zwanger na clomid ( pco net begonnen met clomid)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door joseetje26, 15 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Joseetje ik gebruikte altijd ovulatietesten van Matcare, werkten goed.
    Gefeliciteerd met je baan en goed dat je man al volgende week geopereerd wordt! Des te sneller kan het herstel beginnen...

Redu lekker ding hoor!

Ylona: Isa is nu 78 cm en 10,5 kg en draagt ook kleding maat 80/86. Ze is vrij groot voor haar leeftijd ( maar ja papa is ook bijna 2 meter, mama maar een uk van 1,64 meter)

Groetjes Kelly

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Hier Kiyan net afgelopen dinsdag naar het cb geweest. Was maar een halve cm gegroeid in 2 maand tijd, maar hij was heeeeeeel boos dat ie moest liggen, dus misschien was het stiekem wel iets meer ;) Hij is nou 75,5 cm en 10 kilo en 2 ons. Draagt 74/80, maar de pakjes van alleen 74 worden 'm wel echt een beetje te krap nou hoor.

@Kelly: je dochter is bijna jarig! Wat is die tijd ontzettend snel gegaan he? nog een paar weekjes en dan is Kiyan ook een eendje...

@Joseetje: gefeliciteerd met je baan! En je man volgende week al onder het mes. Hopelijk verloopt de operatie en het herstel voorspoedig en is de pijn snel verleden tijd. Ik had trouwens tests van sensitest en altijd goed m'n piek mee kunnen vinden.

@All: vind het zo leuk dat er hier weer een beetje geschreven wordt! Onze kindjes zitten toch allemaal niet zo ver van elkaar qua leeftijd. En die spam is natuurlijk om op te vreten! :D

later ladiezzz!
    liefs Tezzz

3. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    oohhggrrr ik wil ook zo graag spammen maar mijn foto,s kan ik gewoon niet normaal uploaden... en met het verkleinprogramma wil het ook niet zo... nou ja..... misschien ligt het wel aan de camera instellingen..

tjee kyan draagt ook nog 74????/ josefien past 74 al bijna niet meer.... echt waar kleding is gewoon niet aan te slepen... had ik al gezegt dat ze papa en mama zegt????ooohhwww ik smelt gewoon.

gr Jose

4. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Hebben we allemaal grote kindjes?? Mika was met 8 maand dus ook al 75,5 cm en nu met bijna 10 maand 76 cm. Staat dus echt een beetje stil. Mika draagt meer 86 dan 80. Vooral de shirts omdat hij een wat groter boven lichaam heeft. 74 is echt te klein vanwege ook lange armen.

Jullie hebben wel allemaal erg mooie kindjes!

Groetjes Ylona

5. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    josefien heeft vooral een lang bovenlijf.... niet echt te lang ofzo... maar ze is gewoon lang voor het gemiddelde...ppffff toch nog ff proberen te spammen oohhhh wwwwww griebeltjes!!!!! het lukt gewoon niet.....

nou ja... ik moet er maar mee leren leven dat is gewoon zo anti technisch ben als maar kan.... ik weet in ieder geval hoe die aan en uit moet zucht......

ei is gewoon kwijt.....of ik ben te laat met ovutestjes begonnen.... maar dan moet ik zo ongeveer nu ongesteld gaan worden.... geen pijl op te trekken....

ik ga toch nog eens ff proberen wat te spammen en anders gooi ik gewoon deze pc uit het raam..... heeft het echt verdient!!!:x:x:x:x m,n geduld is op...( zegt jose na ongeveer anderhalf uur geprobeerd te hebben een fotokalender te maken die op het allerlaatste moment gewoon van het beeld verdween whaaaaaaa)

zo.... adem in en adem uit....

xxxxx

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Joseetje: al eens geprobeerd je foto gewoon te verkleinen in paint en dan je gewijzigde foto hier up te loaden? Je kunt zelfs kijken op 'kenmerken afbeelding' om te zien of je niet over het aantal pixels heen gaat. Dat deed ik met het oude systeem hier altijd. Tegenwoordig heb ik trouwens geen problemen meer, want met het nieuwe systeem worden foto's vanzelf verkleind.
    Pb anders even als het nog niet lukt, zal ik zien of ik je kan helpen. (anders suur je een afbeelding via de mail en zet ik 'm er wel voor je op). Ben zo nieuwsgierig hoe Josefien eruit ziet!

Kiyan kan nog wel 74 aan, maar z'n broekjes zijn dan wel errug kort. Maar da's niet zo heel erg omdat ie veel staat en kruipt en langs alles wil lopen en met een langere broek staat ie steeds op z'n pijpen of trekt z'n broek uit :D En volgens mij heb ik ein-de-lijk een kleintje die in verhouding is! Dochter en grote broer hadden allebij een lang bovenlijf en korte beentjes...bij grote broer is de verhouding nu wel weer goed, maar dochterlief heeft het nog steeds en erg ook! Haar bovenlijf heeft een lengte die hoort bij maat 170 ! Heb 'r laatst allemaal broeken gekocht S en XS (damesmaten dan dus). Moet er dus een heel stuk van de pijpen af, maar dan zitten ze in d'r kruis tenminste goed. Lastig hoor. Maar ben al blij dat we er na al die jaren achter zijn waarom al haar broeken toch altijd zo afzakten!

laatste nieuws Kiyan: gisteren met grote broer onze eerste officiële grouphug gedaan! :D Hij kwam naar ons toe toen we aan het knuffen waren en ging bij ons staan en meedoen. :D :D :D Zoooo lief! :)

laterrr

7. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Das echt lief Tezzz!! Je was zeker erg trots!
    Jammer dat je geen foto's kunt plaatsen van Josefien.

Mika is wat ziekjes op het moment. 39 graden koorts en hij wil eigenlijk alleen bij mij liggen. Heb hem net wel op bed gedaan en na wat mopperen is hij nu is slaap gevallen. Hopelijk is hij morgen weer beter en slaapt hij lekker door. Vannacht was hij namelijk erg vaak wakker!

Groetjes Ylona

8. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    ik ga gewoon nog een poging wagen... super trouwens dat je een datum hebt ylona

hier alles ok... ,morgen moeten we ons om 07:00 in het ziekenhuis melden... Josefien slaapt bij mijn schoonmoeder

en ach mijn arme onhandige vadertje ( woonde niet bij ons vroeger dus geen echte ervaring met baby,s).......... hij moet een handje helpen als hubbie is geopereerd want ik an m,n schoonmoeder niet alles laten doen..

gisteren geoefend luier verschonen... een volle vieze poepluier.... josefien maakte er een feestje van..... rolde alle kanten op en had dikke lol..... mijn vader stond met zweet op zijn voorhoofd te ploeteren.... poep overal.... romper weer vies dus ze moest helemaal omgekleed:D:D:D.... had wel een beetje met hem te doen...en wat kunnen mannen toch suffig zijn....hij is engels.... en hij zei af en toe dear god..... poeh..... dat word nog wat hahahahhaa maar wel vreselijk lief dat hij zo dapper gaat helpen...

en ik heb vandaag een dagje meegedraaid op mijn nieuwe oude werkplek.... oef... veel veranderd hoor.....en mijn handen jeuken de boel daar eens even flink op te ruimen en uit te mesten.... wat een onoverzichtelijk geheel zeg...... zag door de bomen het bos niet meer en spontaan diarree... toch een beetje stres denk ik....

9. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    nou ja.... hij geeft aan dat m,n foto te groot is om te verkleinen... nou breekt m,n klomp.... daarom verklein ik hem toch juist:x

x%#$%#$^%% en nog meer %#&%#%#$

10. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    doet ie het nou? dit is een oude foto

11. Ravi

Ravi Actief lid

27 feb 2008
    394
    0
    0
    juf
    Joseetje, ik weet niet of je hyves hebt, maar ik haal daar altijd mijn foto's vanaf. Als daar een foto opent (groot) en met je rechter muisknop oplaan kiest, kun je hem zo opslaan en vervolgens hier plaatsen via het paperclipje. Succes!
    En voor morgen ook heel veel succes. Zal vast wel goed komen met je vader als oppas....
    En gefeliciteerd met je baan!

Wat een prachtige foto's allemaal, schatjes hoor!

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

GEFELICITEEEEEEERD!!!!! :D:D:D:D:D

EN nog een erg leuke foto ook! :D

13. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    Ha meiden het is me eindelijk gelukt mijn banner op de goede uitgerekende datum te zetten.
    Ben dus 9 september uitgerekend.
    1 dag na emily haar eerste verjaardag.
    Hoop dat ons beepje niet besluit op de verjaardag van zijn/haar grote zus te komen hi hi.
    Hoop dat bij jullie ook alles goed gaat.
    dikke knuf redu

14. Ravi

Ravi Actief lid

27 feb 2008
    394
    0
    0
    juf
    Dat zou wat zijn Redu.... Hoop het ook niet voor jou en voor Emily natuurlijk haha. Was Emily ook een beetje rond de uitgerekende datum?

15. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    Nee ben twee weken eerder ingeleid dus dat zegt niets helaas.
    Toen was mijn lichaam er nog helemaal niet klaar voor vandaar dat het inleiden 2 dagen geeft geduurd, hoop nu op een spontane bevalling thuis.

gr redu

16. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    yes yes 12 weken!!!:)

17. Ravi

Ravi Actief lid

27 feb 2008
    394
    0
    0
    juf
    Gefeliciteerd!!!!!

18. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    Hee we zitten op de tweede pagina.
    het is hier zo rustig.
    Alles ok met iedereen?
    gr redu

19. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    hoi meiden..... 12 april hebben we de intake voor een brusje...

ik had eerder deze maand een vals positieve test.... en dat heeft het verlangen regelrecht en concreet aangewakkert deze keer..... het was een beetje de vraag wanneer..... heb ik nog wel of niet een cyclus etc.... maar mijn cyclus is gewoon weg..... dus we gaan niet wachten...meteen de knoop doorgehakt...

god wat hoop ik vurig dat we dat wonder nog een keertje mee mogen maken,,,,

xxx jose

20. Ravi

Ravi Actief lid

27 feb 2008
    394
    0
    0
    juf
    Heey Joseetje, wat spannend weer hé! Wel k*t dat je cyclus helemaal weg is. En wat raar dat je een vals positieve test had, dat zal wel een teleurstelling zijn geweest. Hoe kwam je erachter dat het toch niet zo was? Jakkes zeg.
    In elk geval heel veel succes 12 april, ik hoop dat je niet helemaal van voor af aan hoeft te beginnen met al die onderzoekjes.
    Liefs!

Deel Deze Pagina