@Mamanene heerlijk!! Het begin van je verlof ! Lekker nog even genieten van de rust voordat de baby komt. Gaat nu echt opschieten ! @Krv fijn dat het herstel goed gaat en dat jullie aan het genieten zijn. Hij vindt jullie oudste het ?
@Krv, bedankt! Echt nog onvoorstelbaar dat er straks gewoon een kindje bij is! Hopelijk nog een paar weken om voor te bereiden en vrij te zijn. Maar als het goed is, heb ik die tijd nog wel Fijn dat het bij jou goed gaat! Sneu, die krampjes meteen hopelijk ging het vannacht een tijdje in de cosleeper! Dat zullen best pittige nachten zijn op het moment! Is het een beetje te doen met jullie andere zoontje ook nog om voor te zorgen? @cvdv87 bedankt!! Nou, ik kan het nog niet helemaal geloven dat het nu zo dichtbij komt. Heerlijk om mijn werk nu los te gaan laten en hopelijk nog een beetje bij te komen voor jou is het ook nog maar heel kort tot je verlof! Jij nam al even vakantie voor je verlof start las ik ergens? Heerlijk, goed idee als zoiets goed kan! Dan groei je er nog wat geleidelijker in. Succes nog even!
Ja heerlijk. Hierna nog 2 weken werken en dan verlof. Ik neem geen vakantie op voor m’n verlof, maar heb gekozen om met 34 weken met verlof te gaan ipv 36 weken. Bij ons op werk kun je kiezen tussen 34 en 36 weken. Weet niet of dat overal zo is? Vorige keer beviel ik met 37 weken, was net een week met verlof. Dat gaat me niet weer gebeuren We gaan wel de eerste week van m’n zwangerschapsverlof nog een weekje weg … !
@cvdv87, ah dat was het één week verlof voor de baby komt is inderdaad wel erg kort! Ja, in principe kun je in het onderwijs ook kiezen tussen de 34 en 36 weken, alleen soms komt het gewoon écht op een bepaalde manier beter uit, zoals stoppen met het einde van het schooljaar ipv een week eerder maar dat gaat dan ook in overleg en het moet ook lukken natuurlijk. Leuk om nog een weekje weg te gaan! Wat gaan jullie doen? Fijn ook voor je dochter, even eruit en nog een weekje alle aandacht en ruimte voor leuke dingen❤️
Ja, begrijpelijk dat dat in het onderwijs wat lastiger gaat. Zeker bij de afronding van het jaar! We gaan een weekje in eigen land op vakantie, met vrienden van ons naar een camping. Het leek ons idd nog even leuk voor onze dochter om er nog even tussenuit te gaan. Nog even alle aandacht voor haar, voordat er van alles gaat veranderen. Ik zie er alleen op het moment best tegenop. M’n katje gaat nog steeds niet goed. Maandag naar de dierenarts weer om verder beleid te bepalen; staart amputeren, doorgaan met rust en pijnstillers? Hij knapt niet op tov week geleden … vind het heel moeilijk. Wil niet een week weggaan, terwijl dat beestje zich ellendig voelt . De boel annuleren kan ik ook niet maken tegenover onze dochter. Ze verheugt zich er zo op. Echt heel lastig dit
Och, dat is inderdaad helemaal niet fijn weggaan wat rot dat hij nog niet verder is opgeknapt. Hebben jullie de zorg voor hem goed kunnen regelen terwijl jullie weg zijn? Is de camping ver rijden? Anders zou je misschien afwisselend met partner tussendoor één of twee nachtjes naar huis kunnen om er voor hem te zijn? Hopelijk knapt ie tóch nog verder op de komende twee weken
gefeliciteerd met jullie zoontje! En wat bijzonder dat het echt begon. Goed teken. Geniet er heerlijk van!!
Wat lees ik nou??? Van harte gefeliciteerd!!!! Ben ontzettend blij voor jullie! Eindelijkkkkk je zoontje in je armen! Pff heerlijk dat gevoel! Dus je had je keizersnede gepland met precies 39 weken? Wat toevallig dat je weeen toen ook zijn begonnen! Mooi gewicht trouwens! Moet zeggen dat ze verloskundige er meestal wel naast zitten qua gewicht hoor!
@Krv gefeliciteeeeeerd!! Zo lang mee bezig geweest en dan is hij er gewoon gezond en wel, wat een bijzonder gevoel moet dat zijn! Geniet ervan ❤️ @cvdv87 wat naar van je kat. Kan me voorstellen dat je niet met een lekker gevoel op vakantie gaat. Hopelijk goed nieuws bij de dierenarts morgen!
Hoe gaat het hier dames? Volgens mij gaan @SamirsVrouwtje en @Mamanene inmiddels richting de uitgerekende datum als ik het goed heb? hoe gaat het met de reeds geboren baby’s en de mama’s ?
Jaa, ik ben ook benieuwd hoe het met iedereen gaat! @cvdv87, jouw laatste week werken is ingegaan? Hoe gaat het met jullie kat?! Hier gaat het oké. Bijna 37 weken! We zijn nog niet helemaal klaar met alles regelen, dus hopelijk blijft ze nog 1 a 2 weken zitten (veel langer hoeft ook weer niet ) Ik draag sinds een tijdje toch weer standaard steunkousen vanwege de spataderen, er komt duidelijk steeds meer druk op te staan. Het kindje is ondertussen diep ingedaald, wat lopen en fietsen niet perse fijner maakt, maar ook wel weer een prettig idee is. Ze lijkt goed te liggen met ruggetje en billen naar mijn buik, die zien we regelmatig tegen mijn buik aanduwen deze week gaat mijn partner met zwager nog een nieuwe kast in elkaar zetten, box weer naar beneden, klossen onder het bed, cosleeper erbij. Als dat dit weekend gedaan is, zijn we een heel eind! Ondertussen de kleertjes wassen, alles verder checken en steeds weer iets aan ons lijstje toevoegen
hoihoi! Nou moet nog ff hoor. Ben vandaag precies 35 weken. Maar ben twee keer voor bevaldatum bevallen. Ik ga er eigenlijk vanuit dat deze ook eerder komt. Hoe is het met jou??
Toch echt de laatste loodjes hoor dames! Zo fijn, na de langdurige trajecten. Wel lekker dat het nu niet zo heet is hè? Ik vind het stiekem ook wel heel leuk dat zoon nu alle kleertjes aan kan doen die ik met zorg voor hem heb uitgezocht haha. Hier gaat het heel goed! Hij is vandaag precies 2 weken bij ons. Hij begint nu wat meer wakker te zijn overdag en hij drinkt, plast en poept goed. Zoon is echt helemaal verliefd op z’n broertje, zo leuk om te zien. En wij zijn ook helemaal verliefd op onze zonen. Mijn herstel gaat ook goed. Nog even en dan kunnen jullie ook knuffelen met de baby’s.. ❤️
@Mamanene aaah dat gaat echt opschieten! Fijn dat ze er goed voor ligt . Spannend hoor! Hopelijk luistert ze en blijft ze nog 1-2 weekjes wachten. Heb je al wat voortekenen of alles rustig verder ? Met de kat gaat het ietsje beter gelukkig. Afgelopen donderdag zouden we hem laten inslapen omdat het er hopeloos uit zag. Hij had veel pijn, genas totaal niet en wilde niets meer. Wonder boven wonder een uur voordat we naar de dierenarts zouden gaan, krabbelde hij op. Dus afspraak afgezegd en besloten het weer per dag aan te kijken. Hij loopt weer, wond geneest wat, staart gebruikt hij bovenkant minimaal . Maar er zat 0 beweging in. Voor nu ben ik positief. En idd laatste werkweek nu! Dan gaat het aftellen echt beginnen. Eind van de week nog extra groeiecho. @samiravrouwtje oh ik dacht dat jij al richting de 37 zat inmiddels. Nog even geduld dus ! Hoe voel je je ? Ben je al helemaal klaar voor de komst ? @Krv alweer 2 weken bij jullie . Wat gaat dat snel. Het is vast heerlijk genieten om te zien hoe verliefd jullie zoon op z’n broertje is. Echt een rijkdom!
@cvdv87 ja, echt niet normaal zo fijn haha ❤️ Ahh wat sneu van de kat maar gelukkig toch een beetje goed nieuws, wanneer gaan jullie op vakantie? Zie je dat zitten nu? Heel veel succes met je laatste werkweek!
Maandag gaan we… heel erg met dubbel gevoel . Hij maakt nu gelukkig echt wel stappen de goede richting in.. maar ik vind het heel lastig. Gelukkig wonen mijn ouders op loopafstand van ons . Zij gaan meerdere keren per dag even naar hem toe en blijven dan ook even bij hem. We zitten iets meer dan een uurtje van huis. Mocht het onverhoopt ineens slechter gaan, dan kom ik gelijk naar huis. Maar tis idd verre van ideaal!
@Krv inderdaad zo fijn dat het hier niet zo warm is! Ben ik ook elke dag blij mee wat klinkt dat heerlijk allemaal en wat superfijn dat jullie zoon zo van hem geniet! Kun jij je aandacht tussen hen al een beetje verdelen (hem naar bed brengen/wat samen doen ed)? Dat vind ik nog wel spannend voor straks! Ik hoop zo mijn oudste niet tekort te doen. Fijn ook dat je herstel goed verloopt! @cvdv87 tjee, wat een dal zijn jullie toch nog doorgegaan met de kat en nu toch weer de goede kant op, hopelijk zet dat door! Wat fijn dat je ouders zo dichtbij wonen en de zorg voor hem op zich nemen, dat geeft hopelijk een redelijk vertrouwd gevoel! En ook een fijn idee dat je in een uurtje thuis kunt zijn als dat nodig is! En hopelijk een mooie groeiecho eind deze week❤️ Ik voel regelmatig wel iets ja, dit weekend is ze verder ingedaald, daarbij best wat steken en krampen gehad, ik voelde het gebeuren zeg maar. En nu ook regelmatig wat krampen, maar (en gelukkig) steeds nog niet zo regelmatig en intens als dat ik weet dat het moet worden. S nachts vraag ik me soms wel af of het door zal gaan zetten, zo is het met mijn eerste uiteindelijk wel gegaan. Maar het is nog allemaal voorwerk verwacht ik, het is nog vroeg..