Zwanger na cryo tp sept/okt/nov/dec 2022

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Krv, 7 mrt 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SJD1988

SJD1988 Fanatiek lid

29 okt 2017
    3.144
    3.509
    113
    Vrouw
    Gaat goed hoor, net verlof maar wel een dochter met waterpokken :confused: Niet helemaal hoe ik de start van m’n verlof had bedacht :o:

Ik heb twee groeiecho’s gehad, maar dat was meer omdat onze dochter dysmatuur was én ik nu op t randje van zwangerschapsdiabetes zat, mocht zelf kiezen of we het wilden. We vonden het vooral een mooi “excuus” om weer even te kunnen spieken. Hij meet aan de grote kant, >p90, maar we gaan er niet voor inleiden. Ik hoop dit keer op een spontane bevalling, dus hoop vooral dat ie zn moeder niet al te lang laat wachten :roflmao:

kattenmama, Mamanene, clarajilla en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.596
    4.450
    113
    Vrouw
    Ah nee! Beterschap voor je dochter! Ik hoop met je mee op een spontane bevalling. Met welke termijn ben je bevallen bij je dochter?

SJD1988 vindt dit leuk.
  3. SJD1988

SJD1988 Fanatiek lid

29 okt 2017
    3.144
    3.509
    113
    Vrouw
    Dankjewel :)
    Bij mn dochter bevallen met 40+2, maar toen wel ingeleid, dus geen idee hoe lang zij anders was blijven zitten :roflmao:

Krv vindt dit leuk.
  4. cvdv87

cvdv87 Fanatiek lid

12 nov 2021
    2.286
    2.571
    113
    Vrouw
    Het komt nu echt dichtbij zeg!
    Mocht je er zelf kiezen om te wachten op spontane bevalling ?
    Bij mijn dochter was >p90 de reden dat ze wilden inleiden, wat overigens niet nodig bleek omdat ik met 37+1 beviel.

Beterschap voor je dochter. Liever nu de waterpokken dan wanneer de baby geboren is. Maar leuk is anders zo aan het begin van je verlof !

5. SJD1988

SJD1988 Fanatiek lid

29 okt 2017
    3.144
    3.509
    113
    Vrouw
    Sterker nog, inleiden is hier niet eens ter sprake geweest ;) Maar als ze erover waren begonnen had ik daar wel voor gekozen ja, in zo’n geval mag je altijd nog zelf kiezen :)

Ik heb dit keer bewust een caseload verloskundige gekozen omdat ik alleen al obv de zwangerschap en bevalling van m’n dochter de stempel medisch zou krijgen. Maar gezien daar bij m’n dochter een duidelijke op zichzelf staande oorzaak voor was, vond ik het b*llsh*t om daarin mee te gaan. Caseload was het met me eens en tot op heden bevestigd de kleine man dat deze zwangerschap inderdaad absoluut niet te vergelijken is ;)

Wat je zegt, inderdaad liever nu de waterpokken dan in de kraamweken hoor :rolleyes:

kattenmama en clarajilla vinden dit leuk.
  6. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    schiet al echt op nu ja!
    Hopelijk laat die je niet al te lang wachten haha

SJD1988 vindt dit leuk.
  7. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ik voel me ineens weer mega onzeker.. gisteren van 16.00-20.00 iedere x hele felle steken in de baarmoeder ( of rond om) gehad.. daarna trok het weer weg. Denk dat ik gisteren te veel gedaan had, maar had verwacht last van de eierstokken te hebben. En niet de baarmoeder..
    Vandaag geen pijn. Ja voelde even de eierstok maar verder niks.
    Voel me ook niet zwanger, geen kwaaltjes alleen pijnlijke borsten. En dan samen met die onverklaarbare pijn maakt het me onzeker.. nu duurt het nog mega lang voordat het 2 mei is :rolleyes:

8. SJD1988

SJD1988 Fanatiek lid

29 okt 2017
    3.144
    3.509
    113
    Vrouw
    Oooh dus verrekte verlengde wachtweken inderdaad.. maar steken herken ik wel hoor, de boel groeit ;)

9. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja ik had er bij de andere 2 niet zo last van.. en nu super erg door al die onzekerheid en gekke dingen.
    Hou het er maar op dat ik gister te veel heb gedaan. Maar kon niet meer recht op lopen van de pijn.. vandaag nergens last van ‍♀️

10. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.596
    4.450
    113
    Vrouw
    Ik begrijp je onzekerheid heel goed. Die weken duren dan echt zo lang. Ik heb veel krampjes gehad tot een week of 16 zelfs wel, voor mij was dat een goed teken dat mijn baarmoeder aan het groeien was. Ik hoop bij jou ook @clarajilla!

clarajilla vindt dit leuk.
  11. cvdv87

cvdv87 Fanatiek lid

12 nov 2021
    2.286
    2.571
    113
    Vrouw
    Yes vandaaag een goede 20 weken echo gehad ! Die kunnen we weer afvinken.
    Wel wordt er weer een extra groeiecho ingepland bij 28/30 weken. Net zoals bij de zwangerschap van m’n dochter een grote baby verwacht . Ze kwam uit op een zwangerschap van 20w5d en ben vandaag 19w1d.
    Had was geen verrassing !
    het kindje was lekker druk. Begin steeds meer beweging te voelen. Zo leuk

Asil, kattenmama, clarajilla en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.596
    4.450
    113
    Vrouw
    Wat fijn!!! Hier precies hetzelfde haha. Suikertest was ook goed. Wat fijn dat je hem steeds meer voelt!

cvdv87 vindt dit leuk.
  13. evi85

evi85 Actief lid

19 apr 2021
    271
    328
    63
    Vrouw
    Ook bij mij een goede echo ook hier een groei echo in gepland ze loopt net als bij de vorige 5 echo’s een kleine week achter maar ik maak me er geen zorgen over!

cvdv87, kattenmama, clarajilla en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. SD90

SD90 Fanatiek lid

3 nov 2017
    2.292
    2.489
    113
    Vrouw
    Hé dames, hoe gaat het hier?

Deze ochtend mijn 12 weken-echo gehad en alles was helemaal zoals het moet zijn! Gyn vermoedt op basis van de nub dat we weer een jongetje krijgen. Helemaal goed, als baby maar gezond is!
    Nu nog even wachten op de resultaten v/d nipt maar gyn verwacht geen rare dingen.
    Binnen 2 weken wordt de cerclage geplaatst, en dan maar hopen dat dit kindje ook tot een mooie termijn in mijn buik mag blijven zitten :)
    Het voelt nog steeds zo onwerkelijk dat ik weer zwanger ben, dat het goed gaat. Het lijkt nog niet echt tot me door te dringen ofzo. Je ziet dat kindje wel op echo maar het voelt alsof het niet in mijn lichaam gebeurt... Vreemd :rolleyes:

SJD1988, kattenmama, cvdv87 en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.596
    4.450
    113
    Vrouw
    Wat fijn @SD90! Gefeliciteerd met deze mooie mijlpaal, weer een stapje verder. Lijkt me ook een geruststelling dat je over 2 weken een cerclage krijgt. Heb je geen bloedverlies meer gehad? En mogelijk voor jou dus ook echt een jongensgezin. Zo leuk!

16. SD90

SD90 Fanatiek lid

3 nov 2017
    2.292
    2.489
    113
    Vrouw
    Af en toe wat bruinverlies, maar telkens kort nadat ik iets van de progynova/utro afbouw dus ik wijt het daaraan. En echt verwaarloosbaar dus maak me er niet zo'n zorgen over.

Vind het wel leuk, zo'n jongensgezin. Hoop dat onze 2 (vermoedelijke) mannekes veel aan elkaar zullen hebben later :)

Mamanene, clarajilla, evi85 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. SJD1988

SJD1988 Fanatiek lid

29 okt 2017
    3.144
    3.509
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd @SD90 met de goeie echo! Inderdaad weer een mijlpaal :D:thumup:

SD90 vindt dit leuk.
  18. SanneJoy

SanneJoy Lid

11 jul 2022
    66
    113
    33
    Vrouw
    Yes wat een goed nieuws! Blij voor je. Vind je het spannend de cerclage weer te plaatsen? Bij jou was het ook echt nodig gebleken toch? (Kan me herinneren uit onze privé berichtjes). Hoe zie je het nu met de zorg voor je zoontje? Heb je de vorige keer rust moeten houden?

19. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.596
    4.450
    113
    Vrouw
  20. SanneJoy

SanneJoy Lid

11 jul 2022
    66
    113
    33
    Vrouw
    Ja niet normaal hè? Ik mag vanaf nu mocht er iets gebeuren gewoon in het streek ziekenhuis bevallen en zullen ze ook niks meer tegenhouden. Bizar dit bereikt te hebben. Voel me goed. Tuurlijk wat moe enz. Maar verder eigenlijk prima.

Hoe ga jij? Tel je af? Of zit je er nog lekker in?

ik ben ook benieuwd hoe het met @kattenmama is.

SJD1988, clarajilla, Krv en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina