Ik heb een vraag. Wie weet hoe ik het kan instellen dat niet-gebruikers mijn berichten niet kunnen lezen ?! Ik ben veel te bang dat ze het hele verhaal lezen en de datums overeenkomen en ze daardoor weten dat het om mij gaat. Dingen die ik hier vertel zijn echt persoonlijk en blijkt dat alles voor iedereen leesbaar is.
Dat kan niet, dan moet je of bij een privé clubje gaan, dan kunnen alleen de mensen in de clubje meelezen, of je moet wat minder details vermelden? of niet op een openbaar forum schrijven. Bij Freya hebben ze bijv een gesloten forum.
Het kan idd niet, maar je moet niet vergeten dat er hier heel veel dames rondlopen met dezelfde problemen en dezelfde behandelingen op dezelfde data. Als je verder geen specifieke ziekenhuizen, plaatsnamen etc noemt denk ik niet dat mensen je snel zullen herkennen.
He ! Thnx. Nee noem sws nooit echt zhuizen hier in de buurt. En er zijn er ook veel met dezelfde data maar toch mijn idee is dat zeg maar. Hihi Thnx voor de info.
Dat kan inderdaad niet. Ik zou de exacte details uit je onderschrift weg halen, want die zijn vrij specifiek. Als je daar iets meer algemeens neer zet, zoals Wij zijn met tese bezig, is het veel moeilijker om het naar jou te herleiden. Verder geen namen van artsen, ziekenhuizen en plaatsnamen noemen, alleen je nicknaam gebruiken, enz.
Ik heb ook al een andere naam aangenomen. Vragen aan beheer bij geldige reden veranderen hun de naam. Mijn knserschrift en plaatjes ook al verandert zodat mensen niet meer kunnen zien wie ik ben.