Zwanger na cryo tp sept/okt/nov/dec 2022

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Krv, 7 mrt 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SD90

SD90 Fanatiek lid

3 nov 2017
    2.292
    2.489
    113
    Vrouw
    Klopt! Behoorlijk afwezig geweest hier maar alles gaat goed! Net de 29 weken voorbij dus heb nog wel even te gaan. Voelt nog zo lang in vergelijking met jullie allemaal :rolleyes:

Hier is er echt nog niks klaar voor baby... We hebben zelfs nog niet met zekerheid een naam. Ik hoorde al van anderen dat het bij een tweede kindje vaak wat langer duurt allemaal, maar ik begin er stilaan toch wel wat zenuwen van te krijgen :roflmao:

@Mamanene klinkt heftig, zo'n snelle bevalling. Maar super dat ze er is! Hopelijk snapt kleine meid snel hoe die borst precies werkt want dat bijvoeden is ook niet alles hé.

@evi85 komt wel erg dichtbij met de inleiding volgende week! Maar goed wel, met de zwangerschapsvergiftiging beter om niet te lang meer af te wachten wss. Veel succes alvast!

Mamanene en cvdv87 vinden dit leuk.
  2. cvdv87

cvdv87 Fanatiek lid

12 nov 2021
    2.286
    2.571
    113
    Vrouw
    Ohhh dat gaat ineens hard zeg!! Spannend !! Ben je er klaar voor?

Ik kon idd ook geen lijstje vinden meer.. denk dat die heel ver weg in dit topic ergens is!

wij zijn er wel klaar voor nu. Vind het wel een gek idee dat dit de laatste periode zwangerschap is. Na 2x het traject doorgelopen te hebben, vinden wij het bij 2 kindjes genoeg. Dus dit zijn echt de laatste momentjes. Heel gek idee !

Mamanene vindt dit leuk.
  3. cvdv87

cvdv87 Fanatiek lid

12 nov 2021
    2.286
    2.571
    113
    Vrouw
    Dat ervaar ik idd ook hoor, dat bij een tweede alles veel later klaar en rond is ! Misschien toch omdat je gewoon al veel drukker bent dan bij je eerste kindje.
    Fijn dat alles goed gaat !

SD90 vindt dit leuk.
  4. SamirsVrouwtje

SamirsVrouwtje Fanatiek lid

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    Ik ook!!

5. cvdv87

cvdv87 Fanatiek lid

12 nov 2021
    2.286
    2.571
    113
    Vrouw
    Vanmorgen had ik even een momentje dat ik dacht gaan we nu beginnen? Al een paar dagen veel last van harde buiken. Vanmorgen wakker geworden met erge krampen en aanhoudende harde buiken… harde buiken zijn ook gevoeliger.
    De krampen zijn inmiddels weg, alleen de harde buiken nog.
    Ben erg benieuwd of dit al een voorteken is of nog geheel onschuldig .
    Bij dochter braken begon het bij precies 37 weken en had ik bij de controle op 36.6 al 3cm ontsluiting ..

6. SamirsVrouwtje

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    Hier zegt dat niks helaas. Ik heb ook al weken lang last van harde buiken. Afgelopen nacht had ik indalingsweeen. Dacht dat het was begonnen maar helaas. Heb wel 1 cm ontsluiting.

7. cvdv87

cvdv87 Fanatiek lid

12 nov 2021
    2.286
    2.571
    113
    Vrouw
    Hopelijk wil het een beetje gaan opschieten voor je nu je richting de 39 weken gaat..

8. Mamanene

Mamanene Actief lid

21 aug 2022
    351
    386
    63
    Vrouw
    En hebben ze met een controle al een keer gecheckt of je al ontsluiting hebt? Ik had het ook al een keer een halve week voor de bevalling, wie weet ging het daardoor ook sneller tijdens de bevalling zelf. Heel spannend voor je in ieder geval dat het ieder moment lijkt te kunnen gebeuren!

9. Mamanene

Mamanene Actief lid

21 aug 2022
    351
    386
    63
    Vrouw
    Heel herkenbaar dat alles met een tweede later klaar is. Wij hebben pas op de dag zelf de knoop doorgehakt over de naam zelfs:|:D bijna 30 weken! Fijn joh, je bent al een heel eind :)

Dat bijvoeden is zeker niet alles. Ze drinkt nog steeds niet zo goed en de fles gaat gewoon het best. Met de borst is ze snel klaar en ze heeft er niet zoveel energie voor. Ik kolf nu dus alles en dat geven we met de fles. Maar dit kost zoveel tijd dat ik overweeg om te stoppen met kolven als dit nog lang zo doorgaat. Ik wil ook graag tijd en energie overhouden om aan andere dingen en zoontje toe te komeno_O

cvdv87 vindt dit leuk.
  10. cvdv87

cvdv87 Fanatiek lid

12 nov 2021
    2.286
    2.571
    113
    Vrouw
    Begrijpelijk hoor, dat je overweegt over te stappen als ze niet goed drinkt aan de borst. Ik vind het minstens zo belangrijk dat je zelf ook nog wat energie overhoudt. Aan een oververmoeide mama hebben de kids ook niets !
    Hoe gaat het verder met je herstel ?

Mamanene vindt dit leuk.
  11. SamirsVrouwtje

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    Hier opnieuw moeder geworden van onze prachtige zoontje. Afgelopen nacht braken m’n vliezen en vanaf 12:00 actieve weeen. Om
    16:03uur is hij geboren! Pff was vergeten hoe het voelde. Dit nooit meer! Echt!!

Dominique87, Krv, Asil en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. cvdv87

cvdv87 Fanatiek lid

12 nov 2021
    2.286
    2.571
    113
    Vrouw
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Klinkt als een hele vlotte bevalling! Hopelijk is alles goed gegaan.
    Nu tijd om te genieten !

SamirsVrouwtje vindt dit leuk.
  13. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.593
    4.447
    113
    Vrouw
    @Mamanene en @SamirsVrouwtje gefeliciteerd!!! ❤️ eindelijk zijn jullie wondertjes er! Geniet van deze bijzondere tijd.

Ik krijg weer geen meldingen meer, excuses voor de late reactie.

@cvdv87 spannend zeg, het zou best zo kunnen zijn dat het helemaal niet meer zo lang gaat duren.

@Mamanene ik kolf ook fulltime dus ik snap je struggles. Gaat het kolven makkelijk bij jou? Wat je ook kiest, alles is goed hè! Je hebt er nog eentje rondlopen en dat kost ook veel energie. Ik wilde eigenlijk op dag 4 stoppen met borstvoeding nadat zoon niet meer bij mij wilde drinken. Hij kreeg heel veel krampjes door de flesvoeding dus toen besloten om in elk geval even te kolven voor hem en inmiddels gaat het goed dus voorlopig ga ik nog wel door. Het is wel een gepuzzel steeds met rekening houden wanneer en waar je kan kolven, maar goed.

@evi85 heel veel succes deze week!

Mamanene en SamirsVrouwtje vinden dit leuk.
  14. SamirsVrouwtje

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    ja het ging heel snel inderdaad. Op dat moment duurt het een eeuwigheid natuurlijk.

cvdv87 vindt dit leuk.
  15. Mamanene

Mamanene Actief lid

21 aug 2022
    351
    386
    63
    Vrouw
    @SamirsVrouwtje gefeliciteerd met je zoon! Geniet van elkaar.

@cvdv87 bedankt voor je woorden ❤️ er komt deze week een lactatiedeskundige meekijken, tot die tijd blijf ik kolven en daarna hoop ik de beslissing te maken. Verder herstel ik goed! Weinig kwaaltjes, alleen buik en rug moeten duidelijk weer sterker worden :) hoe gaat het met jou? Nog last van voorweeën gehad? Morgen 37 weken!

@Krv fijn dat je terugkon naar borstvoeding toen je merkte dat je zoontje veel krampjes kreeg en dat je je draai erin vindt! Het is een hele klus❤️ het kolven gaat opzich goed bij mij, ik heb een goede productie. Alleen ons meisje drinkt nogal traag en niet zoveel, dus onderhand toch wel heel veel tijd kwijt aan voeden en kolven. Nouja, binnenkort dus de lactatiedeskundige en dan hoop ik verder te komen of de knoop door te hakken!

Krv en cvdv87 vinden dit leuk.
  16. cvdv87

cvdv87 Fanatiek lid

12 nov 2021
    2.286
    2.571
    113
    Vrouw
    Fijn dat er een lactatieverpleegkundige mee komt kijken en gelukkig herstel je goed !
    Vandaag idd de 37 weken aangetikt. Op wat harde buiken na, is het heel rustig hier :)

Mamanene vindt dit leuk.
  17. evi85

evi85 Actief lid

19 apr 2021
    271
    328
    63
    Vrouw
    Gisteren hebben wij onze dochter
    Mogen verwelkomen! Uiteindelijk via een keizersnede ter wereld gekomen.
    Andere dochter een trotse grote zus

18. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.593
    4.447
    113
    Vrouw
    Van harte gefeliciteerd!! ❤️ gaat alles goed met jullie? Hoe is de keizersnede gegaan? Veel sterkte met het herstel en nu lekker genieten van jullie meisje.

19. cvdv87

cvdv87 Fanatiek lid

12 nov 2021
    2.286
    2.571
    113
    Vrouw
    @evi85 gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter ! Hopelijk is alles goed gegaan. Geniet van de kraamperiode .

20. Mamanene

Mamanene Actief lid

21 aug 2022
    351
    386
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd met je dochter❤️ sterkte met je herstel en geniet van elkaar! Ik ben ook benieuwd hoe het bij jou is gegaan als je daar wat over kwijt wilt.

Deel Deze Pagina