Zwanger na cryo tp sept/okt/nov/dec 2022

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Krv, 7 mrt 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SamirsVrouwtje

SamirsVrouwtje Fanatiek lid

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    hier krijg ik het omdat ik van Marokkaanse komaf ben. Dan is de kans op suikerziekte groter. Bij de andere twee ook gekregen en ging echt bijna over m’n nek. Ik moet nuchter ernaar toe ook. Pff

2. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.593
    4.447
    113
    Vrouw
    @kattenmama hopelijk buigt de groei niet verder af, is de meting door iemand anders gedaan? Dat kan ook wel een verschil verklaren. Wat een wonder dat hij nog steeds in je buik zit he, ongelooflijk. Zo fijn.

De extra controle is voor heupdysplasie. Mijn man heeft dat gehad en is uiteindelijk geopereerd en het blijft een zwakke plek. Ik heb wel het idee dat baby inmiddels weer gedraaid is.

@Mamanene echt zo’n heerlijk vooruitzicht. Nog 1,5 dag te gaan. Nog 3 meetings. Ik tel af hoor haha. Ik krijg inderdaad sowieso een keizersnede. Tot nu toe lag de baby ook vaak dwars en ik dacht dat de ligging niet zoveel uitmaakt voor een keizersnede maar de gynaecoloog gaf aan dat het wel het makkelijkst is als de baby gewoon goed ligt. Maar keizersnede kan altijd in principe, wat de ligging ook is.

@SamirsVrouwtje wat fijn! Hier gaat het ook heel goed. Afgelopen zaterdag zelfs de hele dag van huis geweest, ik weet niet wat ik meemaak haha. Heb m’n bekkenband ook niet meer nodig. Heel fijn dit.

3. kattenmama

kattenmama Bekend lid

14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    @Mamanene, de prognose is ingewikkeld, op veel vlakken is die een stuk beter dan hiervoor, als je puur kijkt naar de risico’s van vroeggeboorte is de prognose echt oneindig veel beter dan hiervoor. Vooral tussen 24 en 28 weken stijgen die kansen mega hard. Maar door het gebrek aan vruchtwater gaat het voor ons spannend blijven, vooral hoe zijn longen ontwikkelen, dat is niet te voorspellen en is potentieel ook levensbedreigend, maar over z’n geheel genomen ziet t er steeds beter uit wel!

@Krv, nee de meting is gedaan door dezelfde persoon als de vorige keer, maar meetafwijking blijft in theorie natuurlijk mogelijk bij de groei.
    Wat goed dat jij opeens zoveel lekkerder gaat met je bekken!! Echt fijn!

Krv vindt dit leuk.
  4. SamirsVrouwtje

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    wat fijn joh! Nu hopen dat het zo blijft tot 39 weken!

Krv vindt dit leuk.
  5. Mamanene

Mamanene Actief lid

21 aug 2022
    351
    386
    63
    Vrouw
    @Krv en nu nog maar 1 dag (of zelfs 0,5 misschien :D, dat telt lekker af! En dan tijd om met de benen omhoog te gaan, kleertjes te wassen en uit te zoeken en alles klaar te maken voor de baby. Maak er een fijne laatste dag van! Maakt dus toch wel een beetje uit hoe de baby ligt bij een keizersnede, hopelijk is ie inderdaad weer gedraaid:thumup:

Krv vindt dit leuk.
  6. Mamanene

Mamanene Actief lid

21 aug 2022
    351
    386
    63
    Vrouw
    Och, dat blijft inderdaad heel spannend :( gelukkig is de extreme vroeggeboorte nu afgewend. Ik hoop heel hard dat zijn longetjes zich goed genoeg kunnen ontwikkelen ❤️

kattenmama vindt dit leuk.
  7. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.593
    4.447
    113
    Vrouw
    @kattenmama dankjewel!! ❤️ ik hoop met heel m’n hart dat jullie kleintje zich goed genoeg kan ontwikkelen en bij jullie mag blijven.

kattenmama vindt dit leuk.
  8. cvdv87

cvdv87 Fanatiek lid

12 nov 2021
    2.286
    2.571
    113
    Vrouw
    @SJD1988 hoe is het bij jou inmiddels ? :)

9. SamirsVrouwtje

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    Echt he! Ben je al bevallen?

10. SamirsVrouwtje

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    Net het mierzoete drankje op. Bah bah. Moet nog een uurtje wachten en dan moet ik weer geprikt worden.

11. SamirsVrouwtje

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    hoe gaat t met jouw baby?

12. cvdv87

cvdv87 Fanatiek lid

12 nov 2021
    2.286
    2.571
    113
    Vrouw
    En wat was de uitkomst? Voelde je je erg slecht of viel het mee ?

13. SamirsVrouwtje

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    over 2 dagen krijg ik uitslag. Pff voelde me niet heel lekker nee. Ik zag op een gegeven moment echt sterretjes maar heb het overleefd Haha

14. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.593
    4.447
    113
    Vrouw
    @SamirsVrouwtje het zit erop! Hopelijk goede uitslag.

@cvdv87 heb jij het nog nagevraagd over de dagcurve?

@SanneJoy hoe is het met jou?

@SJD1988 hopelijk is geen bericht, goed bericht. De baby zal er nu in elk geval zijn.

En ik ben ook benieuwd hoe het met de rest is!

Hier vandaag weer groeiecho gehad, baby volgt mooi z’n eigen lijn (P91, alleen buikje wel wat groter, P97,5 maar de gyn was tevreden). Hij ligt weer in stuit, ik voelde hem vanochtend in de auto draaien. De keizersnede is ingepland dus wij kunnen echt gaan aftellen nu. Ik ga deze week of volgende week beginnen aan de babywasjes, daarna de commode inrichten. Heerlijk aan het nestelen hier dus. Ik voel me gelukkig heel goed dus dat is fijn! Zo kom ik m’n laatste weken wel door.

SJD1988, clarajilla, kattenmama en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. SamirsVrouwtje

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    ja daarom! Ben benieuwd maar verwacht geen gekke uitslag. Oh spannend! Wil je je data doorgeven of is het geheim hihi

Krv vindt dit leuk.
  16. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.593
    4.447
    113
    Vrouw
    Ik weet niet of hier bekenden meelezen dus die datum houd ik nog even voor mezelf maar rond de 39 weken zal het zijn :)

clarajilla en cvdv87 vinden dit leuk.
  17. SamirsVrouwtje

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    Ik snap het helemaal! Had je met 27 ook last van harde buiken? Pff ik moest net ff liggen hoor.

18. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.593
    4.447
    113
    Vrouw
    Ik heb regelmatig last van harde buiken, vooral in de auto zijn ze pijnlijk. Toevallig vanochtend nog besproken en als het wegtrekt met rust dan kan het geen kwaad. Vervelend is het wel!

19. SanneJoy

SanneJoy Lid

11 jul 2022
    66
    113
    33
    Vrouw
    Hi hello, rustig hier!! En nog geen baby nieuws hè?

hier goed hoor cerclage is er al 2 weken uit maar nog geen bevalling op gang. Wat ook heel goed is natuurlijk. Komende weken zijn spannend. Vrijdag een gesprek met onze arts tot wanneer we haar vanzelf laten komen, dat heeft wel m’n voorkeur zolang ik het mentaal trek.

Fijn dat je duidelijkheid hebt @Krv. Je kleintje groeit goed zeg. Ben je helemaal oké met de keizersnede? Je vorige kindje was ook een keizersnede toch? Heerlijk hè dat lekker bezig met alles voor de baby.

hier is alles nu wel afgerond, gelukkig ook maar op dit termijn haha.

20. SamirsVrouwtje

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    Ik moet nog 13 weken dames. Ik kan soms echt niet meer met mijn buik. Bukken gaat nu al moeizaam

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina