Zwanger na cryo tp sept/okt/nov/dec 2022

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Krv, Mar 7, 2023.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

Feb 23, 2015
    3,654
    918
    113
    nee ze zag helemaal niks in de baarmoeder.. maar kon het misschien ook nog te vroeg voor zijn zei ze.. maar ik weet het niet. Bij de 2de zagen ze met 3+3 al vocht zeg maar dat kon wijzen op een zwangerschap of aankomende menstruatie. 2 dagen later had ik een positieve test.
    Nu ziet ze dus helemaal niks.. geeft me al geen goed gevoel. Al hoop ik maar dat ze het niet kan zien door al het vocht eromheen of door dat het toch nog te vroeg lijkt?

nee weer niet geprikt op hcg.. ga ik morgen wel na vragen want heb gelezen dat bij een bbz het hcg blijft hangen en niet verdubbeld

2. Krv

Krv Fanatiek lid

May 26, 2017
    4,596
    4,450
    113
    Female
    Ja precies, vaak is aan hcg wel te zien of het een gezonde zwangerschap is of niet. Hoewel ik ook een bbz heb gehad met perfecte bloedwaarden. Maar 2 keer zagen we het wel al aan het hcg. Echt super rot. Niet heel geruststellend dit maar bij mijn goede zwangerschap zagen we met 5+0 wel duidelijk een vruchtzakje in de baarmoeder.. dit is ook een normale termijn voor een eerste vroege echo na een eerdere bbz om te bevestigen dat het in de baarmoeder zit. Ik hoop zo voor je dat het door het vocht niet zichtbaar was.

3. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

Feb 23, 2015
    3,654
    918
    113
    had je met de bbz wel goede duidelijk oplopende testen? Ik had vanmorgen getest de laatste opgemaakt en die is wel weer duidelijker dan maandag..
    Vind zo k*t wil gewoon zekerheid hebben.. en dan het liefste dag het wel gewoon goed zit en deze klachten alleen maar zijn door de eierstokken en de zwangerschap..
    wat voor klachten had jij toen nog meer als ik vragen mag? En wat hebben ze toenbgedaan?

Attached Files:

4. Splitijsje

Splitijsje Fanatiek lid

Nov 21, 2020
    3,134
    3,212
    113
    Female
    Dan durf ik wel met enige zekerheid te stellen dat je GEEN gedraaide eierstok hebt, erop drukken, echo’s: die pijn was bij mij niet te harden. Ik heb naast in deze casus één keer eerder uitstralende pijn gehad aan een kant en toen had ik een bbz. Hoop snel op duidelijkheid!

Oploop kan helaas prima bij een bbz…

5. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

Feb 23, 2015
    3,654
    918
    113
    Ja zaterdag had ik die pijn wel en kon ik ook niet liggen. Maar toen scheepte de dienstdoende gynaecoloog mij af. En als de pijn erger werd moest ik weer bellen. Maar de dag erna was het weg. Dus alleen aan het verhaal denken ze dat dag het was. Maar dat het vanzelf weer terugbgedraait is..

ik hoop zo dat het geen bbz is.. de rest maakt me niets uit. Als de baby maar op de juiste plek zit.. weet ook niet of ze het miss niet goed kunnen zien door de hoeveelheid vocht. Hebben ook geen cryo’s.. kan denk ik niks anders dan afwachten..

6. Splitijsje

Splitijsje Fanatiek lid

Nov 21, 2020
    3,134
    3,212
    113
    Female
    Hebben ze hCG geprikt? Aan de hand daarvan kunnen ze bepalen of er iets zichtbaar moet zijn in de baarmoeder. Ik heb dus ook ervaring met een bbz…snap dat je dat niet wil. Ik zou echt aansturen op hCG bepaling en vanuit daar verder. Ik zat op 4000 en alleen verdikt slijmvlies en daarom spoedoperatie. Sterkte!

7. Krv

Krv Fanatiek lid

May 26, 2017
    4,596
    4,450
    113
    Female
    Je testen zijn prachtig maar dat heb ik helaas ook gehad bij 1 van de 3 bbz’s. 1 keer is het vanzelf weggegaan en moest ik om de dag bloed laten prikken en echo’s laten maken, 2 keer is het op 5.5 week misgegaan en lag ik met spoed op de OK vanwege gescheurde eileiders. Ik vind het zo rot voor je :( hoop echt met je mee dat de baby op de goede plek zit.

8. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

Feb 23, 2015
    3,654
    918
    113
    Nee dinsdag en vandaag beide keren niet geprikt op hcg.. wil het morgen ook geen vragen als er nog geen duidelijkheid is. En dan miss maandag weer prikken ofzo
    Ook heftig dat je dat ook hebt gehad hoor!

9. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

Feb 23, 2015
    3,654
    918
    113
    echt heftig dat je dat 3x hebt mee gemaakt zeg!
    Ik houdt jullie op de hoogte maar mijn. Hoofd maakt overuren. En dan de gedachte dat we geen cryo’s hebben maakt heg extra kut..

10. Krv

Krv Fanatiek lid

May 26, 2017
    4,596
    4,450
    113
    Female
    Neem je tijd lieve vrouw. Het is zo heftig en pittig. En dan de gedachte dat er geen cryo’s zijn, vreselijk.

clarajilla likes this.
  11. evi85

evi85 Actief lid

Apr 19, 2021
    271
    328
    63
    Female
    @kattenmama heb je al wat van het ziekenhuis gehoord? En dan zaterdag opname met 23+6?

12. evi85

evi85 Actief lid

Apr 19, 2021
    271
    328
    63
    Female
    Wat spannend ook weer maar luister naar je lichaam en geen risico nemen als het niet goed voelt aan de bel trekken!! Hopelijk zit het toch op de goede plek! ❤️

clarajilla likes this.
  13. cvdv87

cvdv87 Fanatiek lid

Nov 12, 2021
    2,286
    2,571
    113
    Female
    Jeetje @clarajilla . Wat een enorme onzekerheid zit je in. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt en het liefst met goede afloop.
    Ik heb geen ervaring met bbz of gedraaide eierstok. Luister naar je gevoel en hopelijk kan je morgen wel terecht voor bloedprikken.

clarajilla likes this.
  14. SJD1988

SJD1988 Fanatiek lid

Oct 29, 2017
    3,144
    3,509
    113
    Female
    @clarajilla want ontzettend spannend en onzeker zo, hopelijk willen ze snel ook op hcg prikken.. ik duim mee voor een goede afloop :thumup:

clarajilla likes this.
  15. Mamanene

Mamanene Actief lid

Aug 21, 2022
    351
    386
    63
    Female
    Ohjee! @clarajilla, wat ontzettend spannend :( ik duim heel hard dat ze vandaag toch een goede beginnende zwangerschap zien!

@kattenmama, mag je morgen naar het ziekenhuis?! Wat blijft hij goed zitten! Fijn en ook heel spannend!! Hopelijk mag je hem nog een tijd in je buik houden zodat hij nog wat sterker kan worden❤️

16. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

Feb 23, 2015
    3,654
    918
    113
    Hele andere wending. Had een andere arts ( vind het zelf een fijne arts) maar hij zag wat in zijn ogen een zwangerschaps ring was, in de baarmoeder! Heb er een echo van meegekregen haha.
    hij legde dingen ook nog wat meer uit. Dus voor nu gerustgesteld en wachten op de eerste echte echo 2 mei!
    In het rondje net boven het pijltje zit het.

Attached Files:

17. Mamanene

Mamanene Actief lid

Aug 21, 2022
    351
    386
    63
    Female
    Ooohh, wat een fijn nieuws!! Wordt de pijn ook al minder?

clarajilla likes this.
  18. Krv

Krv Fanatiek lid

May 26, 2017
    4,596
    4,450
    113
    Female
    Ahhh wat fijn! ❤️

clarajilla likes this.
  19. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

Feb 23, 2015
    3,654
    918
    113
    ja vandaag helemaal geen pijn gehad. Tot vanmiddag toen draaide ik te snel van de bank af en hoestte te hard. Hij zei ook die bolletjes met vocht in de eierstok kunnen knappen en dan loopt er bloed de buikholte in, waardoor je veel pijn krijgt..

Krv and Mamanene like this.
  20. kattenmama

kattenmama Bekend lid

Oct 14, 2020
    813
    628
    93
    Female
    Hier loopt t iets anders dan vooraf verwacht, komt denk ik doordat ons ziekenhuis t ook niet heel vaak meemaakt. Maar ik word niet morgen al opgenomen, maar maandag pas. Morgen en overmorgen krijg ik wel al prikken met longrijpers om zijn longen zoveel mogelijk voor te bereiden. Gisteren zijn we wel al in t ziekenhuis geweest voor alle voorlichting over extreme vroeggeboorte en de keuzes die we daarin hebben, was n heel fijn gesprek en hebben absoluut t gevoel in hele goede handen te zijn daar.
    Nog 2 dagen extra thuis dus, hopelijk blijft hij in elk geval tot maandag binnen, maar het liefst nog veeeeel langer natuurlijk.

cvdv87 and clarajilla like this.

Share This Page