goeiemorgen meiden, @ravi en joseetje, leuk dat jullie aan een 2e beebje willen gaan beginnen, hoop dat het dan snel lukt! @all, vanmorgen mijn HCG laten prikken, en dan meteen een afspraak maken voor de 1e echo, spannend! heb me trouwens vanochtend wat gek zitten maken met een test die iets lichter bleek dan die van zaterdag....nou deze had ik dus teveel urine op gedruppeld, en dan schijnen ze lichter uit te vallen
@redu, hou je voor mij niet in, het is je gegund....gefeliciteerd!! @all, vannacht heeft de MK doorgezet!
Redu, wat een prachtig nieuws! PROFICIAT MET JE ZWANGERSCHAP!! Wilde je ook al snel weer een kleintje? Moet er persoonlijk nl helemaal niet aan denken . Ben nog zo druk met onze kleine meid. Zoveel om van te genieten. Maar lees dat jose en Ravi ook al een tweede op het verlanglijstje hebben staan. Zet m op meiden!
Nee lag nog niet echt in de planning, mannetje wilde helemaal niet meer, heeft er nu 3 en ik wel maar wat later. Had al afspraak staat voor spiraal, maar ben er echt wel heel blij mee dat emily nu een broertje of zusje krijgt. En voor mezelf ook om het nog een keer mee te mogen maken! redu
@redu, is alleen maar mooi als het zo pontaan lukt... @all, volgens mij waren het er bij mij 2, want heb vannacht helse krampen gehad, en daarna (volgens mij) een vruchtje verloren, en nu net na de middag weer hetzelfde.....loop nu ook compleet leeg, druppelt er gewoon uit....sorry voor de details....als het aanhoudt moet ik toch even bellen met het zh....
Oh Luukske, wat een verdrietig nieuws. Ik wens jou en je man heel veel sterkte...... Redu, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat een verassing moet dat voor jullie zijn, super hoor. Elke, ik had eigenlijk ook niet verwacht dat het zo snel al weer zou kriebelen.... ik had dat de eerste maanden ook helemaal niet. Maar wanneer ik nu een zwangere buik zie, verlang ik er toch wel weer naar terug. Terwijl ik vlak na de bevalling blij was dat ik van die zwangerschapskleding af was haha. En ik ga er ook niet vanuit dat het snel raak zal zijn.
Luukske wat erg meid! Een hele dikke knuffel van ons!!!!! En als je het vloeien niet vertrouwt inderdaad maar even naar het ziekenhuis hoor....
Redu Gefeliciteerd! Wat snel zeg! Maar wel mooi dat het spontaan is gebeurd! Hier kriebelt het ook hoor dames maar wil denk ik vanaf april weer een gokje wagen ..en dan zien we wel hoe lang het gaat duren en of we weer hulp nodig hebben. Manlief is er nu ook over uit dat hij graag een tweede zou willen dus...... Eerst Isa's 1ste verjaardag volgende maand!!!! Komt nu echt dichtbij, van de week al slingers gekocht en opblaas 1 enzo en gaan bedenken wat voor taart we willen haha. Het kan je maar bezig houden he! Liefs Kelly
lieve luukske ik heb in het andere topic al gereageerd... ik vind het zo verdrietig voor jullie.. Redu jeetje meid wat lees ik nu?????? hoe ben je erachter gekomen? had je weer een cyclus? gefeliciteerd meid!!!!! Kelly leuk dat jullie ook bijna weer een poging gaan wagen... gr Jose
Joseetje ik kwam er achter doordat ik bandenpijn had, ik nog op het net gezocht of dat ook kon als je niet zwanger bent. En ik droomde de hele tijd dat ik zwanger was, dat had ik bij emily ook. Eigenlijk voel ik me nu precies hetzelfde als de eerste keer. Kelly spannend, maar je ziet dat het ook spontaan kan, de verloskundige zegt dat het wel vaker voorkomt dat een tweede makkelijker gaat. Succes he! groetjes redu
Redu waar is je banner???????? hoe ver ben je nu precies??? als je al bandenpijn voelt dan ben je zeker wel meer dan een week of 7 ofzo??? wat grappig dat je dat gevoel meteen weer herkent ( het is ook nog niet zo lang geleden 8)) bijzonder hoor!!!! en heerlijk dat je dit wonder nu nog een keer mee kunt maken.. je partner heeft natuurlijk al meer kids maar ik kan me levendig voorstellen dat je het jammer zou vinden als het voor jou bij eentje zou blijven.... is hij er ook erg blij mee???? het zal toch een verassing zijn geweest.. xxx jose
Ben nog niet zo ver ca 5 weken, maar baarmoeder was al vergroot had bij emily juist ook in het begin bandenpijn. En mannetje begint er nu af en toe over t praten dus zal wel wennen voor hem. Is voor een man toch anders dan voor een vrouw. Een vrouw is moeder als ze weet dat ze zwanger is en een man is papa als het kindje in zijn armen ligt. Tenminste zo heb ik het hier ervaren. Ben in iedergeval uitgerekend rond emily haar eerste verjaardag. groetjes redu ps zal ff nieuwe banner maken.
mooie banner meid.... moet alleen stiekem lachen om "emily word grote zus"hhahahahah nee ze is een "iets"grotere zus.... schattig hoor.... tjee... ik vind het zo wonderlijk.... en mijn fantasie slaat natuurlijk acuut weer op hol..... ik moest eergisteren niezen en toen dacht ik he? bandenpijn???? neeee dat kan niet.... toen dacht ik he? het voelt alsof ik ongesteld moet worden.... maar er komt niks....je snapt wel wat ik nu denk hahahahaha ik snap soms niks van mezelf.... 2 jaar terug dacht ik dat ik niet zwanger te krijgen was.... en nu dnk ik bij ieder dingetje he? het zal toch niet..... echt idioot gewoon...komt gewoon omdat ik de pil niet slik.... technisch gezien is het niet onmogelijk.... xxxx jose
Hoi meiden, wat is het stil hier!!! Joseetje zou leuk zijn samen zwangeren! En dat grote zus vind ik ook lachen Bedankt voor de felicitaties allemaal! Kelly en ravi straks ook weer en dan allemaal zonder medische molen ok Zal wat hcg jullie kant opsturen!! liefs redu
Oei oei, We zakken wel erg ver terug... Hier weinig nieuws : Geniet enorm van mn dochter en een stuk minder van mn werk. Het tweede zit me wel dwars... Maar ik moet het ook even wat tijd geven. Ben pas 4 weken bezig . Hoe is het met de rest? Liefs Elke en Puck
Hallo allemaal! Het is hier inderdaad erg stil (druk denk ik haha) Balen Elke dat je het niet naar je zin hebt op je werk, misschien moet je de draai nog een beetje vinden tussen werk en je kindje... Ik zou mijn werk voor geen goud willen missen maar vind het ook heerlijk om bij Isa te zijn (maar goed ik ben ook eigen baas dus ik moet wel werken ) Nog 2 weekjes en dan wordt Isa al weer 1 jaar! Wat is het snel gegaan zeg. Weet nog goed hoe ik er vorig jaar voor stond We hebben gister de taart besteld, ben echt benieuwd wat ze ermee gaat doen als die voor haar neus wordt gezet! Fijne zondag nog! Kelly