zwanger na clomid ( pco net begonnen met clomid)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door joseetje26, 15 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    hahahah lekker graaien erin natuurlijk kelly....wat denk jij dan?????

alvast gefeliciteerd!!!!!

Elke oh heel herkenbaar meid..... ik heb zeker 2 maanden met een "wat doe ik hier"gevoel rondgelopen.... ik werk ook best veel uren dus dat was ook echt fff wennen...

hoeveel uur werk jij? ik werk en nu 28.... hoop er terug te gaan naar 26 of 24

gr Jose

2. Ravi

Ravi Actief lid

27 feb 2008
    394
    0
    0
    juf
    @ Elke, jammer dat je het niet naar je zin hebt op je werk. Is het het werk zelf of dat je Puck zo mist? Ik herken het wel, vooral in het begin. Ik werk 3 dagen, maar doe er ook nog een gymopleiding bij en dat is eigenlijk net te veel van het goede in mijn beleving. Voor de kerstvakantie heb ik het eerste blok afgerond, en nu beginnen we volgende week weer. Het was zo'n verademing om dat er even niet bij te hebben, ik zie er eigenlijk weer een beetje tegenop. Zonder die cursus is het voor mij precies goed.

@Kelly, goh wat gaat het toch snel he... alweer bijna jarig. Ga je het groots aanpakken? En met die taart.... ik denk idd dat dat graaien en kliederen wordt, heerlijk haha.

@Joseetje, zie dat je toch een aardige cyclus hebt... spannend of niet?
    Is het mogelijk om wat uurtjes minder te gaan werken?

Hier gaat alles prima. Sinne is zo'n heerlijke meid, ze is heel vrolijk en begint nu van alles te ondernemen. Ze loopt trots achter haar loopwagentje en klimt overal bij op, prachtig om te zien. En inmiddels in het bezit van 6 tandjes.
    En.... we hebben al een vakantie geboekt! 11 dagen naar Italie, in de buurt van Venetie. Heb er zo'n zin in (behalve de reis, daar zie ik een heel klein beetje tegenop, benieuwd hoe dat zal gaan) heerlijk relaxed op een camping, maar dan wel luxe in een stenen huisje haha, en aan het strand. Heb er zin in!

3. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    oh heerlijk meid...... ik ben ook al aan het kijken om een camping in frankrijk te boeken.... maarja manlief moet eerst binnen nu en 5 weken aan zijn rug worden geopereerd.... een hernia... jep het zit ons niet mee..

ja cyclus is wel aardig.... ik had er eerst geen een....

heb via marktplaats 86 ovutesten gekocht voor 25,- ik dacht laat ik toch maar ff kijken of wat ik voel ( eisprong) nu ook echt klopt....

ik wil toch graag wel weer beginnen maar niet meteen met clomid... want zaad hubbie is na al die medicijnen toch helemaal slecht....was vorige keer ook.

mider uren dat gaat momenteel fff lastig.... hubbie zou net wat meer gaan werken en dan zou ik iets minder gaan werken.... maar helaas pindakaas.... ik wil graag 26 uur werken.... maarja... net een huis gekocht... wil ook gewoon nog een beetje leuk leven...

als ik josefien vaak weg zou moeten brengen dan had ik me daar wel rot over gevoeld... maar we hebben maar 1 ochtend opvang per week nodig... dus de noodzaak om echt minder te werken is er niet.. en hubbie helpt goed in huis mee... dus we buffelen gewoon nog ff door zo... heb morgen een soort van voorronde van een sollicitatiegesprek..... spannend...

leuk he als ze dan van alles gaan doen.... josefien heeft na de 7 en een halve maand ook een enorme verandering doorgemaakt.... is ineens heel ondernemend... ik kann iet eens meer rustig m,n soapje in bed kijken want madam pakt de afstandsbediening af en zapt lekker verder... dus nu heeft ze haar eigen afstandsbediening gekregen...

het is een lekker vrolijk bijdehantje.... lig gewoon de hele dag in een deuk....

gr Jose

4. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Hey Meiden,

Thanx voor jullie lieve reacties op het werken. Het is gewoon wennen weer voor de klas. Het zijn nu kleintjes (groep 5) wel heel schattig hoor, maar het is echt een stap terug en een groep delen (werk een halve week) :( lastig lastig...

Besefte me dat ik nog nooit mn dochter geshowed had. Wilde telkens wel, maar teveel pixels. heb nu door hoe het zit met verkleinen, dus als het goed is komt ze er nu aan :D

Liefs El

ps Schroom alsjeblieft niet om ook foto's van jullie beeps te spammen. Wil graag lekkere babysnoetjes zien hihi

5. Ravi

Ravi Actief lid

27 feb 2008
    394
    0
    0
    juf
    @Elke, ik herken het wel, van je werk. Het is heel anders om een groep te delen en niet de klas helemaal naar je eigen hand te zetten. Aan de andere kant heb je nu ook minder verantwoordelijkheid. Ik heb nu twee verschillende groepen en dat vind ik ook niet echt heel prettig (twee dagen groep 3 en 1 dag groep 4), voel me een beetje overal bij 'hangen' haha.
    Wat een heerlijke meid is Puck!
    Ik zal ook even een fotootje plaatsen.....

Bekijk bijlage 49574

6. Ravi

Ravi Actief lid

27 feb 2008
    394
    0
    0
    juf
  7. Ravi

Ravi Actief lid

27 feb 2008
    394
    0
    0
    juf
  8. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    hey wat leuk dat er hier weer geschreven wordt! En gespamd :D
    Mag ik ook ff dan? ;)

YouTube - Dancing baby

let op het voeten/knieënwerk aan het eind! Deed K ook ;) :D

@Ravi: wauw! Dat jouw kleintje al staartjes kan! Onze dochter kon pas fatsoenlijke staartjes toen ze bijna 3 (!) was! :D

@Elke: wat een lekker puk die puck van jullie ;) Moet bij haar naam altijd denken aan een versje uit mijn poesie-album van vroeger:
    'Je bent een leuke puk,
    Ik wens je veel geluk
    Doe altijd goed je best
    dan volgt vanzelf de rest'

sorry, rest niet zo goed doorgelezen nog. Zal straks ff terug bladeren (als ik ergens de tijd kan vinden...)
    Oja,
    @joseetje: wat balen dat je man nu eerst een hernia operatie moet ondergaan! Maar met zo'n zere rug lijkt me het 'knuffelen' sowieso ook niks aan, dus maar goed dat ie in elk geval snel behandeld kan worden lijkt me dan he? Hopelijk knapt ie snel weer op zodat jullie goed aan de slag kunnen! ;)

Knuffies to all!

Laterrrr

9. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Ahhhhhhhhhh Tezz, SMELT!!!! :) Wat een schatje....

10. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    senk joe :)

11. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Hierbij een foto van Mika! Jullie hebben trouwens ook echt schatjes!!

hoop dat het gelukt is om de foto te plaatsen!

Liefs Ylona

12. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    En nog 1. Hier is hij de poes aan het aaien! Mika is nu 9,5 maand en is zo;n lekker ding!! hij kan zelf overal gaan staan en stapt een beetje bij de tafel! Hij is ook een dikke boef en haalt de boel vaak overhoop hihi!

liefs Ylona

13. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Hier is hij dan echt!

14. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    aaarrgggghhhhhh wat een heerlijk mannetje tez..... gewoon echt om op te eten zoooooo schattig.....en jouw stem klinkt trouwens ook leuk....( is altijd leuk om mensen dan te horen he???)

Ylona wat een lekker mannetje.... en wat gaat dat toch hard zeg....

Ravi wat een mooi meisje... en wat een kop met haar:$:$ tjee... josefien is sinds kort net niet meer zo kaal als een biljartbal...

hier alles ok.... ei bijna gespot zo lijkt het.... ga toch maar los vast een poginkje ondernemen....heb genoeg ovutestje in huis.... zadd hubbie zal wel megaslecht zijn....door al die tramadol... maarja .. je kunt maar vast een beetje bezig zijn...

tez..."knuffelen"gaat hier prima hoor.... ook met een zere rug..
    we doen tegenwoordig gewoon aan Lounge sex....( en stiekem vind ik dat veel leuker)

xxx jose

15. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Dames ik ga ook een foto van Isa plaatsen ( als het lukt hoor!):

16. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    en nog eentje dan ( weet nu hoe het moet haha)

17. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Wat een heerlijke koppies toch allemaal!
    Maar de tijd gaat wel erg snel haha....

Succes Joseetje met je ei, je weet maar nooit wat voor moois het gaat brengen ;)

Liefs Kelly

18. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    Wat een prachtige kindjes allemaal.
    Hier ook ff spammen

groetjes redu
    ps joseetje hcg*hcg*hcg*hcg

19. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Wat een poepies allemaal!! als je het over haar hebt! Mika is al 4x geknipt!!!!! Mika is gisteren helemaal weer goedgekeurd op het cb. Hij is nu 76cm (al 2 maanden hihi) en 9750 gram. Hij staat een beetje stil qua groei. Hij zit nu in maatje 80/86 van kleding. hoe groot/klein zijn jullie kindjes?/

Groetjes Ylona

20. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    ooorrrgghhh wat een heerlijke moppies.... echt van die lekkere babytoetjes...

ik kan m,n ei echt niet vinden hoor..... heb 90 ovutesten van het merk one step testing ofzo in huis.... zijn volgens mij medische testen .heb ze via marktplaats... volgens mij door iemand die in een zh werkt achterover gedrukt want op hun website kon je aleen als bedrijf bestellen ( als ik dat goed heb gezien ) ....ik blijf maar fff stug doortesten... al is het maar om te kijken of ze goed werken want ik had gisteren een foute.... die testte ook geen controlestreep... ik ga deze testen dus niet in de mmm gebruiken als ik niet zeker weet dat ze betrouwbaar zijn...

hoera ik ben aangenomen !!!!! weg van alle werkstres.... jippie.... ppfff wat een opluchting

en hubbie heeft vandaag gehoord dat hij volgende week vrijdag word geopereerd... dus dat is ook fijn

gr Jose

oja josefien is 8 maanden en draagt maatje 74 en weegt ruim 9 kg, en is lang voor haar gemiddelde ong 72 cm

Deel Deze Pagina