Wat fijn om weer iets van jullie te lezen heerlijk zo lang verlof he, ik hoef ook pas in februari weer, voelt nog lekker oneindig lang. @SJD1988 goed om van je te horen en dat het allemaal zo goed is gegaan en nog steeds gaat! Wauw, dat is echt alweer de volgende fase, weer aan het werk en een soort van normaal ritme Ik moest even opzoeken wat 'met de helm op geboren worden' inhoudt. Maar is jouw zoontje in de vruchtzak geboren? Komt blijkbaar bijna nooit voor en al helemaal niet bij een kindje dat rond de uitgerekende datum wordt geboren? Speciaal zeg! Zorgt dat nog voor een makkelijkere/moeilijkere bevalling of start voor een kindje?
Wauw, alweer drie maanden heb jij nog een tijdje verlof? Heb je een idee waardoor je kindje veel huilt? Mijn dochtertje huilt op het moment ook wat meer ivm krampjes, maar dat zou rond 3 maanden af moeten nemen dacht ik, misschien bij jou ook binnenkort. Zo sneu he, dat ze dan zo'n last hebben en je zo weinig kunt doen.. als je niet goed weet wat, of het blijft zo, zou ik het wel aangeven bij het cb of naar de huisarts gaan. Wie weet is er iets aan de hand en is het te verlichten! Wel heel fijn dat ze goed slaapt en drinkt! Bij mij is het het tweede kindje. We kunnen de aandacht nu nog goed verdelen omdat mijn partner nog verlof had. Maar volgende week is dat afgelopen en ik ben heel benieuwd hoe het dan gaat zijn. Mijn eeuwige schuldgevoel naar eerst mijn ene kind en nu naar allebei, zorgt er continu voor dat ik bang ben ze tekort te doen. Maar ik weet ergens ook wel dat ze het gewoon goed hebben. Verder is het steeds puzzelen wie wat doet en hoe de eet/voedingstijden en naar bed brengen en uit bed halen handig te combineren zijn. Ze moeten soms wat langer wachten dan mijn zoontje vroeger (hallo schuldgevoel), maar dat is nou eenmaal niet anders. Ik bedenk steeds maar dat dat bij nog grotere gezinnen nog veel meer is, en die kinderen het meestal ook gewoon fijn hebben en goed opgroeien Verder vind ik het dus nog wel zoeken, vooral als je alleen met ze bent.