Hai allemaal! Leonizzie gezellig dat je aan deze kant bent!!!!! Hopelijk volgen er snel nog meer dames inderdaad! Even wat babynieuws: neef van mijn man is gisteren papa geworden!! het kleine meisje heet Nikki. Ze stond gepland voor 3de kerstdag maar ze had zin om een paar weekjes eerder de wereld te gaan bekijken hihi.... Hier alles z'n gangetje: wel zijn de spuitluiers (zo'n 6 per dag!!!!) en rode wangen ook hier gearriveerd dus wie weet laten de tandjes nu niet lang meer op zich wachten.....Isa onderneemt nu pogingen om vooruit te komen ipv achteruit in tijger-houding haha, maar het leukste vindt ze nog altijd het achteruit schuiven. Vorige week naar het cb geweest: Isa is 9870 gram en 75 cm!!! Ongeveer het gemiddelde voor een kind van 1 jaar ( alleen dat duurt nog even al komt het al wel erg dichtbij..) Liefs Kelly
Is dat het gemiddelde voor 1 jaar? Kiyan was vorige week ook 75 cm, maar wel ietsjes lichter dan Isa: 9450 gram. Gaat het hard he? Alweer 9 maand *ZUCHT. Waar blijft die tijd! * Zo stilletjes aan beginnen wij ook al te denken aan zijn verjaardag. Toevallig vorige week hele schattige kartonnen feestbordjes gezien (en gekocht ) in de vorm van een eendje. Kon ze gewoon niet laten liggen en dochterlief vertelde net welke taart ze wil gaan maken als Kiyan 1 wordt...sint is weer naar huis, alvast nieuw feest op de planning Maar volgende maand is eerst onze oudste zoon jarig! En die wordt 6! Wordt ook al zo snel grooohooot! ...over groot gesproken...onze dochter, begin oktober 8 geworden,...kan op MIJN mammafiets fietsen! Zwangere en net bevallen/ net moeder-moeders: GENIET JE SUF! Voor je het weet zijn ze het huis alweer uit... zucht... @Redu: prachtige spam! Dochterlief hier vond het ook een heerlijke foto @Kelly: gefeliciteerd met jullie achternichtje! Ach ja, die wou gewoon de sint niet missen @All: laterrr!
Wat is het hier rustig zeg! Meiden allemaal alvast prettige feestdagen en een gelukkig, gezond en vruchtbaar 2010!!!! Liefs Kelly
wat een leuke kerstgroetjes allemaal! @Ravi: hih, Kiyan heeft precies hetzelfde pakje aangehad met de kerst! Was eigenlijk al een maatje (of 2) te klein, maar kon het niet laten liggen Gaat in de was en dan geef ik 'm lekker door aan m'n beste vriendin. Kan haar kleine meid (jawel, het is een meisje in haar buik) er volgend jaar een mooie kerstkaart mee vullen @All: hier een kleine update. Ik ben sinds afgelopen donderdag in het bezit van een koperspiraaltje. Jawel...eens moest het er natuurlijk van komen en aangezien ik schoon genoeg heb van hormonen nou dus aan het koper... ....een 'vruchtbaar 2010' is hier dus niet echt op z'n plaats Liefs allemaal!
Hoi dames! Hopelijk hebben jullie het de kerstdagen gezellig gehad met jullie gezinnetje of bijna-gezinnetje! Hier super leuke en gezellige dagen gehad. Isa is enorm verwend door opa's, oma's, ooms en tantes en heeft er een enorme berg speelgoed bij ( waar laat ik het allemaal dacht ik alleen maar haha) en over 1,5 maand wordt ze al weer 1 jaar!!!! Ze tijgert nu vooruit in rap tempo en dat is aardig aan de kleertjes te zien....en mevrouw heeft eindelijk sinds 1 week tand nr 1 en gister was ook tand 2 daar!!! Daar is mama-de tandarts- blij mee, alleen de zure luiers komen hier weer opnieuw dus ik denk dat er nog meer uitbreiding komt in haar mondje! Verder nog lekker een paar daagjes vrij met ons gezinnetje dus lekker genieten! Liefs Kelly
Vergeet ik helemaal te zeggen dat jullie allemaal wel erg leuke kerstgroetjes hebben achtergelaten hoor! Wat een plaatjes zeg! En Tezz voor jou idd geen vruchtbaar 2010! Hoe bevalt het koper?
goeie avond meiden, ik wil jullie even vertellen dat ik vanavond testdrang heb gehad, en ik net een positieve CB digi heb gehad...dus....ik ben zwanger!! zou komende maand met spuiten beginnen, mits ik die laatste 4 kilo kwijt zou zijn.....
Luukske gefeliciteerd wat een mooi eindejaarscadeau!!!!! Ik had je berichtjes op het andere forum gevolgd maar nog niet gezien dat je zwanger was.... Welkom hier! Liefs Kelly (en Isa)
hoi meiden.... tjeee ik dacht dat hier bijna niet meer geschreven werd en heb dus ook niet meer gekeken.... sjonge schaam schaam voor iedereen een mooi en gelukkig nieuwjaar gewesnt en hopelijk ook onder ons weer zwangeren??? en wat een heerlijke kerstkindjes zeg!!!!! echt om op te vreten allemaal.... met josefien gaat het echt super... ik geniet me helemaal suf van dat meissie.... ze eet een boterhammetje het is zoooooo schattig.... het is echt een lekkere vrolijke blije baby... en het verbaasd me hoe snel het allemaal gaat.... ze moppert soms een paar dagen en dan daarna doet ze ineens weer iets nieuws.... we vinden het echt wonderlijk....echt een heel dametje al.... ik rook op dit moment mijn laatste pakje sigaretten leeg... hubbie ook en dan gaan we over een maand of 3 maar weer eens naar de huisarts.... hoop dat het een mooi jaar word.... zijn er nog meer die in dit jaar weer een poging willen wagen? xxxxx jose
Hoi allemaal, Voor iedereen een super 2010 toegewenst!!!! @Luukske, GEFELICITEERD! Hartstikke mooi nieuws, en wat een geweldig begin van het nieuwe jaar! Hier gaat alles prima, ook wij genieten met volle teugen van onze dochter. Het is elke dag weer feest. Zo mooi om te zien dat ze steeds weer wat nieuws doet en kan. In één keer ging het ook heel vlug. Ze kruipt, zit en staat bij alles waar ze maar bij op kan komen. @Joseetje, ook wij gaan er dit jaar weer voor. Ik kan bijna niet wachten eigenlijk..... Ik denk in maart, als Sinne 1 jaar is. Ben begin december gestopt met de pil en heb het gevoel dat mijn ongi er nu aan zit te komen, dat zou dan precies 28 dagen zijn...... Sta er versteld van. Maar ja, maar niet te vroeg juichen haha. Liefs!
wij gaan eind maart weer beginnen... ik heb wel iets van een cyclus maar het is volgens mij niet echt goed... ik kan eigenlijk ook niet wachten... het was zo,n wonderlijke tijd dat zwanger zijn.... terwijl ik het echt megadruk had met alle pech dingen... maar als ik er nu op terug kijk denk ik "heerlijk"... manlief kan ook niet wachten... die wilde na een maand of 4 wel weer.... maar dat vond ik toch een beetje al te gek....en het is ook wel weer spannend want of het ook een 2e keer lukt??? xxx jose