Oei. Maar goed dat je je eigen bloeddruk meter had meegenomen. Hoe voel je je nu? Hier gaat het redelijk ook. Ik slaap echt verschikkelijk slecht. Maaaaar.. heb de 37 weken aangetikt! Ben zo blij!
Dat is balen zeg. Hopelijk zakt de bloeddruk wat. Had je door dat je bloeddruk omhoog ging of kwam je er achter doordat je bloeddruk aan het meten was ? Blijf je nu medisch of zodra de bloeddruk laag blijft mag je terug verloskundige? Fijn dat je sowieso al in het ziekenhuis wilde bevallen. Anders is het echt zo een domper !
Geen idee als hij zakt dat het dan weer via verloskundige kan heb ik eigenlijk niet gevraagd. Naja zal het na de vakantie eens navragen . Vind de verloskundige altijd wel lekker laagdrempelig benaderbaar. Ziekenhuis altijd lang wachten dus controles mogen wat mij betreft via verloskundige maar het moet allemaal kunnen natuurlijk Hoe gaat het met jou?
Ja, verloskundige is ook wat persoonlijker allemaal. Zou fijn zijn als het zou kunnen ! Maar belangrijkste is dat je bloeddruk onder controle blijft natuurlijk . met mij gaat het goed allemaal. Ik besef het nog niet helemaal dat we binnen 4 weken gewoon een baby in huis kunnen hebben. De afspraak gisteren bij de vk deed ons wel realiseren dat het echt heel hard kan gaan nu. Onze dochter kwam met 37 weken.. dat is al over 2 weken De laatste dagen veel last van harde buiken, en echt een stuk vermoeider. Ondanks ik nu in m’n verlof zit! Ik denk dat we einde van de week de co-sleeper en de box gaan opzetten en de vluchttas klaarzetten. ben jij er al klaar voor ?
Nee, helaas nog niet ik had zondagavond veel harde buiken, maar dat heeft niet doorgezet en was maandag weer rustig. Gisteravond ook weer veel harde buiken met kramp, zodat ik weer dacht dat het misschien wel zou gaan beginnen, maar helaas ook weer rustig vanmorgen. We wachten verder af! @evi85, wat vervelend dat je ineens een hoge bloeddruk had, hopelijk zakt het met de medicatie weer. Heb je snel weer een controle?
hahaha oh ja vluchttas daar zal ik ook eens aan beginnen na het weekend Ik heb nog 3 dagen in ziekenhuis gelegen vanwege zwangerschapsvergiftiging… bloeddruk steeg alleen maar verder en hele dikke benen. Nu beter op medicatie ingesteld en gelukkig weer thuis. Maandag weer naar ziekenhuis maar mag helaas niet terug naar verloskundige… hopelijk zakken harde buiken bij jou wat! Of teken van indaling?
Oh serieus, wat rot zeg! Gelukkig inmiddels weer thuis. Grote kans dat er een inleiding op de planning staat zeker ? Heb je erg veel last ervan?
@evi85 jee, wat rot dat de zwangerschapsvergiftiging toch nog erger is geworden en je er zelfs een paar dagen voor naar het ziekenhuis moest! Hopelijk gaat het met de medicatie nu beter! Word je nu inderdaad eerder ingeleid? @cvdv87 staat alles klaar ondertussen? Is de baby al goed ingedaald? Hopelijk vallen de harde buiken weer mee.. Hoe gaat het bij de anderen? En met de baby's die geboren zijn @SanneJoy @kattenmama @SJD1988 @Krv, hopelijk bij jullie alles goed met jullie en de baby's! Hier nog steeds geen baby helaas.. ik hoop dat ze snel komt. Woensdag was de termijn van mijn zoontje, dus nog niet eerder zo lang zwanger geweest Ik vind het ondertussen toch wel weer spannend worden..
Hello hello, lang niet meer gelezen hier, maar zo te lezen veel baby’s bijna op komst. Heel spannend! Ik wens iedereen een hele goede bevalling en mooie kraamtijd. Genieten die tijd komt niet meer terug. Hier gaat alles goed. Onze dochter is alweer bijna 8 weken. Ze groeit goed, is meestal goed in dr hum. En slaapt al bijna nachten door. Na alle ellende en verdriet moet ik mezelf soms nog echt knijpen dat ze er is, dat ze van mij is… al die momentjes dat mensen vragen is dat je dochter of ben jij de moeder van? Dat je denkt Ohja.. ze hoort bij mij. Elke dag hou ik meer van haar. Mijn herstel ging best voorspoedig ben wel bij een fysio geweest gewoon even om te checken. En daar bleek toch wat spanning op m’n bekken bodem te zitten. Maar verder prima. Ga wat oefeningen doen en haar advies was nog even niet te sporten. Ik wandel wel heeeeeel veeel! Zet hem op allemaal! Bijna zijn jullie lang verwachte lieve baby’tjes er !!
Hier ben ik ook nog steeds aan het waggelen. Pff ik kan niet wachten om babyboy te ontmoeten hoor. Ben zo benieuwd naar zijn uiterlijk!
@SanneJoy alweer 8 weken!! Wat heerlijk dat ze 's nachts goed slaapt en jullie zo genieten.. @SamirsVrouwtje ik hoop voor je dat hij snel komt!
Ik ben gisteravond bevallen van een mooi dochtertje❤️ het ging ontzettend snel, we konden nog net naar het ziekenhuis en daar was ze er binnen vijf minuten (in de auto had ik al persweeën). Hele heftige weeën gehad, maar gelukkig wel met pauzes tussendoor, waardoor ik tijd had om even bij te komen. Verder duurde het dus allemaal niet lang (om half 9 kwamen de weeën om de 8 minuten en twijfelden we nog of we al konden bellen, anderhalf uur later was ze er al), waardoor het ook snel klaar was! Veel naweeën gehad, maar ook die zijn heel effectief geweest, mijn baarmoeder is al bijna helemaal terug naar zijn normale grootte. We moesten nog een tijdje wachten op de kinderarts voor een check en konden daardoor pas laat in de nacht naar huis. Nu dus flink bijkomen van alle hectiek en een slechte nacht. Ze pakt de borst helaas nog niet, dus net voor de kraamzorg wegging, hebben we een spuitje kv aangeboden. Straks ga ik beginnen met kolven en gaan we dat ook aanbieden (+blijven aanleggen), zien hoe zich dat ontwikkelt! Mijn zoontje logeert bij mijn schoonouders, maar kwam vanmorgen even langs om haar te ontmoeten en was alleen maar aan het lachen en wilde haar steeds knuffelen en kusjes geven❤️
Wow wat een snelle bevalling !! Hoe heb je dat ervaren? Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje. Fijn dat het achter de rug is. Zo schattig van je zoontje dat hij gelijk zo aan het knuffelen was. Zo vertederend denk ik. nu heerlijk gaan genieten van jullie pasgeboren baby ❤️
Dankjewel ❤️ gaan we doen! Het was een heel heftig laatste uur, maar toen ik haar in het ziekenhuis eruit kon persen was dat een grote opluchting en daarna was ze er. Wel dus nog vrij veel naweeën, dat schijnt erbij te horen met een snelle en tweede bevalling. Hopelijk vannacht een beetje bijslapen.
Kan me heel goed voorstellen dat dat laatste uur heel heftig is geweest. Ik hoop dat je idd een beetje kan bijslapen vannacht. Dat zou wel fijn zijn !
Een lijstje heb ik niet meer terug kunnen vinden. Maar @SD90 moet volgens mij ook nog bevallen en volgens mij nog iemand. bij mij gaat het volgende week ergens gebeuren. Vanwege de zwnagerschapsvergiftiging gaan word ik ingeleid volgende week met 37 weken. Gek idee dat ze er dan “ineens” al kan zijn! hoe gaat het met jullie? Al klaar voor de komst van de kleine?