laat Isa wel inenten tegen de mexicaanse griep. Zelf krijg ik hem niet ook al vindt de tandartsvereniging dat wij wel veel risico lopen... Ik zou het mijzelf nooit vergeven als Isa in het ziekenhuis zou belanden aan de beademing of nog erger omdat ik haar niet heb laten vaccineren. En pas weer een kindje van 2 uit Nijmegen overleden aan mexicaanse griep ( bronnen zeggen dat het kind ervoor toch echt niet ziek was...) dus het komt allemaal wel erg dichtbij Je weet toch niet wanneer je het goed of niet goed doet, gewoon op je gevoel af gaan!!!! In onze praktijk laten alle collega's hun kleine kinderen vaccineren Joseetje ik vind het wel spannend voor je hoor!!!Hoop stiekum dat het bij jullie gelukt is haha....Het werkt wel aanstekelijk hoor hihi Nee wij zijn nog niet bezig met een tweede hoor...maar stop volgend voorjaar met de pil en dan zien we wel weer!
Joseetje spannend hoor ik, duim voor je!!! Get die mexicaanse griep ik wordt er kriegel van, ben zo bang dat mijn meisje ziek wordt. Wij laten ons wel inenten en de kids van mijn man ook. Maar hoe doe je dat met familie die niet is ingeent??? Hou het liefst mijn meisje dicht bij me!!!! Herken het gevoel wel, zou het erg vinden om nooit meer zwanger te zijn en te bevallen( vooral een bevalling). Maar mannetje had al 2 kids en financieel weet ik niet of het er nog wel inzit. Niet dat ik nu al zou willen, maar mis het geschop in mijn buik best wel. gr redu
he redu wat leuk om van je te horen... ja mis dat geschop soms ook wel... het is bij mij ook meer dat je toch niet zo makkelijk zwanger bent geworden dus wie weet hoelang het duurd voordat het nog een keertje lukt... aangezien ik niet vreselijk stress bestendig ben heeft die periode mij zoveel gekost... ben nog steeds niet ongie en vanmorgen rook ik weer hemaworst uit de blower van mijn auto... heb voor de zekerheid 2 kruidvat testen gehaald die ik morgen ga doen... nou ja eentje.. zit morgen op dag 42.. weet nou niet zo goed wat ik ervan moet denken.. zere tepels. scherpe neus ongiekrampjes geen ongie duizeligheid maarja... misschien heb ik dat wel vaker maar valt het me dan niet op??? als mijn cyclus nou echt gewoon verdwenen is dan gaan we rond februari weer serieus met het zh aan de slag... gr Jose
Joseetje spannend hoor al die kwaaltjes , ben toch wel benieuwd nu of je zwanger bent of dat je in het ootje genomen wordt door de lichaam ( wat ik niet hoop!!!!!) Ik kom morgen nog wel even een kijkje nemen, hoop zo voor je dat je zwanger bent meid!!
En jaja Isa is vandaag alweer 9 maanden.....wat gaat de tijd toch snel! Ze heeft nog steeds geen enkele tand haha ( en dat voor de dochter van de tandarts, hoe durft ze hihi), ze rolt de hele kamer door en schuift in de achteruit, maar kruipen weigert ze. Verder nog erg elastieken benen dus lopen zit er voorlopig nog niet in hihi... Fijne avond! Groetjes Kelly
nnnnnnnnnavond! @Joseetje: spannend! Het kán natuurlijk weer pco zijn die je in de maling neemt, maar het klinkt wel erg interessant allemaal wat je voelt. Ik kom hier morgenmiddag ook ff buurten @Kelly: filsteerd met de *magische* 9 maanden! Ach, die tandjes en dat kruipen/lopen komen heus nog wel. Wees blij dat ze alles rustig aan doet. Lekker lang baby...heeeeeerlijk! (Hier een jaap in m'n vinger waar Kiyan mij per ongeluk beet en Kiyan heeft overal blauwe plekken omdat ie perse met 1 hand vast wil staan ipv met 2. het heeft wel z'n nadelen, zeg maar... ) @Mex. griepprik...tja, ik ben erg vóór inentingen, maar ben er nog niet helemaal uit..heb gelukkig nog even Later ladiezzzz! Moet naar bed
nou vals alarm hoor.... die test is echt witter dan wit.... tja... kan het niet helpen me echt een beetje dom te voelen...ondanks de witte test ben ik nog steeds niet overtuigd... maar cyclus is waarschijnlijk gewoon weg..... sjonge wat kan die pco je toch voor de gek houden... ik... nuchtere jose hahahahah nou ja... ik ben niet verdrietig hoor.... was er namelijk helemaal op die manier nog niet mee bezig.. het had gewoon een leuke verassing geweest.. tjee... 9 maanden alweer.. ik weet nog dat ik vol verwachting jouw bevallingsverhaal las Kelly..ik vond het zo spannend... en nu is isa alweer 9 maanden en josefien 5 maanden... en kyan word ook al een grote jongen.. de tijd vliegt...josefien draagt nu al maatje 68...eerst 44, 50,56,62.... je wilt niet weten wat ik voor bergen kleding heb die ze niet meer past hahaahha heerlijk hoor zo,n ukkie...ik geniet iedere dag met volle teugen, heb nog nooit zoveel gelachen als met hubbie afgelopen maanden, josefien heeft echt humor...of misschien vinden wij gewoon alles wat ze doet geweldig??? xxxx jose
Toch jammer joseetje, het klonk zo goed! Hier alles goed. Emily heeft vanacht door geslapen! Was helemaal verbaasd, dach dat mannetje de nachtvoeding had gedaan en ik het niet gehoord had. maar had toch echt hele nacht geslapen. groetjes redu
Jeetje jammer Joseetje, had nog wel zo gehoopt dat je misschien toch.......kl*te PCO! Volgend jaar gewoon weer gezamelijk zwanger worden joh is ook veel leuker hihi.... maatje 68 gaat ook hard hoor! Hier al maat 80/86, maar Isa is ook wel erg groot hoor met aardig wat spekkies rondom haha, vind t zo zielig als kleding te strak zit! Redu lekker he dat ze doorslaapt, je weet dan 's ochtends even niet wat je overkomt! Fijne avond, xxx
ja jammer ja... maar ik moet zeggen dat het me wel superleuk lijkt met z,n allen weer voor een beebje te gaan. ik weet gewoon niet wat ik voel... ik voel wel degelijk van alles...waarschijnlijk toch veroorzaakt door hormonen die hun werk niet goed doen.. nou ja... ik kan misschien toch beter aan de pil gaan nog even??? ik weet gewoon echt niet wat wijsheid is he? trouwens even een vraagje van praktische aard... josefien past zo goed als niet meer in de reiswieg en ze is nu 5 maanden...hoe ga ik dat oplossen?... Redu wat fijn dat ze zo lekker heeft geslpaen en jij ook... gr Jose
Hey meiden, Ik kom me ook weer even melden Redu, fijn he, als de beepjes besluiten door te slapen. Wij hebben de gebroken nachten maar twee weken gehad, maar ik zie bij vriendinnen dat het echt slopend is als het maanden aanhoudt... Hoe gaat het verder met Emily nu? Ze heeft toch reflux? Is het met medicatie en bijzondere voeding onder controle te houden? Joseetje, je maakt het gewoon weer spannend . Heerlijk! Soms mis ik de periode van het zwanger raken en symptomen spotten ook weer. Ondanks dat het ook een hele zware periode is. Heb echt een aantal keren gedacht dat het voor ons niet weggelegd is. Maar ook wij zijn papa en mama geworden . Hoe is het met Josefien? Vermaakt ze zich goed met haar papa, wanneer jij werken bent? Kelly, Isa alweer 9 maanden. Super! Zo te lezen geniet jij ook volop van je meisje! Tezz, ook al spannende berichten, gewoon zomaar je ei gevonden! Kiyan alweer in het winkelwagenzitje, hetgeen het boodschappen doen wel weer een heel stuk makkelijker maakt denk ik . Met zo'n maxi cosi is het maar een heel gefrot en zit je winkelwagen zo vol hihi Hier alles helemaal super! Zijn gezegend met een lief meisje dat het super doet! Ze lacht de hele dag . Moeten alleen wel 3 december naar het ziekenhuis voor een echo van haar heupjes. De kinderarts vermoedde heupdysplasie. Even afwachten dus. Misschien wel aan de spreidbroek . Hoef pas in januari weer te gaan beginnen, maar merk nu al dat ik er eigenlijk niet zoveel zin in heb... Nog maar even lekker genieten van onze kleine meid. Mexicaanse griep is echt akelig. Een jaar geleden zou ik er niet warm of koud van kunnen worden, maar nu met zo'n klein beepje is het allemaal anders! Wij laten ons dus ook enten, maar ik blijf niet met Puck binnen zitten. 8) Allemaal een dikke knuffel van mij! ps ga proberen hier weer wat meer te komen
pffff..moet ff m'n ei kwijt hoor. Als iemand het begrijpt zijn jullie het wel aangezien we allemaal in de mmm hebben gezeten en erg goed weten hoe cycli en vooral hrmonen werken enzo.. Ik heb vanmorgen de ha gebeld voor het plaatsen van een spiraaltje. Heb sinds ik zwanger werd lopen denken hoe of wat ik zou doen en ben er nu eindelijk helemaal uit. Ik wil een koperspiraal zonder hormonen. Heb schoon genoeg van die troep en heb de hoop dat mijn cyclus heel misschien weer een beetje normaal op gang is. Wil wat kilo's kwijt en icm een spiraaltje zonder hormonen hoop ik mijn lijf weer een beetje terug te krijgen. Gaat de assistent mij doodleuk vertellen dat ik eerst een consult moet doen om 'te praten over de mogelijkheden'. Heb nog gezegd dat ik allang van de mogelijkheden op de hoogte ben en dat ik weet dat een spiraal zonder hormonen pijnlijke bijwerkingen kan geven, maar nee....ik mag toch doodleuk dus 2 keer naar de ha. Zijn gewoon een stelletje afzetters. 2 keer geld vangen voor consult. En het is ook nog eens erg druk op de praktijk (ja hallo, moeten ze maar niet de rest van de week gesloten zijn! ), dus ik kan pas volgende week woensdag terecht voor het informatieve (ahum) consult. Dan moet dat ding nog besteld worden en zal ik m'n eerstvolgende ongi (wanneer die ook ooit mag zijn) waarschijnlijk ook nog wel moeten afwachten voor het plaatsen. Gaat weer lekker dus...Kerst komt er ook weer aan (en dan is meneer de ha natuurlijk op wintersport of zoiets) dus dat wordt vast doorsukkelen tot het nieuwe jaar... eikels... wachten behoort blijkbaar niet alleen tot de mmm... hopelijk dus een cyclus die voor de verandering eindelijk eens mee werkt...
Hai meiden! Joseetje wij hebben Isa ook al met 5 maanden in de kinderwagenzit gedaan omdat ze niet meer in de reiswieg paste. Hebben haar toen wel in de ligstand gelegd en pas na 6 maanden rechterop gezet. tezz wat een ellende voor een spiraaltje zeg.....waarschijnlijk gaat het dus nog wel een tijdje duren voordat het spiraaltje geplaatst wordt. Maar wat een onzin om eerst nog een informatief consult te moeten, je wordt op de dag dat je bevallen bent al doodgegooid met folders over anticonceptie dus mag toch aannemen dat je je keuze al gemaakt hebt!!! Hier verder niet veel bijzonders gebeurd.......gaan maandag de vaccinatie tegen mexicaanse griep voor Isa halen, ben benieuwd hoe ze er op gaat reageren, maar ja aangezien 2 neefjes van haar mexicaanse griep hebben ( en behoorlijk ziek zijn op het moment) en mijn schoonmoeder daar afgelopen donderdag samen met Isa op gepast heeft is het nog een wonder dat ze het nog niet opgelopen heeft, dus kom maar op met die spuit! Schoonzusje van mij weet sinds kort dat ze PCO heeft en heeft sinds gister Provera en krijgt daarna Clomid, dus ben benieuwd hoe dat gaat lopen......Hoop voor mijn broertje en schoonzus dat het snel mag gaan nu! Heb wel weer zin in een babyboom om mij heen al die kleine ukkies haha, wij wachten nog eventjes hihi.... liefs Kelly
jaaaaaaaaahhhhh er is weer een zwangere bij aan de andere kant!!!!! zeg niet wie want wil ze vast graag zelf vertellen!!!! jihoe!!! gr Jose
Hahaha wat grappig dat joseetje dat hier melde! Blijft onwerkelijk. Durf ik me hier al te melden? Hoop zo dat Jojoba en Luuske hier deze maand ook aansluiten. En natuurlijk onze lieve Zora, maar zij moet nog wachten tot het nieuwe jaar....
heeeee welkom leonizzie... wat gezellig dat je er bent!!!!! geweldig he meid..... ik ben zo ontzettend blij voor je... ik hoop dat je je niet teveel zorgen maakt en er van geniet... ik vond het het meest bijzondere wat ik ooit heb meegemaakt... en hubbie ook... ik was erg onzeker maar hubbie hield me met beide benen op de grond... soms moet je jezelf gewoon even streng toespreken en niet teveel piekeren... heb je al een afspraak voor een echo??? gr Jose