Zwanger na cryo tp sept/okt/nov/dec 2022

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Krv, 7 mrt 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.596
    4.450
    113
    Vrouw
    Hoi Hope, wat ontzettend spannend allemaal! In dit topic zijn we inmiddels allemaal zwanger na een traject. Onder MMM clubs vind je topics waarin vrouwen nog bezig zijn met het traject. Onder andere ons eerdere topic waarin we zwanger probeerden te worden, dat clubje is inmiddels vrij klein en een aantal dames zijn overgestapt naar een nieuwere groep. Ik durf geen adviezen te geven mbt het tillen van je dochter na een terugplaatsing vanwege je eerdere cerclage. Ik zou het zeker even navragen in het ziekenhuis/de kliniek. Hopelijk ben je snel zwanger en mag het dit keer allemaal goed verlopen, heel veel succes!

Mamanene vindt dit leuk.
  2. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.596
    4.450
    113
    Vrouw
    Oh jaaa dat snap ik heel goed! Wat heb jij ‘m laat zeg. Voel je de baby al goed? Hoe laat mag je morgen? Heel veel succes!

3. SamirsVrouwtje

SamirsVrouwtje Fanatiek lid

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    Ja inderdaad. Ben morgen 21 weken. Ik voel hem wel elke dag maar niet echt dat ik denk wauw wat was dit een harde schop ofzo. Echt apart want mijn placenta zit aan de achterkant. Maar hier en daar voel hem zeker ploppen. Jij bent al 27 weken joh. Bijna je derde trimester! Ik vond het altijd wel een rustgevend idee wanneer de baby levensvatbaar is. Ik moet nog ff maar jij hebt dat termijn al bereik!

clarajilla vindt dit leuk.
  4. cvdv87

cvdv87 Fanatiek lid

12 nov 2021
    2.286
    2.571
    113
    Vrouw
    Spannend @SamirsVrouwtje morgen de 20 weken echo.
    Ik heb m woensdag :thumup:

wat gaan we ineens hard dan hè 20 weken…27 weken en zelfs al in derde trimester. Voelt als de dag van gisteren dat we steeds weer een nieuwe terugplaatsing hadden .

SJD1988 en kattenmama vinden dit leuk.
  5. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.596
    4.450
    113
    Vrouw
    @SamirsVrouwtje Hier begonnen de echt hardere schoppen ook pas een paar weken geleden en nu doet het soms gewoon pijn als er ineens met volle kracht zo’n voet uitsteekt haha! Ik vind het echt bizar dat ik al bijna 27 weken ben. Maar kijk jou nou, ook al richting de 21 weken! Ik weet nog zo goed dat je niet ongesteld werd maar niet durfde te testen. Het gaat zo snel. Hoe is het met jouw bekken?

@cvdv87 ja zeker weten, zoveel teleurstellingen. Steeds weer hoop hebben maar dat de hoop telkens minder werd. Wat een geschenk ❤️ hoe voel jij je?

6. kattenmama

kattenmama Bekend lid

14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    Duimen! Hopelijk een hele mooie echo voor jullie.

7. kattenmama

kattenmama Bekend lid

14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    Ik lig hoor! Heb heel veel mazzel gehad en heb een privé kamer. Geen garanties want kan zijn dat ik ooit nog moet wisselen maar voorlopig is deze voor mij dus dat is heel fijn. Vandaag veel wachten en n hoop gesprekken gehad maar verwacht vanaf morgen wel iets meer rust.
    Heel fijn dat we dit gehaald hebben en hij vanaf nu weer een kans maakt. En nu is elke dag er weer eentje bij!

Tuttebelleke, cvdv87, SJD1988 en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. cvdv87

cvdv87 Fanatiek lid

12 nov 2021
    2.286
    2.571
    113
    Vrouw
    Zeker weten een geschenk. Hier gaat het allemaal goed . Mag niet klagen!
    Zijn jouw bekkenklachten een beetje onder controle nog ?

Krv vindt dit leuk.
  9. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.596
    4.450
    113
    Vrouw
    Wat een mijlpaal @kattenmama! Dat er nog maar heel veel mogen volgen. En wat fijn dat je een privé kamer hebt. Heel veel succes hoor! ❤️

@cvdv87 wat fijn! Het gaat echt op en af, een paar weken terug had ik heel veel pijn. Door corona heb ik 2 weken heel veel gelegen en eigenlijk deed dat m’n bekken wel goed. Nu ben ik sinds een week weer volledig aan het werk na mijn ziekmelding en na een behandeling bij de osteopaat zijn de klachten zoveel beter te doen. Ik kan nu veel langer zitten en ook wandelen gaat een stuk beter. Aanstaande donderdag heb ik weer een behandeling bij de osteopaat en toen ik de vorige keer wegging gaf hij aan dat ik het ook mocht afzeggen als de klachten onder controle waren. Ik dacht toen, waar heb je het over? Maar nu overweeg ik toch om het te verplaatsen omdat het nu heel goed gaat. Echt totaal niet meer verwacht dat het nog beter zou worden.

cvdv87 vindt dit leuk.
  10. SamirsVrouwtje

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    Owja die kan ik me nog herinneren die schoppen waren echt heel erg. Alsof je ribben breken Haha. Jaa pff wat waren dat rare weken zeg. Van al die fertiliteit jaren had ik nooit test angst en toen het raak was de laatste keer durfde ik gewoon echt niet. Ik ging pas een week overtijd naar de huisarts om bloed te prikken. Voorheen zat ik er al voor m’n nod Haha. Wat betreft m’n bekken, ja het gaat wel. Lang lopen, zitten of staan doet pijn. Maargoed mag niet klagen

11. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.596
    4.450
    113
    Vrouw
    Zie mijn verhaal hierboven, ben je al eens bij een osteopaat geweest? Voor mij echt een wereld van verschil na 2 behandelingen in totaal!

12. SamirsVrouwtje

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    Misschien indd een goed idee om te doen. Thanks! Hoe meer zwangerschappen hoe meer last je ervan krijgt is hier de ervaring. Bij m’n zoon geen last, m’n dochter beetje en nu doet t echt pijn

13. SJD1988

SJD1988 Fanatiek lid

29 okt 2017
    3.144
    3.509
    113
    Vrouw
    Hier voelt t ook nog steeds als de dag van gisteren, die bizarre in één keer raak tp. Soms kan ik het nog steeds niet geloven :rolleyes:

clarajilla, Mamanene, Krv en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. SJD1988

SJD1988 Fanatiek lid

29 okt 2017
    3.144
    3.509
    113
    Vrouw
    @kattenmama wat ontzettend fijn dat jullie deze mijlpaal hebben behaald! Hadden jullie bijna niet op durven hopen toen het allemaal begon! En superfijn een privé kamer, maak hem maar gezellig, hopelijk zit je er nog een tijdje ;)

Wat naar van de bekkenklachten bij de andere dames! :(

15. SamirsVrouwtje

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    De 20 echo was helemaal goed! Ben super blij

clarajilla, Mamanene, SJD1988 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.596
    4.450
    113
    Vrouw
    @SamirsVrouwtje wat goed! Gefeliciteerd ❤️

Hier had ik bij mijn zoon rond deze termijn meer pijn, ik ben toen zelfs vervroegd met verlof gegaan omdat het niet meer ging. Nu werk ik nog volledig (wel vanuit huis).

@SJD1988 ja gewoon in 1 keer, heel bijzonder! Jij bent er al bijna. Hoe gaat het met je? Krijg jij extra echo’s en eventueel een inleiding vanwege de grootte van de baby?

17. cvdv87

cvdv87 Fanatiek lid

12 nov 2021
    2.286
    2.571
    113
    Vrouw
    @kattenmama die privé kamer is echt wel heel fijn! Zeker omdat de planning is dat je er wel een tijdje gaat blijven. Hopelijk nemen ze je die kamer niet af! Hoe gaat het met jou mentaal? Lijkt me een hele zware periode waar jullie doorheen gegaan zijn en nog steeds doorheen gaan! Gelukkig iedere dag een beetje hoop er bij.

@Krv super dat de osteopaat de oplossing (voor nu) blijkt te zijn en dat je weer een beetje mobiel bent. Lijkt me zo naar om bekkenklachten te hebben. Ik heb last van zwangerschapsischias. Dat vind ik al vervelend… bekkenklachten is nog een gradatie verder.

@SamirsVrouwtje yesss mooie echo!! Altijd een geruststelling weer !

SamirsVrouwtje en Krv vinden dit leuk.
  18. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.596
    4.450
    113
    Vrouw
    @cvdv87 maar dat is ook erg pijnlijk volgens mij, wat rot! Hopelijk wordt het gauw beter, heb je er al lang last van? Kan dat ook weer weggaan?

19. cvdv87

cvdv87 Fanatiek lid

12 nov 2021
    2.286
    2.571
    113
    Vrouw
    De ene dag meer dan de andere. Ligt er heel erg aan of ik de dag ervoor veel gedaan heb. Zodra ik weer even er goed op let, dan heb ik daarna echt veel minder last. heb er nu een week of 3 last van, op en af. Gelukkig niet continue!
    Loop bij de fysio. Bij de eerste had ik er ook wel last van, maar toen wat later in de zwangerschap . Dat ging vanzelf over met rustig aan doen, wat oefeningen van de fysio en goed op m’n houding letten.

Krv vindt dit leuk.
  20. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.596
    4.450
    113
    Vrouw
    Hopelijk gaat het nu ook weer vanzelf over, sterkte ermee!

cvdv87 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina