Bizar hè, vooral dat er gewoon een mensje in je zit dat dat doet, die connectie is er in mijn hoofd soms nog niet helemaal..
Heel herkenbaar allemaal lieve dames. Wat een wonder. Ik geniet zo van deze zwangerschap. @kattenmama wauw, morgen 27 weken! Gaat alles nog goed met de kleine man? En met jou en je man? Deze week nog lekkere hapjes op de planning?
Ja 27 weken gehaald! Vandaag ook weer echo, hij was heel mooi doorgegroeid. Echt heel fijn om te zien, zeker nadat vorige keer de groei iets leek af te buigen, maar hij zit helemaal super netjes! Voor deze week nog geen plannen gemaakt haha. Misschien mogen we zaterdag een paar uurtjes met ontslag, dan hamburgers denk ik zomaar.
Wat fijn dat het zo goed gaat! Verlies je nog steeds vruchtwater of wordt dat minder? Ja dat zou wel lekker zijn even van de afdeling af! Hmmmm hamburgers als je er over begint krijg ik al trek
Vanavond ga ik voor congres naar Barcelona! zal mij eens even verdiepen in de Spaanse zwangerschapsproof tapas Wat gaat de tijd toch snel! Als ik terug kom Ben ik alweer 23 weken! Wel bizar idee dat het dan nog maar een week duurt voor dat die grens er is dat mocht ze geboren gaan worden dat ze dan actief haar gaan proberen te redden; voor m’n gevoel ben ik net zwanger soms in m’n hoofd geloof ik het nog steeds niet dat ik zwanger ben! Voor beide zwangerschappen jaren bezig geweest en dan is het bij de allerlaatste poging toch raak!
@SD90 fijn dat hij er inzit.. hoe voel je je nu? Geen veel pijn meer en bloed? Mijne gaat er over precies een week uit. @evi85 wat fijn dat de tijd zo snel gaat. En lekker naar Barcelona. Hopelijk een zonnetje pakken ook even. @kattenmama mijlpaal op mijlpaal zeg! Wat super fijn en fijn dat hij zo is gegroeid. Hoe sterker hoe beter. Hoe is het met de rest? Ik ben de 34 over, laatste mijlpaal van 37 nog te gaan. Maar bijna… mijn verlof is ook ingegaan. Moet nog een beetje wennen maar wel lekker met de baby bezig te zijn
Wat gaat het opschieten voor jou zeg ! Ben je er al klaar voor? eerst lekker even van je verlof genieten !
Nee ik blijf dagelijks vruchtwater verliezen, maar je lijf blijft dat gewoon continue aanmaken, dus het loopt er gewoon steeds uit. N emmer met een gat kun je moeilijk vullen zegmaar, haha. Maar het is wel fijn, elke echo tot nu toe was z’n maagje wel gevuld en z’n blaas ook, dus hij krijgt in elk geval nog iets binnen om die systemen mee te trainen!
Ik krijg rond 39 weken de keizersnede dus nog iets minder zelfs, bizar!! Het was even spannend hier afgelopen maandag, ineens wat oud bloedverlies en onprettige, veel harde buiken. Maar alle controles waren verder goed dus mogelijk kwam het door seks en/of teveel gedaan. Moet dus iets rustiger aan gaan doen. Verder gaat alles goed hier!
Eigenlijk heel weinig pijn gehad! De eerste dagen voelde het alsof er niks gebeurd was, ook amper bloedverlies gehad behalve de dag zelf. Nu de laatste dagen voel ik het af en toe trekken. Maar da's volgens mij omdat ik momenteel niet voldoende rust neem. Niet goed naar het advies van de gyn geluisterd Wauw, jouw cerclage gaat er gewoon al bijna uit! Schitterend dat je zonder al te veel hobbels al zo'n mooie termijn bereikt hebt! Ben je er klaar voor? @Krv moet inderdaad even spannend geweest zijn, het oud bloed en de harde buiken. Gelukkig is alles gewoon oké! Doe idd maar even goed rustig aan! Ik heb de laatste paar dagen behoorlijk last van pijn in mijn stuit. Ben sowieso gevoelig aan bekkeninstabiliteit maar ik weet niet goed of stuitpijn daar ook onder hoort. Iemand iets zinnigs over te zeggen?
Goed te lezen dat het bij iedereen eigenlijk wel lekker gaat! Apart op iedereen reageren sla ik met m’n huidige warrige hoofd even over, wat dat betreft zit ik inmiddels wel aardig in de bubbel a.k.a. aftel stand hihi
Ah dat moet echt even spannend geweest zijn ja.. Doe maar rustig aan en hopelijk wordt t snel weer wat rustiger ❤️
nog minder zelfs! Wat fijn! wat minder van je bloedverlies. Was zeker weer ff schrikken. Gelukkig is er niks aan de hand en doet de kleine het verder goed! Hier durf ik ook wat meer te genieten.
@SJD1988 is de verbouwing helemaal klaar? Je gaat bijna je kindje ontmoeten, zo bijzonder! Alvast heel veel succes en kracht toegewenst met de bevalling. @SD90 stuitpijn kan inderdaad voorkomen bij bekkenklachten, erg rot zeg! Verder nog weinig last van je bekken? @SamirsVrouwtje je hebt de 24 weken gehaald! Bijzondere mijlpaal weer hè. Ik hoop dat je nog lekker kan genieten. Hoe is het met jouw bekken? @kattenmama het is natuurlijk niks vergeleken met jouw situatie. Heb je al hamburgers op?
Ik vreesde er al voor, dat het met m'n bekken samenhing. Verder valt het idd goed mee voorlopig. Ik heb de indruk dat ik er in m'n vorige zwangerschappen al eerder last van kreeg dus fingers crossed dat het deze keer wat beter meevalt. @SJD1988 bijna babytijd! Wat fijn, wat spannend! Hopelijk mag alles vlot verlopen ❤️ @SamirsVrouwtje mooie mijlpaal idd, levensvatbaarheid! Geeft toch weer een extra stukje vertrouwen/gemoedsrust!