Heey dames, Hoe gaat het hier? Joseetje ik wilde je alvast heel veel succes wensen voor morgen! Marykay, hoe gaat het met jou? Je zult nu wel op een nog rozere/blauwere wolk lopen toch? Hier gaat alles prima, nog steeds dezelfde klachtjes/kwaaltjes. Liefs Jojoba
@ jojoba hey meid hier nog altijd alles goed ze, een beetje last van mn kwaaltjes en veel eten maar voor de rest alles ok en bij jou? liefs
Joseetje ik zou wel gaan als ik jou was, al is het maar ter bevestiging dat je kindje zeer weinig kans heeft om de zelfde aandoening te hebben...maar wel vertellen dat je in paniek bent geraakt, daar kijken ze daar echt niet van op hoor! Lovely ik heb je echo gezien hoor, wat een miniscuul frummeltje he! Bij onze eerste echo was het met 7 weken 0.9 cm.......moet je nagaan hoe klein het bij jou nog is, maar dat komt vanzelf goed Wat betreft of de chinese kalender klopt: bij ons klopt ie! ik was 27 in de maand van conceptie en juni zwanger geraakt, dus een meid! Marykay: mooi zo dat alles in orde is! Ik heb vanochtend alle kleertjes tot nu toe uitgezocht op maat en ze verdeeld over 2 manden, omdat we nog gaan verhuizen en dan pas daarna kunnen gaan inruimen
@Kelly1980 ja meid en toch is wel heeeel klein he ben benieuwd naar de volgende echo de gyn heeft mij vrijdag opgebeld en gezegd dat mijne hcg goed was, maar dat er nog altijd een kans in bestaat dat het niet goed zit maar hij zegt dat we ietsgezien hebben en menne hcg is meer dan 500 dus zou het goed moeten zijn. dus ik hoop dat hetgene dat bij dat pijltje staat idd ons klein frummelke is he ale meid een meisje proficiat zeg ! ben heel blij voor je en nu hop hop naamke kiezen he of heb je al 1tje? liefs
lovely wat de naam betreft: we hebben er nu nog 2 over maar we vinden het wel lastig hoor! Gelukkig hebben we nog even......
@kelly ja meid ik weet wat het is ze , ben ik al 3 x door geweest mijne kindjes heten Jason Kitana & Kayleigh voor nu hebben we ook al namen liefs
Hoi Meiden, ben net terug van een heerlijk weekje griekenland! Ik ga morgen even bijlezen en dan reageer ik op jullie! Liefs Suzanne
hallo allemaal. suzanne lekker hoor ,even er tussenuit... nu kan dat nog makkelijk he? jojoba ik vind het zo grappig dat we precies gelijk oplopen, al kan dat na de echo natuurlijk wel veranderen... ik denk dat dat van mij ongeveer wel klopt.. weet alleen niet hoelang mijn lf deze keer was dus ik kan er ook 2 dagen naast zitten... ik heb over 1 week en 5 dagen de echo, zou dan precies 7 weken zijn... ik vind het nog steeds zo onwerkelijk.. wonderlijk gewoon.... kelly ja het zal niet meevallen om een naam te verzinnen zeg... gelukkig weet je wat het word anders moest je nog een naam gaan verzinnen... gaat het eigelijk nog wel? is het niet lastig om mensen te behandelen als je buik gaat groeien? lijkt me dat je dan toch raar gaat zitten en rugpijn krijgt? loveley hoe is het met de tintelingen... is het al minder geworden? Marykay heb je een foto van je echo? ben zo nieuwsgierig? kun je zo,n hartje nou duidelijk zien of moet je vreselijk goed kijken? of word het beeld vergroot? nou hier beginnen de kwaaltjes met de dag toe te nemen.. steeds een beetje meer misselijk.... steeds een beetje meer brandend maagzuur en langzaam gaan ook de boobs een beetje zeer doen.. de ongiekrampjes zijn aan het afnemen.. het zit op zijn plek nu denk ik... morgen komen de flessen van moeders voor moeders en ik moet natuurlijk naar het ziekenhuis.... bah ben blij als dat achter de rug is... ik kan me ook niet voorstellen hoe zo,n gesprek zal gaan.. en wat ook lastig is.... hubbie weet niet dat m,n moeder het al weet maarja die moest ik het wel vertellen want die was niet zo gemotiveerd om op haar verjaardag daarheen te moeten... tja ze dacht dat ik toch nog niet zwanger was.. hubbie,s ultieme happy moment is dat we op 1e kerstdag alle familie uitnodigen en dan vertellen dat we in verwachting zijn.... maarja hij heeft ook gezegt dat als mijn moeder het weet dat hij het dan ook aan zijn moeder gaat vertellen en daar heb ik niet zo,n zin in... die gaat dan zo hysterisch lopen doen en laat me niet meer met rust hahahaha... dus ik heb dat tegen mijn moeder gezegd en die is bereid het spelletje mee te spelen tot kerstmis.. en gewoon te doen alsof ze van niets weet.. maarja dan lieg ik wel tegen hubbie en dat heb ik nog nooit eerder gedaan.. maarja over 7 weken is het al kerst.. mmmmm lastig wat denken jullie? hij is er zo vol van om het met kerst te kunnen vertellen.. vind het zo sneu dat voor hem te verpesten... en mijn moeder kan goed toneelspelen... gr Jose
Joseetje: idd grappig dat we gelijk oplopen. Bij mij begint de misselijkheid ook steeds meer voor te komen en ik slaap nog steeds heeeeeelll erg slecht. Mijn boobs doen ook nog steeds goed zeer. Spannend dat je volgende week vrijdag je echo hebt. Ik heb het op 10 november, dan ben ik 7 weken en 5 dagen als het goed is. Ben nu al aan het aftellen, vind het zo spannend en een beetje eng ook. Lovely: mooie namen hoor voor je kids! Susanne: fijne vakantie gehad? Liefs Jojoba
ja ik vind het ook wel spannend hoor... had liever gehad dat de echo iets later was geweest... dan weet je zeker dat er een kloppend hartje is... maarja het voelt eigelijk zo goed... ik heb ook helemaal geen druppel bloedverlies gehad... ik heb er alle vertrouwen in. m,n lijf zegt "het is goed".. ik vind het zo leuk om te zwangeren.... ik ben ook de hele tijd bij de voordeur aan het kijken of de flessen van moeders voor moeders er al zijn... ik vind het zo spannend allemaal, jemig wat heb ik er lang over gefantaseerd dat ik daaraan mee mocht doen.......... ik ben zoooooo blij..... heel die donkere wolk die over de toekomst hing is helemaal weg... ik voel me heerlijk gr Jose
oja ik heb een heeeeeleboel pukkeltjes in m,n decolete... zouden dat de hormonen zijn? ik ben echt bang dat het m,n schoonma opvalt... gr jose
Dat zou idd kunnen, ik heb ook pukkeltjes op mijn rug en laatst in mijn nek eentje. Dat heb ik anders nooit. Vind het ook nog allemaal heel erg onwerkelijk. Denk aan de ene kant ook wel dat het goed zit deze keer. Heb nog geen bloedverlies gehad en hoop ook dat dat lekker weg blijft. Elke keer op de wc kijk ik natuurlijk nog wel, ben nog erg onzeker. Is idd leuk om te zwangeren en vind het ook moeilijk om het niet van de daken te schreeuwen! Wij willen als alles goed gaat op sinterklaasavond vertellen, dan ben ik 11 weken en 2 dagen als het goed is. Oh leuk leuk leuk allemaal! Liefs Jojoba
hier bij kom ik afscheid nemen van jullie meiden gisteren begon ik opeens hevige pijn te krijgen zo hevig dat mn ventje de ambulance gebeld heeft eenmaal in het ziekenhuis deden ze een echo en ze konden niks zien maar omdat ze diene stok in mij staken , kroop ik bijna het plafond op van de pijn. met spoed hebben ze mij naar beneden gebracht en hebben ze mij direct geopereerd het zat blijkbaar niet op de juiste plaats , maar het zat deze maal in mijn linkereileider dus ze hebben mn beide eileiders eruit gehaalt ik was dus aan het doodbloeden vanbinnen ik wou het jullie ff laten weten aan iedereen veel succes met jullie toekomstige baby's en lig zeker niet wakker van mij geniet maar met volle teugen van jullie zwangerschap ik gun het jullie van harte liefs Lovely
AH, nee! Lovely wat verschrikkelijk. Ik weet niet wat ik moet zeggen. Heel veel sterkte meid. Dikke knuffel
jeetje Lovely wat een verhaal! Krijg er kippevel van! Het was je zo gegunt... Hoe gaat het nu met je? Kun je het een beetje bevatten? Heel veel sterkte meid en een hele dikke digiknuffel! Liefs Jojoba
Oh nee, Lovely, wat een verschrikkelijk bericht. Ben idd ook sprakeloos. Heel veel sterkte toegewenst. Liefs Ravi
@Lovely: neeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Wat verschrikkelijk! Heeeeeel veeel sterkte gewenst! Knuffel je gezin helemaal suf!
Hier gisteren namiddag opeens heel veel pijn bij het plassen. Duidelijk blaasontsteking. Maar het deed zo veel meer pijn dan de vorige keer dat ik het had, want nu sloeg het direct op m'n banden en naar m'n rug. Ik stond gewoon op de kop! Toen manlief dus gisteravond om 9.45 thuis kwam heeft hij toch maar de huisartenpost gebeld. Die zit hier op een half uur rijden en hoewel ik er vreselijk tegenop zag een half uur in de auto te zijn met die pijn, toch maar erheen gegaan. Doordat ik natuurlijk liters had gedronken was m'n plasje veel te dun, maar de ha kon er wel bloed in zien en witte bloedplaatjes, dus was er ook van overtuigd dat het wel een blaasontsteking was. Heb meteen ab gekregen en sinds vanacht is de pijn gelukkig afgenomen. Drink me nu een ongeluk aan de cranberrysap etc. en de pijn is nu gelukkig wel weg, maar kan voelen dat ik echt heel kalm aan moet doen nu. 't Is nog wel erg gevoelig. Voel me ook niet zo heel lekker nog, beetje grieperig ofzo. Goed in de gaten houden dus ivm koorts. Ik heb voor morgenochtend m'n volgende afspraak staan bij de vk. Heb ik wat te vertellen