Zwanger na cryo tp sept/okt/nov/dec 2022

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Krv, 7 mrt 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamanene

Mamanene Actief lid

21 aug 2022
    351
    386
    63
    Vrouw
    Wat rot dat je zo ziek bent, veel beterschap! Hopelijk kun je rust nemen en wordt er goed voor je gezorgd❤️

Krv vindt dit leuk.
  2. evi85

evi85 Actief lid

19 apr 2021
    271
    328
    63
    Vrouw
    Ach wat ongelofelijk naar, ik ben er stil van, stuur al mijn hoop jullie kant op dat die kleine (en jullie) het volhouden ❤️

3. evi85

evi85 Actief lid

19 apr 2021
    271
    328
    63
    Vrouw
    Beterschap en rustig aan heh!

Krv vindt dit leuk.
  4. SJD1988

SJD1988 Fanatiek lid

29 okt 2017
    3.144
    3.509
    113
    Vrouw
    Oh jeetje @kattenmama wat een ontzettend naar nieuws :( Heel veel sterkte met afwachten tussen hoop en vrees, natuurlijk duim ik heel hard mee voor die ene kleine kans dat jullie kindje het wél redt!

kattenmama vindt dit leuk.
  5. SJD1988

SJD1988 Fanatiek lid

29 okt 2017
    3.144
    3.509
    113
    Vrouw
    @Krv veel beterschap!

Krv vindt dit leuk.
  6. cvdv87

cvdv87 Fanatiek lid

12 nov 2021
    2.286
    2.571
    113
    Vrouw
    @Krv beterschap . Hopelijk knap je snel een beetje op !

7. cvdv87

cvdv87 Fanatiek lid

12 nov 2021
    2.286
    2.571
    113
    Vrouw
  8. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.593
    4.447
    113
    Vrouw
    Dank voor alle beterschapswensen! De koorts is gelukkig weg nu en baby trappelt er op los dus dat is heel fijn.

Lieve @kattenmama, hoe gaat het met jullie? ❤️

9. SD90

SD90 Fanatiek lid

3 nov 2017
    2.292
    2.489
    113
    Vrouw
    Hier ook geen goed nieuws. Deze avond uit het niets hevig beginnen bloeden en een dik uur later zonder iets van pijn de intacte vruchtzak volledig in één keer verloren. Ik kan er met m'n hoofd niet bij hoe snel dit zo fout is kunnen gaan... Was zo geschrokken dat ik alles onmiddellijk heb doorgespoeld dus we kunnen het embryo ook niet laten testen. Kut. Kut kut kut.

10. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.593
    4.447
    113
    Vrouw
    Oh neeee @SD90 hoe kan dit nou ineens :cry: wat ontzettend verdrietig. Je hebt dit totaal niet zien aankomen dus ik begrijp dat je uit paniek hebt gehandeld. Helaas kan je daar helemaal niks meer aan doen. Jeetje, wat een enorme klap. Heel veel sterkte.

11. Mamanene

Mamanene Actief lid

21 aug 2022
    351
    386
    63
    Vrouw
    Ohnee!!! @SD90 wat erg:cry: wat een schrik en verdriet zo vanuit het niets.. heel veel sterkte.

12. kattenmama

kattenmama Bekend lid

14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    Jezus wat onwijs klote.. Heel veel sterkte ❤️

13. kattenmama

kattenmama Bekend lid

14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    We gaan druk door met statistieken verslaan, hij zit er nog in en het lijkt rustig te blijven nog. Als vannacht goed gaat gaan we morgen naar huis en zetten we daar dan hetzelfde beleid voort. Blijven het per dag bekijken, elke dag is er weer eentje. Nog 16 dagen inmiddels.

clarajilla en cvdv87 vinden dit leuk.
  14. SD90

SD90 Fanatiek lid

3 nov 2017
    2.292
    2.489
    113
    Vrouw
    Wat fijn om dat te horen! Elke dag is er één gewonnen idd!

Bizarre plottwist van mijn kant... Spoedecho gehad in het ziekenhuis en de vruchtzak bleek geen vruchtzak te zijn, maar een gigantische bloedklonter. Het vruchtje zit er gewoon nog, hartje klopt, goed gegroeid. WTF. Die had ik niet zien aankomen... Ik ben zo van slag door alles dat ik op dit moment nog niet eens opgelucht ben. Nu maar afwachten wat er de komende dagen nog gaat gebeuren...

SJD1988, cvdv87 en kattenmama vinden dit leuk.
  15. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.593
    4.447
    113
    Vrouw
    Wow wat ontzettend spannend en wat fijn dat hij de statistieken verslaat! Gooo baby, er wordt zoveel aan jullie gedacht. Ik hoop zo dat hij nog zo lang mogelijk in je buik blijft.

cvdv87 vindt dit leuk.
  16. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.593
    4.447
    113
    Vrouw
    Wow, hoe bizar is dit!!! Hebben ze gezien waar het bloed vandaan komt? Wat zenuwslopend en wat een twist. Ook voor jullie duim ik heel hard dat de baby zo lang mogelijk blijft zitten. Wat een zorgen allemaal.

17. kattenmama

kattenmama Bekend lid

14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    Nou wat bizar joh! Jouw onderkaak moet wel ongeveer een kilometer verderop gelegen hebben van verbazing. Hopelijk houdt de kleine het zo dapper vol!

18. kattenmama

kattenmama Bekend lid

14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    Heel lief. Wat er ook gebeurt, hoe het ook loopt, elke dag dat hij nog even bij ons mag zijn is heel fijn en ondertussen blijven we stiekem hopen dat het zo lang mag duren dat ze toch kunnen gaan kijken of hij geholpen kan worden.

Vanmiddag en vannacht ben ik weer best wat vruchtwater verloren, echt weer wat flinke scheuten, werd net wakker ook omdat ik m’n maandverband vol voelde lopen. Voelt extreem kut want je wil natuurlijk alles zoveel mogelijk binnen houden, maar het lijkt wel een teken te zijn dat hij sowieso nog best wat probeert aan te maken. Het is lang niet genoeg natuurlijk maar elke druppel vruchtwater die hij eventjes gehad heeft lijkt ons belangrijk.

19. SanneJoy

SanneJoy Lid

11 jul 2022
    66
    113
    33
    Vrouw
    Jeetje @kattenmama ik kwam kijken naar hoe je GUO was gegaan, maar wat een verschrikkelijk nieuws. En zo tussen hoop en vrees in. En wat moet je geschrokken zijn toen je vliezen braken zeg! Had het meteen door?

Wat je zegt elke dag, elk uur is er eentje op een kans!! Maar wat een nachtmerrie zijn jullie in beland. Ik vind je positief overkomen. Al mijn kracht en liefde voor jullie.

@SD90 och man wat een plot twist en wat moet je in shock zijn jeetje. Zagen ze idd iets op de echo? Ook al mijn liefde en kracht naar jullie. Je hebt ook genoeg meegemaakt en een makkelijke en goede zwangerschap gun ik je zo!

20. Mamanene

Mamanene Actief lid

21 aug 2022
    351
    386
    63
    Vrouw
    @kattenmama, wat zie je het mooi en sterk en wat hoop ik mee dat hij zo lang mogelijk blijft zitten. Fijn dat het al dagen rustig is en je zelfs naar huis mag! Wel weer confronterend en angstig dat je zoveel vruchtwater verloren bent :( maar inderdaad, dat wordt dus blijkbaar ook nog aangemaakt. Ik denk aan jullie!

@SD90 wat een rollercoaster!! Wat bizar en geweldig dat het vruchtje er nog is, het hartje goed klopt en het goed gegroeid is! Wauw! Ik kan me voorstellen dat je dit even moet laten bezinken.. Hopelijk is de nacht rustig geweest!

Deel Deze Pagina