Zwanger na cryo tp sept/okt/nov/dec 2022

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Krv, 7 mrt 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamanene

    Mamanene Actief lid

    21 aug 2022
    324
    378
    63
    Vrouw
    Welkom (terug) @SanneJoy, wat fijn dat je inmiddels 26 weken zwanger bent en alles stabiel is. Ik kan me ook voorstellen dat het rond die 22 weken een emotionele achtbaan is geweest :( fijn om nu het vertrouwen te hebben en vooruit te kunnen kijken en bezig te zijn met oa de babykamer!

    @Krv, arrggh, balen van het werk van vandaag! Mooie kleur is het plan! Een beetje een aardetint zo te zien? Heerlijk om langzaamaan alles voor te bereiden en mooi te maken❤️
     
    SanneJoy vindt dit leuk.
  2. SanneJoy

    SanneJoy Lid

    11 jul 2022
    66
    113
    33
    Vrouw
    @Krv ahh nee wat balen van de pijn zeg en de kleur. Ik vind het verschil ook wel groot. En je zat zelf dus goed. Hoe is het nu met de pijn?

    Wij krijgen een meisje. Na onze 2 jongens een meisje, heel leuk en ook weer heel anders. Dat maakt het soms makkelijker soms moeilijker.
    Nu onze dochter al groter en zwaarder is dan onze jongens ooit geworden zijn vind ik het besef soms moeilijk en ook blijft het zo dubbel.

    @kattenmama wat ontzettend schrikken en klote zeg!
    Laat je weten wat ze in het ziekenhuis zeiden?

    ik zal het lijstje ook even aanvullen. Afspraken doe ik er niet in want dat zijn er teveel wij hebben volgende week wel een 3D echo gepland. Zag hier al mooie plaatjes voorbij komen.
     
    SJD1988 vindt dit leuk.
  3. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.438
    4.342
    113
    Vrouw
    Ah nee @kattenmama wat vreselijk weer! Is er iets van een aanleiding (teveel gedaan bijvoorbeeld?) of is het echt weer vanuit het niks? Hopelijk vandaag weer allemaal goede controles in het ziekenhuis. Sterkte en een knuffel!

    @Mamanene dankjewel, man is inmiddels alweer bezig haha. Klopt, een warme aardetint en de andere muren wordt lichtbeige/grijsachtig.

    @SanneJoy ah wat leuk en bijzonder, een meisje! Kan me voorstellen dat het heel gek is dat ze de termijn van je jongens al voorbij is. Zo verdrietig.

    De pijn is nu gelukkig wel weer minder maar vandaag doe ik echt rustig aan. Met veel rust nemen is de bekkeninstabiliteit het beste te doen. Verven is gewoon niet zo’n goed idee helaas.
     
  4. SD90

    SD90 Fanatiek lid

    3 nov 2017
    2.290
    2.488
    113
    Vrouw
    Wat kut weer @kattenmama... Die stress telkens kan je echt wel keihard missen hé. Ik hoop voor je dat het bloeden gauw stopt en dat baby er helemaal geen last van heeft!

    @Krv Inderdaad een groot verschil qua kleur... Balen dat het weer opnieuw moet, maar het resultaat zal vast supermooi zijn! Krikg je kinesitherapie oid voor je bekken? Bij mij hield de combi van kiné en af en toe osteopaat het relatief goed onder controle de vorige keer.

    @SanneJoy fijn om weer iets van je te horen! De termijn waarop het misgelopen is, is idd een loodzware om mee om te gaan. Vond die weken errond zelf ook enorm slopend. Maar hey, je dochter is gewoon al levensvatbaar, wat een mooie mijlpaal is dat zeg? ❤️
    Ik vond het feit dat we weer een zoontje kregen na onze tweeling ook heel dubbel, dus kan me voorstellen dat het bij nét het andere geslacht gewoon hetzelfde gevoel geeft. Die vele controles zijn idd hard nodig hé. Zwanger zijn na verlies is sowieso niet evident, en al zeker niet op zo'n termijn...
     
  5. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.438
    4.342
    113
    Vrouw
    @SD90 het is inderdaad heel mooi geworden nu. Exact de kleur van de staal haha, zoals we natuurlijk ook graag wilden. En ik loop inderdaad bij de fysio maar het is gewoon opletten geblazen. Osteopaat is ook heel fijn. Binnenkort weer even een afspraak maken, goede tip.
     
    kattenmama en SD90 vinden dit leuk.
  6. kattenmama

    kattenmama Bekend lid

    14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    Met de baby gelukkig alles nog steeds goed, verder lijkt het weer ongeveer hetzelfde verhaal als de 2 keer hiervoor. Ben weer terug bij bedrust en afwachten hoe t zich de komende dagen weer gaat ontwikkelen..

    Wel grappig want @Krv we hadden het er echt 2 dagen terug oid nog over dat ik nog geen 3D gezien had, maar vanochtend in het ziekenhuis hebben ze ook mega uitgebreid gekeken met de 3D. Was echt leuk om te zien.
     
    Krv vindt dit leuk.
  7. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.438
    4.342
    113
    Vrouw
    Oh wat ontzettend frustrerend en spannend weer @kattenmama. Gelukkig met baby nog steeds alles goed en wat toevallig (en stiekem heel leuk!) dat je nu even 3D mocht kijken, veel sterkte daar en hopelijk lukt het om veel rust te pakken ❤️
     
  8. kattenmama

    kattenmama Bekend lid

    14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    Haha ja, de 3D maakt het bijna een beetje goed. :roflmao:
     
    Krv vindt dit leuk.
  9. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.438
    4.342
    113
    Vrouw
    Ja, dat mag ook wel haha!!
     
  10. SanneJoy

    SanneJoy Lid

    11 jul 2022
    66
    113
    33
    Vrouw
    @Krv klinkt super leuk zo met die kleuren.
    Maar wel vervelend dat je zo’n last hebt zeg. Had je dat de vorige zwangerschap ook?

    @SD90 ja zeker meer dan levensvatbaar gelukkig. In Nederland is tussen de 24-26 nog in overleg en vanaf 26 weken doen artsen alles om de baby te redden. Jij weet als geen ander hoe mentaal zwaar dit is. Hoe kijk jij er nu tegenaan? Vorige keer had je ook een cerclage toch?
     
  11. SD90

    SD90 Fanatiek lid

    3 nov 2017
    2.290
    2.488
    113
    Vrouw
    Klopt, zwangerschap van m'n zoontje idd ook een cerclage gehad. Ik telde echt de weken af en leefde van mijlpaal naar mijlpaal. Ik hoop stiekem dat, nu ik weet dat het met cerclage wel goed kan gaan, ik deze zwangerschap iets relaxter kan zijn/er toch een klein beetje van kan genieten. Want bij m'n zoontje kon ik dat echt totaal niet... Ik probeer het allemaal maar wat op me af te laten komen :rolleyes:
     
  12. kattenmama

    kattenmama Bekend lid

    14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    Nou geen rustig weekend hier.. Vanmiddag was het weer raak. Baby lijkt gelukkig nog steeds geen last te hebben maar pfffff. Echt even klaar hiermee, wat een achtbaan man. Ben nu ook een flink stolsel verloren dus dat was wel ff anders/spannend maar het lijkt verder rustig te blijven.

    @SD90 hopelijk helpt die ervaring je inderdaad om deze keer iets meer te ontspannen. Als het eerder goed gegaan is op deze manier geeft dat ook wel iets meer vertrouwen misschien. ❤️
     
  13. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.438
    4.342
    113
    Vrouw
    @SanneJoy ja, had ik de vorige keer ook. Het hoort bij mijn zwangerschappen helaas.

    @kattenmama oh nee! Wat schrikken weer. Ik zou de tijd graag vooruit spoelen voor je. Duimen draaien dat het nu echt weg mag blijven!
     
  14. evi85

    evi85 Actief lid

    19 apr 2021
    271
    328
    63
    Vrouw
    Ha meiden; ik haak hier ook even aan!
    Veel meiden ken ik al van de afgelopen jaren maar nu dan eindelijk met z’n allen in een zwanger groepje! Na al die jaren!
    Blijft nog steeds onwerkelijk en merk dat ik het nog steeds niet helemaal toe laat; toch uit angst dat het alsnog niet goed gaat ofzo; na zoveel jaren met negatieve testen en dan zwanger van een tweeling maar bij 8+3 1 hartje gestopt. Blijf het gewoon spannend vinden if die andere zich goed ontwikkeld. Morgen weer een echo maar de NIPT was goed gelukkig! Nou ik ga eens even straks alle berichten teruglezen! Ohhh zo leuk ook dat het bij jullie ook allemaal gelukt is ❤️
     
    kattenmama, cvdv87, SJD1988 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.438
    4.342
    113
    Vrouw
    Super fijn dat je er ook bij bent @evi85! Echt heel leuk om met jullie verder te blijven schrijven. Alvast veel succes met de echo morgen! Hopelijk weer een goede echo. Ik kan me voorstellen dat het toch spannend blijft na het verlies van 1 van de tweeling.
     
  16. SamirsVrouwtje

    SamirsVrouwtje Fanatiek lid

    20 jan 2015
    3.311
    1.893
    113
    Vrouw
    wat fijn joh van de nipt! Bij mij tweede heeft het hartje nooit geklopt en lost m’n lichaam het zelf op. Hoe zit het dan bij jou met 8+3? Komt het er dan wel uit ? Ben nieuwsgierig hihi
     
  17. SJD1988

    SJD1988 Fanatiek lid

    29 okt 2017
    3.144
    3.509
    113
    Vrouw
    Yeeesssss :D
     
  18. kattenmama

    kattenmama Bekend lid

    14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    Ja ik zou idd ook zo graag even vooruit willen spoelen! Gelukkig lijkt alles weer goed te gaan, baby lag lekker met z’n tenen in z’n neus te peuteren dus die heeft wel een mooie tijd volgens mij.
     
    SJD1988, cvdv87 en Krv vinden dit leuk.
  19. kattenmama

    kattenmama Bekend lid

    14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    Fijn dat je nipt goed was! Wat een opluchting is dat dan hè, in elk geval weer iets om af te strepen wat goed gaat.
     
  20. SJD1988

    SJD1988 Fanatiek lid

    29 okt 2017
    3.144
    3.509
    113
    Vrouw
    :roflmao::p
     
    kattenmama vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina