zwanger na clomid ( pco net begonnen met clomid)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door joseetje26, 15 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden, mag ik hier ook weer komen schrijven?
    heb me even stilgehouden na de MK in januari....

2. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Ik wil ook graag weer meeschrijven!
    Ben ook weer zwanger en nu wel zonder clomid en in 1x raak!

Liefs Ylona

3. Ravi

Ravi Actief lid

27 feb 2008
    394
    0
    0
    juf
    @Ylona..... GEFELICITEERD!!!
    Wat een super nieuws!

Ik durf het bijna nog niet te geloven, het voelt ook heel onwerkelijk........ maar ik ben ook zwanger!!!!!
    Ik heb gister een test gedaan omdat het weer zo'n tijd duurde voordat de ongie aanbrak, maar had er helemaal niet op gerekend. Dacht gewoon dat het weer in de war was......
    Als ik mijn laatste ongie dag aan houd ben ik nu 5 weken en 2 dagen zwanger. Hier dus ook zonder clomid en meteen raak! Niet te bevatten.....

4. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Whaaaa, wat geweldig na een hele lange tijd kom ik hier weer eens kijken hoe met iedereen gaat en lees ik hier alleen maar rose nieuws wat geweldig!!

Luukske, Ylona en Ravi van harte gefelicteerd met jullie zwangerschappen!!!

Met mij en R.emy gaat het heel goed! Mijn kleine man gaat harstikke goed. Het lijkt wel of hij nooit baby heeft willen zijn. Meteen heel sterk in zijn nek, vanaf 3,5 maand zijn 1ste tand en met 7 maanden al 8 tanden en nu staat hij alweer 1,5 maand. Van mij hoeft het echt allemaal niet zo snel. Maar ik geniet heerlijk van mijn kleine man hij is altijd zo vrolijk en makkelijk lacht naar iedereen.

Wij wachten nog even voordat we voor een 2de gaan ws wel dit jaar. Ik denk dat we vanaf augustus er weer echt voor gaan en hopelijk net als jullie Ravi en Ylona helemaal natuurlijk. Hadden jullie allebei een goede cyclus na de bevaliing/borstvoeding? Ik ben sinds dat ik in december met bv gestopt ben nog maar 2x ongi geweest er zat zo'n 60 dagen tussen. Ik hoop dat minder gaat worden. Mocht dat niet zo zijn dan gaan we in september denk ik terug naar het zh.

Nou meiden geniet van jullie zwangerschappen en leuk dat het hier nu echt weer een zwangere club is!

5. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Wat goed nieuws Ravi!!! jeetje wat spannend! Als ik mijn laatste menstruatie aanhou ben ik nu ongveer 6 weken maar ik weer dat ik alleen 3 april geinsemineerd heb dus ben 4w4d zwanger!

Marykay ik had geen goede cyclus. na de bevalling duurde het 7 maanden daarna 3 maand, 34 dagen en laatste cyclus 40 dagen ongeveer maar toen ben ik zwanger geworden na 1x insemineren!!!

Ik hoop voor je dat het bij jullie net z snel zal gaan! Succes!

Liefs Ylona

6. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Even kijken of mijn banner het doet :)

7. Ravi

Ravi Actief lid

27 feb 2008
    394
    0
    0
    juf
    Luukske, jij ook van harte gefeliciteerd! Spannend weer hé!

Ik had na de bevalling wel een aardige cyclus, toen weer aan de pil en toen ik gestopt was ook een cyclus. Toch had ik echt niet verwacht dat het zo snel raak zou zijn, ik had er minstens een jaar voor uitgetrokken haha. Ben zo blij dat het nu zo gegaan is.
    Ik hoop Marykay dat dat bij jullie ook zo mag gaan!
    Maandagavond was het wel even schrikken, ik had wat bruin en bloedverlies, dat is nu gelukkig weer helemaal over. Maar ik vind het wel heel erg spannend allemaal. Ook kan ik het nog niet helemaal bevatten, het lijkt nog erg onwerkelijk.
    Met Sinne gaat het super goed! Ze heeft van de week haar eerste stapjes gezet, wat groot worden ze dan alweer zeg!

8. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Jeetje wat goed!! Hoe oud is Sinne ook alweer?
    Mika kan nu ook wat aan 1 hand lopen, hij is afgelopen zondag net 1 geworden en het gaat idd zo snel!!!!

liefs Ylona

9. Ravi

Ravi Actief lid

27 feb 2008
    394
    0
    0
    juf
    Sinne is 4 maart 1 jaar geworden, ze is nu dus bijna 14 maanden.
    Nog maar van harte met zijn verjaardag! Hebben jullie een leuke dag gehad. Ik vond het heel bijzonder, haar eerste verjaardag.

10. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    ja ik vond het een super bijzondere dag!!! Dan is je kindje gewoon al 1! Ik moest ook wel erg denken aan de dag dat Mika geboren is en de dag ervoor. Mika is ook onwijs verwend. En we hadden een heerlijke dag afgelopen zondag!

Liefs Ylona

11. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    whoeaaaa wat lees ik hier nou????? oh ik dacht ik om effff dit topic omhoog sturen.... waaahhhhh ravi gefeliciteerd.!!!!!!

zit ik hier even met mond vol tanden zeg!!!! wat een onwaarschijnlijk geweldig nieuws!!!!! zie je.... het kan...

nou mijn positive ovutest heeft geen zwangerschap opgeleverd helaas.... 12 april de intake gehad voor een brusje.... alles gaan ze weer opnieuw doen... zaadonderzoek, echo, bloedonderzoek etc.... maar ik heb de 14 een behoorlijk heftig ongeluk gehad... dus eerst fff opknappen en dan gaan we er weer voor....

hopelijk mag ik hier ook snel weer schrijven

xxxx jose

12. Ravi

Ravi Actief lid

27 feb 2008
    394
    0
    0
    juf
    Heey Joseetje, ja wat onwerkelijk hé! Ik ben er ook nog steeds van ondersteboven.
    Dat ze alles weer helemaal opnieuw gaan doen..... dat had ik toch niet verwacht. Ik hoop dat het snel resultaat gaat opleveren. Hoop dat je weer wat opgeknapt bent na je ongeluk.... wat is er gebeurd?
    Kom maar gauw hier schrijven zou ik zeggen! Succes met alles!
    Liefs

13. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    Ravi gefeliciteerd, super en dat zo snel en spontaan.
    leuk hoor!:D

hier alles goed, net terug van vakantie uit egypte en dat was helemaal super.
    Wat is emily lief geweest.
    Ze zat met iedereen in het vliegtuig te flirten en moet nu afkicken van al de aandacht die ze gehad heeft.8)

Morgen de 20 weken echo en ben er best een beetje gespannen voor.
    En emily een dinsdag een dagopname in het ziekenhuis voor de koemelkprovocatietest dus al met al spannend.

groetjes redu

14. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    oh spannend meid.... en wat leuk dat de vakantie zo leuk is geweest..

Ravi ja omdat ik nu toch iets van een cyclus heb en vaak een opgeblazen gevoel wil de gyn fff een echo.... om te kijken of alles rustig is.... even bloed bekijken omdat die waarden soms veranderen en hubbie zaadonderzoek omdat hij net weer geopereerd is en ook zware pijnstillers slikt.... maar ik heb het even vooruit geschoven...

xxxx jose

15. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    Gisteren de 20 weken echo gehad.
    Wat een teleurstelling!
    Er is teveel aan vocht in de nieren gezien en omdat ons beepje in een dwarsligging ligt kon het hart niet goed beoordeeld worden.
    Dus nu morgen voor vervolgecho naar het erasmus in rotterdam.
    We hoopte nu op een onbezorgde zwangerschap, maar we wachten maar af tot morgen.

gr redu

16. Ravi

Ravi Actief lid

27 feb 2008
    394
    0
    0
    juf
    Och jee Redu, dat maakt het wel spannend zeg! Ik hoop dat ze jullie morgen wat gerust kunnen stellen.
    Sinne had bij de echo van 16 weken ook wat vergrootte niertjes, dat bleek later vanzelf te zijn weggetrokken. Ik hoop dat dat bij jullie ook zo gaat uitpakken. Heel veel sterkte en succes morgen.
    Liefs!

17. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Wat een drukte van belang hier! :)

Redu, heel veel sterkte bij de echo. Hoop dat ze een beter beeld krijgen en geen vervelende dingen te zien!!

Ylona en Ravi PROFICIAT MET JULLIE ZWANGERSCHAP!!
    Wens jullie een heerlijke zwangerschap en dito kindje :D

Luukske, hoe gaat het nu met je? Al een beetje op de roze wolk?

Joseetje, met al het HCG hier ben je ook snel aan de beurt denk ik!!

Ik ben denk ik de enige die een tweede nog lang niet op het verlanglijstje heeft staan. Weet dat het risicovol is om lang te wachten met pco, zeker nu mijn cyclus redelijk is. Maar een leeftijdverschil van minimaal drie jaar willen we eigenlijk wel aanhouden... Dus ik geniet lekker mee van jullie heerlijke verhalen over het zwanger zijn en straks alle leuke foto's van jullie beeps!!

Puck doet het trouwens nog steeds super! Gezellige vlotte meid, die het liefst heel de dag op onderzoek is :)

FF wat spam en doe gerust mee hihi

18. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Zelf zitten is zooooooo leuk!!

19. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    Redu oef dat is inderdaad even slikken.... ik hoop dat je snel iets te horen krijgt waardoor je weer verder onbezorgd kunt zwangeren...
    sjonge... val je zo even van je roze wolkje af.... maar je weet hopelijk ook dat ze vaak iets denken te zien en dat er dan bij verdere groei niets enstigs aan de hand is he??? hou dat goed in gedachten al is dat moeilijk... blijf positief...ze checken altijd alles liever 100 keer na en daardoor mama in spe flink over de zeik dan dat ze het niet even verder bekijken.... nou sterkte meis...

Elke tjee.... 3 jaar.... hoe oud ben jij??? even een onbeleefde vraag...???? tja je weet het nooit met pco.... maar aangezien ik zelf een 3e niet meteen uit wil sluiten wil ik met een 2e toch niet eindeloos wachten.... en manlief word 34 dus die wil ook niet te lang meer wachten ( ik ben nog lekker jong hahaha) en ik vind het zooooo heerlijk zo,n gezellig ukkie om me heen... kan niet wachten tot ik zwanger ben van de 2e... al moet ik wel zeggen... dat gevoel van zwanger zijn etc..... zo fantastisch... als we het dan toch op 2 houden en niet 3 dan is dat meteen de laatste keer dat je dat gevoel meemaakt en daar heb ik het wel een beetje moeilijk mee.... het is zo iets geweldigs om je op te verheugen...dat ik het in dat opzicht nog best even uit wil stellen want mijn afgelopen zwangerschap zit nog zo vers in mijn geheugen.... afijn jullie denken vast waar heeft joseetje het nou toch over.... ik weet het ook niet zucht.... hersenschuddingsklachten?????? ben een beetje emo en sentimenteel.... josefien heeft voor het eerst zelf gestaan..... wat een moppie..... ben zoooooo trots....

xxxx jose

20. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    oh ik zie dat puck ook graag een boekje eet.......:D:D:D

ik miste vorige week de zondagpagina uit de microgids.... die had josefien opgegeten :D:D:D het schattige is als ik er iets van zeg kijkt ze me aan en bied ze me ook een stukje aan.... mmm lekker josefien ....heerlijk zo,n stukje tv gids dank je :p:p

zo krijg ik ook soms plotseling haar speen in m,n mond geduwd.... of bijna een papfles in m,n oog..... ik lig echt de hele tijd dubbel...
    geweldig gewoon

gr Jose

Deel Deze Pagina