hoi meiden ja jojoba vandaag zijn we 5 weken jihoe! tezz en loveley veel succes met de echo... ik kan niet wachten tot de eerste echo 7 november. moeders voor moeders komt morgen langs... ik kreeg me toch een vrouw aan de lijn.... nee echt als die niet mansich was? die was zo ontzettend hyper... een regelrechte spraakwaterval.. en helemaal in de gloria dat ik zwanger was..het leek bijna wel alsof ze het leuker vind dan dat ik het zelf vind? hahhaha was eigenlijk dolkomisch.. heb me een voorstelling gemaakt van hoe ze eruit ziet.... ben ik heel benieuwd of dat morgen klopt hahaha verder ben ik wel een beetje zenuwachtig voor maandag... maar ik vertrouw erop dat het goed komt. xxxx jose
huh? ik ben ineens senior member geworden hier? hoe doe je dat? betekent dat dat ik hier al heel lang rondhang? het is nog een beetje vroeg en daar baal ik van.... ik word gewoon iedere dag om 6:00 wakker.... ik had me bedacht dat ik lekker uit ging slapen... nou.... heb maar 4 keer hetzelfde journaal in bed gekeken uit pure protest kom ik er niet voor 7:00 uit!.. ik vraag me af hoe het komt dat ik steeds zo vroeg wakker word... gr Jose
Hallo allemaal, Sinds ik weet dat ik zwanger ben, is het alleen nog maar druk, druk, druk... Ik hoop vanavond even tijd te vinden om te beginnen hier te schrijven. Sorry! Hoe is het met jullie kwaaltjes? Ik ben nogal onzeker, omdat mijn borsten gisteren minder pijnlijk waren dan bijvoorbeeld maandag, toen kon het echt pijnlijk zijn en nu alleen nog maar groot... Ik moet nu snel naar het werk!
Goeiemorgen, Hier ook steeds meer last van mijn borsten. Hubbie vond dat ze al gegroeid waren en heb steeds vlagen van misselijkheid en heeeeeelllll erg moe, niet vooruit te branden. Alleen als ik naar bed ga ben ik klaarwakker en dan slaap ik een paar uur en ben ik idd ook vroeg wakker. Haan: wat leuk dat je hier komt schrijven. De kwaaltjes kunnen toch de ene dag wat minder zijn dan de andere dag.. Geen zorgen hoor. Hebben jullie ook last van steekjes in de baarmoederregio, soms wat krampjes? Het zijn geen ongesteldheidskrampen en al helemaal niet zoals de vorige keer. Bij ieder krampje ga ik weer naar de wc. Vandaag is de dag dat het de vorige keer echt mis ging, dus ben nu al verder. Hopelijk is deze onzekerheid snel weg, wordt er gek van. Tezzz en lovely: nogmaals veel plezier vandaag! Liefs Jojoba
@iedereen bedankt! ik hou jullie wel op de hoogte, kga nu vertrekken want mijn afspraak is om 9u45 kan zijn dat het heel laat is dat ik trg ben @Tezzz veel plezier vandaag meid om je frummeltje trg te zien! liefs
@All: thanx! Heb er heel veel zin in (en ook wel een beetje bezorgd natuurlijk of alles wel helemaal goed is ) @Lovely: zitten we bijna tegelijk! Ik moet om 10.00 uur! Heel veeeeel succes meis! En met een mooi plaatje terugkomen he! (Hou je er rekening mee dat het hartje misschien nog niet klopt bij 5wk 6 dg? ) Zal vanmiddag verslag uitbrengen
Haan.... ik vind het nog steeds zoooo goed gewoon.... jojoba ik heb een aantal keer per dag ook steekjes en krampjes en soms zelfs even echt pijnlijke steken... als ik nies bijvoorbeeld. mm,n borsten doen eigenlijk helemaal geen zeer... het valt mij op dat die steekjes vooral links zitten, zou het aan de linkerkant ingenesteld zijn? m,n ei was wel links deze maand? verder ben ik steeds vroeg wakker en begin ik rond het middaguur al met gapen... en ik heb nog een stom probleem... m,n eetlust is weg.... het gevoel dat je trek of honger hebt lijkt wel te zijn uitgeschakeld.... en als ik dan eenmaal eet dan gaat het wel maar ik kan nu niks bedenken waarvan ik denk he lekker.... normaal ben ik erg gek op chips dus ik dacht in geval van nood kan ik altijd dat opeten... heb ik hem gewoon in de auto laten liggen... nou das niks voor mij hahahah tez en loveley ben benieuwd hoe het is gegaan... als het goed is zijn jullie nu allebei naar jullie beebje aan het kijken xxxx jose
Ik heb dat ook voornamelijk links, heel af en toe maar rechts. En soms ook trekkerig gevoel in mijn onderbuik, iets hoger dan de eierstokken zeg maar (zo voelt het tenminste). Liefs Jojoba
dag zwangere dames! Hoe voelen we ons allemaal vandaag? Ik ben helemaal in de gloria! Vandaag namelijk voor de 12 weken geweest en alles was goed! ben vandaag 12w1d. het beebje zwaaide nog even en bewoog erg goed! Je kon alles erg goed zien en het was zo mooi! Ook heb ik hartje horen kloppen en dat ging als een trein! 17 December mag ik voor de 20 weken echo! helemaal spannend. Liefs Ylona
ylona wat goed! leuk zeg dat je dan alles zo goed kunt zien en horen.. jojoba ik heb echt exact dezelfde krampjes en steekjes als jij.... helemaal precies hetzelfde... en het voelt goed. dus ik zou me geen zorgen maken als ik jouw was ppffff ik ben zo blij dat ik me weer een beetje kan ontspannen.... ik snap nou niet goed wat er afgelopen week is gebeurd... ben gewoon in een soort blinde paniek geraakt....... er lijkt vooralsnog geen enkele reden te zijn waarom mijn kind ( jeetje dat de woorden "mijn kind"ooit nog eens uit mijn mond zouden komen) enig risico loopt.. nu m,n moeder weet dat ik zwanger ben is ze ineens ook een stuk duidelijker erover... en verteld er van alles over wat ze eerst niet vertelde....had ze dat nu maar meteen verteld.... dan had ik er maandag ook niet naartoe gehoeven... maarja dan is het maar voor eens en voor altijd uit de wereld... groetjes Jose
mmmmmmiddag! Lovely zich nog niet gemeld? Ben terug van de echo! Alles is goed met Frumpie! Van te voren hebben we gezegd dat we niet wilden weten wat het wordt en daar heeft de echoscopiste zich prima aan gehouden. Helaas voor jullie, maar ik heb ook ECHT niks kunnen ontdekken! Heb 1 keer iets uit zien steken, maar dat was nogal groot dus ik denk dat dat toch de navelstreng was Frumpies schedel was wat klein (werd op 20wk 1dg gezet) maar de kleine hersenen zaten op 21wk1dg en da's dus prima. Hoeven we ons geen zorgen over te maken dus, helemaal aangezien mijn zoon ook een redelijk klein hoofd heeft. En de buik was weer heel groot (zelfs 22wk1dg!). Lijkt dus precies op onze zoon! . Bovendijbeen kwam precies uit op 20wk6dg, dus alles bij elkaar komt'Frumpie helemaal overeen met de geschatte leeftijd. Neusje heeft Frumpie van z'n zus en broer en de lippen ook. 't Is er dus duidelijk weer eentje van mijn man Precies toen we begonnen nam íe net een slokje water (schattig!), dus konden we daarna ook extra goed het maagje zien. Het hartje klopte prima en rustig want Frumpie lag lekker opgerold te slapen (zie echofoto...lenig kind joh! ). Ik moest speciaal op mijn zij gaan liggen omdat we anders het ruggetje niet goed konden zien. Alles van binnen en van buiten ziet er goed gezond uit. En mijn placenta ligt idd precies helemaal voorlangs. Geen wonder dat ik 'm maar vaagjes voel dus (en dat mijn buik al zo vroeg zo dik is geworden ). ben heeeeeeeel erg verliefd op ons Frumpie!
Tezz, wat geweldig dat alles zo goed was en leuk dat ie zo op je zoon lijkt. Mijn gevoel zegt nu ook dat dit kindje ook een broertje wordt. Goed zeg dat jullie het niet willen weten. Wij willen het wel graag weten omdat we een lichte voorkeur hebben, ook omdat bij mij in de familie bij een jongentje een huidaandoening (niet levensbedreigend) kan voorkomen. Ik kan niet wachten op mijn 20-w echo eerst mijn echo morgen en ik hoop er ook nog 1 rond de 12 weken te krijgen net als Ylona. Ylona, wat heerlijk dat bij jou de echo ook helemaal goed is. Ik vind het erg spannend! Ik heb mijn eerste echo om 10.45u, maar ik ben wat later online omdat we meteen daarna ons kitten op gaan halen. Ravi is mijn buddy ik laat wel via haar weten hoe het was. Gister maakte ik me een beetje zorgen omdat ik me erg goed voelde. Ik heb toch liever dat katerige gevoel en de vlagen van misselijkheid (zoals vandaag) als bevestiging.
jeetje tezz dat klinkt goed zeg... Marykay tjee wat gaat dat snel... de 1e echo alweer...... lijkt me heel indrukwekkend.. ik heb mijn afspraak naar de middag gezet zodat hubbie mee kan.. moeder voor moeders is net geweest.... aardige vrouw.. en die test sloeg super uit... werd ineens een beetje zenuwachtig... nee helemaal leuk.. nu voelt het echt echt.. xxxxx jose
@marykay: hoop dat jij net zo van je echo kan genieten morgen als ik vandaag! en dat geldt natuurlijk voor de rest ook Lovely zich nog steeds niet gemeld?
HIER BEN IK DAN ! sry dames voor het wachten op de echo was er niks te zien , de gyn schoof zn stoel dichterbij en plakte bijna met zn gezicht tegen het schermpje hij bleef maar heen en ween gaan met diene stok en opeens riep hij JAAAAA! dit moet het zijn! dus heeft hij mij nog eens laten gaan voor een bloedafname en ik weet dus dat het 1000 van hcg moeste zijn ik heb dus 1710 Hcg dus nu heb ik de 4de novemb een nieuwe afspraak voor de volgende echo @Tezzz wat mooi dat je je frummeltje gezien hebt echt das mooi als dat begint te zwaaien he en das lief van je gyn dat hij het niet gezegd heef wat het zal zijn liefs
@Tezzz normaal gezien wel he meid maar als ik de 15de 34hcg had hoeveel moest ik dan eigenlijk vandaag gehad hebben? liefs
@Lovely: hcg zou elke 2 dagen moeten verdubbelen, dus ehm... de 17de: 68, de 19de: 136, de 21ste: 264, vandaag...528? Volgens mij loopt jouw hcg veeel sneller op zelfs dan minimaal zou moeten
jaaaaaaaaaa loveley dat klinkt eeeeccchhhht goed meid! je zal wel even zijn geschrokken toen hij het niet zag? maarja die hcg waarde daarna en dat hij het heeft gevonden.... super de super! tjeeee wat zal je opgelucht zijn zeg..... het heeft gewoon zo moeten zijn denk ik.... groetjes Jose