Oh lovely, wat super nieuws zeg! Gefeliciteerd met je echo! Zal wel even spannend geweest zijn hé? Tezzz: gefeliciteerd met je superecho! Ylona: jij ook weer gefeliciteerd met een mooie echo! Joseetje: wat een lekker gevoel dan hé als het streepje mooi donker is bij Moeders voor Moeders. Je weet dat je zwanger bent, maar toch weer spannend als je een testje gaat doen. Ik vind het steeds spannender worden. Wou dat ik ook al mijn echo had gehad. Marykay: veel plezier morgen! Liefs Jojoba
Compleet herkenbaar. Alleen heb ik het dan aan de rechterkant. Daar dacht ik ook mijn eisprong te hebben gevoeld, maar zeker weten doe ik het natuurlijk niet. Over dat vroeg wakker zijn, ook herkenbaar. Behalve vanmorgen, maar ik had gisteren zo'n lange drukke dag, dat ik laat lag, heel moe was en dus om 07.30 uur pas wakker werd. Ook de eetlust is hetzelfde. Nergens heb ik eigenlijk echt trek in. Honger heb ik uiteindelijk wel. Als ik eenmaal aan een boterham met kaas begin, (ik moet toch wat) dan smaakt die uiteindelijk nog wel redelijk. Leuk zeg die herkenbare dingen!
Tezz en Lovely! GEFELICITEERD MET JULLIE SUPERECHO'S! Ik kan ook al niet wachten, nog 1 week en 5 dagen, haha! Marykay: heel veel plezier morgen! Ben heel benieuwd! Hier vanochtend wel weer wat steken in mijn borsten, nu weer minder. Wel zijn ze nog aan de grote kant! Mijn buik is hard, misschien de darmen die minder goed werken? Maandag komt moeders voor moeders langs en ik hoop maar dat die test ook weer positief is. Het blijft onwerkelijk!
Yep. Ken het. Had/heb ik ook. Inmiddels heb ik wel weer trek in de meeste dingen, maar zit al heel snel vol. Steekjes heb ik ook nog steeds (of 'steken' als ik op mijn zij ga liggen en frumpie dus op mijn buikspieren 'valt ' ). En vroeg wakker had ik in het begin ook. Nu ben ik een groot deel van de dag moe, maar lig op de 1 of andere manier tóch 's avonds heel laat in bed Alsof ik 's avonds pas wakker wordt Enne, over de (.)(.): heel gevoelige tepels gehad heel lang. Is nu sinds een week of 2/3 zo'n beetje weg. Maar draag nu ook meestal een topje ipv een bh, omdat het me anders gewoon zeer doet! Zal er helaas binnenkort toch weer aan moeten beginnen, anders gaan die (.)(.) van mij heeeeel snel richting m'n voeten ben ik bang! Leuk he? Zwangerschapskwaaltjes?
Meiden gefeliciteerd met alle goede echo's! De steekjes heb ik ook gehad met name rechts en daar heeft dus ook de eisprong plaatsgevonden....... Qua eetlust is het niet anders dan bij jullie, zit nl snel vol en veel eten smaakt mij nog steeds niet! Ik verzin met de dag gewoon wat ik wil eten, en dan nog als het soms op tafel staat dan lust ik het niet meer.......... Liefs Kelly
heykes dank u voor de felicitaties mijn symptonen zijn pijnlijke gezwollen borsten + tepels echt k'mag er niet aan komen he of ik huiver naar mn plafond eten eten en nog es eten ,krijg precies gene genoeg is te merken aan mijne buik ook ben nochtans een fijnke van postuur en voel me banden geweldig echt e deze morgen aan de rechterkant toen d8 ik o nee toch gene waar zeker! en ken ook geen slaap vatten blijf constant wakker soms slaap ik maar 4 uurkes ofzo op een n8 ik heb ook geweldig veel last van brandend maagzuur! ik heb een ideeke laten we eens kijken voor ons allen of dit hier klopt http://www.zwangerschapspagina.nl/geslacht.php ik was 30j op het moment van de bevruchting en die vond plaats in september wiii wij zouden een meiske verwachten weet dat dit niet altijd klopt maar vind het wel eens leuk om te weten bij wie van ons dit wel zal kloppen wie doet er mee! liefs
Lovely, wat goed van je hoge hcg-level en het goede zoeken van je gyn. Dat moet een hele geruststelling zijn. Volgens de chinese kalender krijg ik ook een meisje. Ik zit nu ook onder de puistjes en dat is ook een mooi bakerpraatje dat een meisje je hormonen snoept waardoor je puistjes krijgt. Maar ik heb altijd wel wel een onregelmatige huid gehad. Ik ben benieuwd nog een tijdje geduld en al weet ik het straks wel met de 20w echo ik ga echt proberen mijn mond te houden :-# ook hier... Alles wat jullie beschrijven heb en had ik ook. Vooral in mijn vakantie die steekjes weet niet of het specifiek rechts of links was volgens mij wisselde dat. Ik slaap heel licht ben vroeg wakker, moet ook soms plassen 's nachts terwijl ik normaal altijd supergoed sliep. Mijn eetlust is ook niet echt super, maar ik moet wel regelmatig kleine beetjes eten anders word ik misselijk. :sick: ale: Die verminderde eetlust komt trouwens door de hcg. Ik hoorde van mvm dat er helaas ook artsen zijn die de pregnyl verkopen als afslankmiddel omdat het de eetlust remt. Mijn (.)(.) zijn ronder/voller geworden vooral aan de zijkanten (manlief is er zeer blij mee al mocht hij ze alleen heel voorzichtig aanraken), de gevoeligheid is al iets minder dan vorige week, maar als ik er op duw. Nou meiden duim voor me voor een mooie echo. Ik hoop dat ik vannacht nog een beetje slaap. Ik ga er nu maar eens in.. Weltrusten all
Goeiemorgen! Mijn weekje herfsvakantie zit er al weer bijna op ik moet zeggen, vond het heerlijk even. Heb alleen minder gedaan dan ik zou willen, moet nu dus nog het een en ander doen voor school..... Wat fijn dat het bij iedereen zo goed gaat en dat de kwaaltjes al aardig beginnen En de goed echo's, ook helemaal super! @Marykay, heel veel succes vandaag! Ik zal wel even melden hoe het was als ik je berichtje krijg. Al moet ik eerst wel even naar de cesartherapie, maar zodra ik weer thuis ben schrijf ik hier wel een berichtje. Ook veel plezier bij het ophalen van jullie kitten. Heb je al een naam bedacht? @Lovely, wat fijn dat het er goed uitziet! Wat zul je opgelucht zijn en nu kun je het echt geloven! Wat betreft de chinese kalender, ik zou een jongen krijgen. Nou moet ik zeggen dat ik zelf ook heel sterk het gevoel heb dat het een jongetje is. Weet niet waar het vandaan komt, het is gewoon een gevoel. Wij willen het niet weten van te voren, het blijft dus een verrassing tot maart....... @all, wat eten betreft, ik kan de hele dag wel eten en dan vooral hartige dingen. Ook al die anderen kwaaltjes die hier genoemd worden heb ik ook (of gehad) mijn (.)(.) zijn imiddels behoorlijk aan de maat En ook best gevoelig. Heb bijna alleen nog van die charmante bh's aan haha. Sinds vorige week voel ik de baby ook af en toe, eerst twijfelde ik nog een beetje of dat het wel was, maar denk toch echt dat dat het is. Echt heel leuk om te voelen. Jammer genoeg kun je het vanaf de buitenkant nog niet voelen. Fijne dag allemaal!
Dit is mijne echo van gisteren is bijna nog niks op te zien he @Ravi op gebied van eten zitten we op dezelfde golflengte en wat zou je willen jongen of een meisje? of alles eender? @Marykay en wat zou je willen dat het is? en ik duim voor een mega prachtige echo meid!
hahahaa echt grappig om dat allemaal zo te lezen ja.. vandaag komt hubbie thuis en ik had een mooi nieuw lingeriesetje.. een maand geleden gekocht echt schattig....... maar ik pas de bh niet meer...... nu hoop ik dat ik hem na m,n zwangerschap wel weer aankan... anders is het wel zonde... maarja who cares! en ik heb iets ontdenkt wat ik wel lekker vind... zonnepitten brood met ham prei salade... daar heb ik inmiddels 4 boterhammen van op... krijg er alleen een beetje het zuur van... maar weten jullie...... ik ben iedere keer zoooo blij als ik weer een kwaaltje ontdek.. xxxx jose
*************BUDDYNIEUWS*********************************** Hee hoi allemaal, Ik kreeg net bericht van Marykay....... Het zag er prima uit en ze hebben het hartje gezien! Later volgt er meer nieuws van haar zelf, ze zijn nu hun andere baby aan het ophalen *************EINDE BUDDYNIEUWS******************************
ooohhh marykay wat ontzettend fijn meid..... bbbrrr krijg er gewoon kippevel van.. goed zo.... nu kan het grote genieten gaan beginnen.. leuk trouwens een kitten....maarrreh niet de kattebak verschonen he? gr Jose
@marykay meid wat zo fantastisch moet geweldig geweest zijn ben zo ontzettend blij voor je! WAUW! blijf maar genieten meid alles komt goed @iedereen hebben jullie mijn echo gezien 1 pagina trg? liefs
heey Lovely: de echo is nog wat wazig, maar je bent ook nog maar kort zwanger. Als je heel goed kijkt zie ik idd wel wat. Gefeliciteerd hoor! Joseetje: komt je man vandaag thuis? Veel plezier vanavond . Hier wat minder pijn aan mijn (.)(.), ben meteen weer angstig.. Net nog wel wat misselijk, maar gewoon licht weeïg. En de hele dag al wat duizelig. PFFF, 10 november duurt nog zo lang (klaag klaag!) Liefs Jojoba
sjonge wat is dat toch he jojoba..... zijn we eindelijk zwanger.... lopen we nog te piekeren... hier nog een hoor.... had nu weer bedacht dat ik het maandag toch wel eng vind... ik vind het doodeng... had ik het nu maar nooit aangekaart.. dan hoefde ik er niet naartoe.. ik voel me zo stom... stomme paniek ook! gggrrrrr ik voel ook wel ineens niks meer hoor.... tot ik weer iets vies ruik..... dan denk ik oja das goed.... wat denken jullie..... zal ik maandag maar eerlijk opbiechten bij die geneticus dat ik in paniek ben geraakt en op internet heb gekeken op allerlei sites die ik niet begreep en toen zelf had bedacht dat de kans vast groot was? ik voel me zo stom.... loveley ik moest goed kijken op je echt maar je ziet wel wat zitten ja... mooi he? dat is jouw minimensje.... echo,s zijn altijd mooi...dan voelt het meteen veel minder abstract... ik probeer me steeds een voorstelling te maken hoe het er nu in mijn baarmoeder uitziet... heb echt geen idee xxx jose
met mij wel hoor 't Is gewoon zaterdag...dan is het altijd rustig op het forum @Joseetje: niks niet bagatelliseren! Je hebt oprecht iets wat uitgezocht moet worden! Ookal is de kans waarschijnlijk niet zo groot als je in eerste instantie dacht, het moet wel ff nagekeken worden hoor!
jaaaaa je hebt gelijk...... maar ik baal gewoon... wil er eigenlijk niet naartoe...het is geruststellender om toch de kop in het zand te steken he? maar ik ga ze wel eerlijk vertellen wat er is gebeurd... en wat we weten van de familie... ik hoop gewoon dat we aan een gesprek en stamboomtekening genoeg hebben... pppfff het is nota bene op m,n moeders verjaardag... ze moest al haar bezoek afbellen... gr jose