Zwanger na cryo tp sept/okt/nov/dec 2022

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Krv, 7 mrt 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SamirsVrouwtje

    SamirsVrouwtje Fanatiek lid

    20 jan 2015
    3.311
    1.893
    113
    Vrouw
    .
     

    Bijgevoegde bestanden:

    kattenmama, clarajilla, Mamanene en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.437
    4.342
    113
    Vrouw
    Jaaaaa ik wist het haha!!! ❤️❤️ Gefeliciteerd lieverd!
     
    SamirsVrouwtje vindt dit leuk.
  3. SamirsVrouwtje

    SamirsVrouwtje Fanatiek lid

    20 jan 2015
    3.311
    1.893
    113
    Vrouw
    dankjewel!!! Hahaha
     
    Krv vindt dit leuk.
  4. evi85

    evi85 Actief lid

    19 apr 2021
    271
    328
    63
    Vrouw
    Vandaag de 13 weken echo gehad en was allemaal goed ❤️ het vruchtje waarvan het hartje gestopt was zat er wel nog steeds in het vruchtwater; leek wel wat kleiner geworden maar kan natuurlijk ook uit verhouding zijn omdat die andere groter is geworden. Verloskundige dacht dat met de 20 weken echo er niets meer van terug te zien was. Ze gaan er dus vanuit dat het verdwijnt gedurende zwangerschap. Dus ben benieuwd. We hebben de verloskundige ook het geslacht ontfutseld (we mochten niet door vertellen dat zij het ons verteld had:roflmao:) en we krijgen nog een meisje ❤️ maar een jongen was ook ook zeer welkom geweest alles is goed ❤️ ik vroeg naar de reden waarom ze het niet mogen zeggen bij 13 weken echo en een van de redenen is dat er nog wel eens een zwangerschap werd afgebroken omdat het niet het gewenste geslacht was! :eek: Zo bizar!
     
    Mamanene, SJD1988, cvdv87 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. evi85

    evi85 Actief lid

    19 apr 2021
    271
    328
    63
    Vrouw
    Wat leuk gefeliciteerd!!! ❤️ mare moet jij niet slapen om 4.45 uur?!?! Of zijn je nachtrusten net zo belabberd als de mijne? :rolleyes:
     
    Mamanene, cvdv87 en SamirsVrouwtje vinden dit leuk.
  6. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.437
    4.342
    113
    Vrouw
    Wat super fijn!! Gefeliciteerd met het goede nieuws, en nog een meisje erbij, super leuk! ❤️ Lijkt me gek om te zien dat het andere embryo er nog wel zit.

    Ik hoor dat vaker over het geslacht, maar het lijkt me sterk. Ik mocht de dag na m’n 13 weken echo al een geslachtsecho inplannen (doen ze bij mijn praktijk al vanaf 13 weken). Als ik dus echt het kindje weg had willen laten halen vanwege het geslacht dan was ik er een dag later alsnog achtergekomen.. En als iemand het echt eerder wil weten vanwege het geslacht dan laat je toch de NIPT in België doen (of Amerika, kun je gewoon opsturen). Ik vind het altijd maar een gekke verklaring. Mijn arts in België was stomverbaasd om te horen dat we het geslacht niet te horen krijgen bij de NIPT haha.
     
  7. SamirsVrouwtje

    SamirsVrouwtje Fanatiek lid

    20 jan 2015
    3.311
    1.893
    113
    Vrouw
    Nog een meisje! Wat leuk!!! En gelukkig gaat alles goed! Dat is natuurlijk het belangrijkst! Jaa mensen zijn echt doorgedraaid.
     
  8. SamirsVrouwtje

    SamirsVrouwtje Fanatiek lid

    20 jan 2015
    3.311
    1.893
    113
    Vrouw
    precies dat. Het zijn of m’n bekken, of m’n overvolle blaas om de half uur.
     
  9. Mamanene

    Mamanene Actief lid

    21 aug 2022
    324
    378
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Fijn dat alles goed is en geweldig om toe te leven naar jullie dochter ❤️.

    Mijn zwangerschap wad oorspronkelijk ook een (eeneiige) tweeling. Eén van de twee is met 7,5 week gestopt met leven. Die was met de laatste echo nog steeds te zien, maar wordt ook kleiner. Ze gaven bij mij aan dat het vruchtje steeds verder krimpt en verdrukt wordt en dat het inderdaad later in de zwangerschap vaak niet meer terug te zien is. Opvallend dat dit zo vaak voorkomt in onze groep!
     
  10. Mamanene

    Mamanene Actief lid

    21 aug 2022
    324
    378
    63
    Vrouw
    @kattenmama, wat ontzettend verrot dat het weer ging bloeden :( :( al die onzekerheid.. hopelijk is het nu weer rustig en lukt het je vertrouwen te houden. Fijn dat je wel steeds te horen krijgt dat het kindje er niks van merkt.. Ik denk aan je!
     
  11. Mamanene

    Mamanene Actief lid

    21 aug 2022
    324
    378
    63
    Vrouw
    Ik had even een paar drukke dagen, maar we zijn gistermiddag al verlost van onze onzekerheid: er is niks gevonden!♥️ ontzettend fijn nieuws, ineens weer durven vooruit te kijken naar ons kindje deze zomer. Over 2 weken de medische 20 weken echo met aansluitend een afspraak met de gynaecoloog. Hopelijk verwacht ze nu dat het allemaal mee gaat vallen en nemen ze hiermee gewoon het zekere voor het onzekere..
     
    kattenmama, cvdv87, Krv en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. SJD1988

    SJD1988 Fanatiek lid

    29 okt 2017
    3.144
    3.509
    113
    Vrouw
    Dat is zeker ontzettend fijn nieuws, gefeliciteerd!
     
    Mamanene vindt dit leuk.
  13. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.437
    4.342
    113
    Vrouw
    @Mamanene wat een goed nieuws! Van harte gefeliciteerd ❤️ En nu fijn vooruit komen naar de komst van jullie zo gewenste kindje. Hopelijk lukt het om straks te genieten van je zwangerschap, ik kan me voorstellen dat het vertrouwen daarin nog moet groeien. Op naar een mooie 20 weken echo! ❤️
     
    Mamanene vindt dit leuk.
  14. cvdv87

    cvdv87 Fanatiek lid

    12 nov 2021
    2.275
    2.563
    113
    Vrouw
    @Mamanene wat een goed nieuws ! Ben ontzettend blij voor jullie . Eindelijk goed bericht en einde aan de onzekerheid. Nu volop gaan genieten!

    @kattenmama wat naar dat je toch weer bloedverlies hebt. Gelukkig ziet het er tot nu steeds goed uit. Maar het is iedere keer toch weer stressen. Hoe gaat het nu met je ?

    @evi85 fijn een goede 13 weken echo! En leuk dat je al weet wat het geslacht is. Een meid! Gefeliciteerd

    @SamirsVrouwtje gefeliciteerd een jongen !

    Wij gaan morgen voor de geslachtsbepaling. Spannend ! Ook wachten we nog op de uitslag van de nipt . Is nu 12 dagen geleden geprikt. Ik begin een beetje ongeduldig te worden! Weet dat het 10 werkdagen kan duren, maar toch …:evil:
     
    Mamanene en Krv vinden dit leuk.
  15. SJD1988

    SJD1988 Fanatiek lid

    29 okt 2017
    3.144
    3.509
    113
    Vrouw
    Spannend morgen @cvdv87 :D Weet niet of je het al eens gezegd hebt, maar heb je een voorgevoel? ;)

    En ze laten je inderdaad lang wachten op de NIPT uitslag, alsof dat überhaupt al niet lang genoeg duurt :rolleyes:
     
  16. cvdv87

    cvdv87 Fanatiek lid

    12 nov 2021
    2.275
    2.563
    113
    Vrouw
    Ik heb een heel sterk voorgevoel dat het een meid is! Ik ben echt heel verrast als het een jongen blijkt te zijn.

    oké, gelukkig ligt het dus niet aan mij dat ik ongeduldig ben :):)
     
  17. SJD1988

    SJD1988 Fanatiek lid

    29 okt 2017
    3.144
    3.509
    113
    Vrouw
    Ben benieuwd! :D Willen jullie het meteen met de echo zien of doen jullie nog iets van een gender reveal?
     
  18. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.437
    4.342
    113
    Vrouw
    Ah leuk morgen @cvdv87! Wij wilden het zelf gewoon meteen weten, de echoscopiste verandert de lampen in blauw of roze. Ik riep al na 5 seconden, nou, laat die lamp maar achterwege! We krijgen een zoon! En zij maar zoeken naar het juiste knopje haha. Het duurt wel erg lang zo ja met de NIPT, hopelijk krijg je gauw bericht!
     
  19. cvdv87

    cvdv87 Fanatiek lid

    12 nov 2021
    2.275
    2.563
    113
    Vrouw
    Ik denk dat we het deze keer gewoon bij de echo gelijk willen weten. Dan regel ik wel voor vrijdag een taartje of chocolaatjes met roze of blauw. Dat onze dochter dan kan zien of het blauw is of roze . Denk dat opa en oma er ook wel bij zijn dat moment.
    Bij onze dochter hadden we wel gender reveal gedaan, vond ik ook erg leuk. Ik heb alleen gewoon niet de energie om het te regelen :roflmao: . Vandaar nu lekker klein!
     
    Mamanene en SJD1988 vinden dit leuk.
  20. cvdv87

    cvdv87 Fanatiek lid

    12 nov 2021
    2.275
    2.563
    113
    Vrouw
    Dat is idd ook erg leuk met dat lampje ! :D
     

Deel Deze Pagina