Zwanger na cryo tp sept/okt/nov/dec 2022

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Krv, 7 mrt 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kattenmama

kattenmama Bekend lid

14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    Ik moet daar ook echt aan wennen. Ik slaap normaal ook veel op m’n rug of half op m’n rug maar dat is echt niet heel relaxt meer, dus komt het idd op je zij neer, links is prima maar kennelijk beweeg ik vrij weinig in m’n slaap en dan word ik wakker van de pijn in m’n bekken. En momenteel last van m’n rechterschouder dus echt afwisselen tussen op links en op rechts liggen zit er nu ook niet echt in haha. Vandaag heeft de fysio m’n schouder helemaal losgemaakt, hoop dat ik binnenkort weer n beetje normaal op rechts kan slapen ook, dat zal wel schelen.

2. Mamanene

Mamanene Actief lid

21 aug 2022
    351
    386
    63
    Vrouw
    Klinkt ook niet comfortabel inderdaad! Fijn dat de fysio je schouder los heeft kunnen maken. Hielp het al? Of nog vooral spierpijn nu:rolleyes:

3. SD90

SD90 Fanatiek lid

3 nov 2017
    2.292
    2.489
    113
    Vrouw
    @kattenmama Weer wat extra zorgen erbij... Écht niet fijn. Hopelijk blijkt er bij de extra echo niks ernstigs aan de hand en kan je op een gegeven moment toch een klein beetje van je zwangerschap gaan genieten.

Vandaag weer een goede echo gehad, en voor de eerste keer het hartje mogen horen. Dat blijft toch echt een magisch moment. Begin er toch langzaamaan wat vertrouwen in te krijgen dat het nu wel goed zal blijven gaan, nu we de 8 weken voorbijzijn en alles nog steeds perfect in orde is.

clarajilla, kattenmama, SJD1988 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.593
    4.447
    113
    Vrouw
    Wat fijn @SD90 ❤️ Het klinkt allemaal heel goed zo!

SD90 vindt dit leuk.
  5. Mamanene

Mamanene Actief lid

21 aug 2022
    351
    386
    63
    Vrouw
    SD90 vindt dit leuk.
  6. kattenmama

kattenmama Bekend lid

14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    Haha het was vooral ff heel gevoelig ja, maar heb vannacht wel weer even op rechts kunnen liggen, man wat had ik dat gemist. :roflmao:

Mamanene vindt dit leuk.
  7. kattenmama

kattenmama Bekend lid

14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    Wat fijn! Probeer een beetje in die genietmodus te komen ja. Blijft spannend natuurlijk maar een kloppend hartje is al zo’n goed teken!

SD90 vindt dit leuk.
  8. SanneJoy

SanneJoy Lid

11 jul 2022
    66
    113
    33
    Vrouw
    @kattenmama jeetje, inderdaad wat je zegt het verloopt heel hobbelig. Laat het snel maandag zijn zodat je duidelijkheid hebt.
    Maar de instelling van de artsen zou mij ook geruststellen. Ik duim met jullie mee.

@SD90 wat fijn!! Jaaaa vertrouwen houden!!

Ik heb de 28 weken aangetikt. Onze gynaecoloog was gister euforisch, zoals ik me voelde bij 24 weken zo vrolijk deed de arts gister. Ze zei zo blij dat je zover al bent gekomen. Verder is het rustig baarmoederhals nog mooi lang en kindje doet het goed. Ze zeggen steeds het is een fijn meisje maar helemaal normaal.

Mijn man en ik zeiden gister nog eigenlijk is het lichamelijk echt een zwangerschap uit de boekjes, helaas dat het mentaal zo heftig was/soms is. Wij zijn begonnen met het kamertje wel echt heel echt om er mee bezig te zijn.

Mamanene, SJD1988, kattenmama en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.593
    4.447
    113
    Vrouw
    @SanneJoy ontzettend onwerkelijk voor jullie lijkt me dat ❤️ Zo fijn dat je nu deze termijn al hebt bereikt!

SanneJoy vindt dit leuk.
  10. kattenmama

kattenmama Bekend lid

14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    Wat goed joh alweer 28 weken! Echt heel fijn dat je bmm ook nog steeds mooi dicht en lang is, hopelijk blijft ze nog mooi even op haar plek zitten voorlopig!

SanneJoy vindt dit leuk.
  11. SamirsVrouwtje

SamirsVrouwtje Fanatiek lid

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat het goed gaat met de beste dames!

12. kattenmama

kattenmama Bekend lid

14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    Hier gaat het niet zo goed, ik zou gisteren voor de GUO, maar ben zondag opgenomen in het ziekenhuis met gebroken vliezen. Vooralsnog is het rustig en komt de bevalling nog niet op gang maar ik ben natuurlijk pas 21 weken dus het ziet er niet goed uit voor ons..

13. SD90

SD90 Fanatiek lid

3 nov 2017
    2.292
    2.489
    113
    Vrouw
    Oh meid, wat een rot nieuws... Ik hoop zo erg voor je dat je kindje mits bedrust in het ziekenhuis nog lang genoeg blijft zitten om kansen te hebben eenmaal ze geboren wordt... Wat zeggen de artsen over de situatie?

14. kattenmama

kattenmama Bekend lid

14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    Ja het is heel dubbel, er is een heel klein percentage kindjes dat dit overleeft, maar eigenlijk moeten we ervanuit gaan dat de bevalling binnenkort op gang komt en het niet goed gaat aflopen. Dat is in verreweg de meeste gevallen het scenario.
    Met de baby gaat gelukkig alles nog steeds goed. Hij ligt wel helemaal opgevouwen want door het gebrek aan vruchtwater is er opeens veel minder ruimte natuurlijk. Maar z’n hartje klopt nog sterk en af en toe voel ik hem toch nog schoppen, dus hij merkt hier gelukkig niet heel veel van.

15. evi85

evi85 Actief lid

19 apr 2021
    271
    328
    63
    Vrouw
    Oh nee wat een vervelend nieuws! Heel rustig aan en hopen dat het een minischeurtje is… hopelijk blijft de baby nog lang zitten!

16. SD90

SD90 Fanatiek lid

3 nov 2017
    2.292
    2.489
    113
    Vrouw
    Gelukkig dat je kleintje er niet veel van merkt. Wat een onmogelijke/onmenselijke situatie waar je nu inzit... Ik hoop écht op een wonder. Wil je heel veel moed/warmte/wat je ook maar nodig hebt, wensen.

kattenmama vindt dit leuk.
  17. kattenmama

kattenmama Bekend lid

14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    Nee helaas is het geen kleine scheur of hoge scheur, praktisch al het vruchtwater is weg, vandaag zagen ze nog 1 plekje met een beetje vruchtwater maar verder ligt hij zo goed als droog..

18. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.593
    4.447
    113
    Vrouw
    Oh nee lieve @kattenmama wat een vreselijk nieuws! Heel veel sterkte en ik hoop zo dat jullie kindje de uitzondering is.

Ik ben even offline de komende tijd, ben echt megaziek (COVID). Alles doet pijn. Koorts zakt niet af met paracetamol. Ik heb nauw contact met de ha en vk.

19. cvdv87

cvdv87 Fanatiek lid

12 nov 2021
    2.286
    2.571
    113
    Vrouw
    Oh @kattenmama wat vreselijk dit! Ik hoop zo ontzettend met je mee dat jullie kindje bij het kleine percentage hoort dat het wél overleeft. Verschrikkelijk dit :cry:

20. Mamanene

Mamanene Actief lid

21 aug 2022
    351
    386
    63
    Vrouw
    Ohnee!!! @kattenmama, wat een nare gebeurtenis en ongelofelijk spannend nu :( ik heb veel aan je gedacht de afgelopen dagen en ga nu verder met heel hard duimen voor toch een goede afloop❤️ heel veel sterkte!

Deel Deze Pagina