Ik heb nu al 1 verse terugplaatsing gehad en 2 cryoterugplaatsingingen in eigen cyclu, allemaal mislukt. Bij de eerste cryoterugplaatsing had ik al vanaf 2 dagen na eisprong al bruinverlies dus heb ik bij 2 de cryoterugplaatsing utrogestan gekregen vanaf eisprong. Tijdens ons rustmaandje nu had ik weer bruinverlies vanaf 2 dagen na eisprong. We hebben nu nog 1 cryotje over en wil de beste "omstandigheden" voor de cryo. Dus ik twijfel om te vragen of ik een kunstmatige cyclus mag. Waar hebben jullie de beste ervaring mee?
Ik ben momenteel pril zwanger van een cryo tp uit icsi nr 2. Bij de andere terugplaatsingen heb ik iedere keer medicatie moeten gebruiken. Nu was ik even helemaal klaar met al die rommel en wilde ik als de arts er achter zou staan de laatste cryo in natuurlijke cyclus. Nou wonder boven wonder heeft die me een positieve test opgeleverd. Nu hopen dat alles goed blijft gaan. Anders moeten we naar poging nr 3
Hoi Ik ben zwanger geraakt van een cryo in geheel natuurlijke cyclus......bij mij werken hormonen echt niet!
Aiden: zwanger na verse TP in kunstmatige cyclus. Finley: zwanger na cryo-TP in kunstmatige cyclus. Bij Finley had ik eerst 3 mislukte cryo-TP in kunstmatige cyclussen. Ik stelde de arts voor om een cryo-TP in natuurlijke cyclus te proberen. Arts wilde dat liever niet en dus wederom een cryo-TP in kunstmatige cyclus welke raak was gelukkig. In jouw geval is een kunstmatige cyclus proberen niet zo'n gek idee. Het is een optie die het proberen waard is in elk geval. Bij een natuurlijke cyclus moet je baarmoederslijmvlies zich ook nog zelf opbouwen naar een correcte dikte wat het innestelen optimaliseert. Bij een kunstmatige cyclus wordt je daarbij nog een handje geholpen.
Hoi Ik ben zwanger geraakt van een cryo in geheel natuurlijke cyclus......bij mij werken hormonen echt niet!
Hoi Dansprinsesje, Elk lijf is anders dus ik denk dat voor iedereen wat anders beter werkt. Ik heb meerdere tp gehad in kunstmatig cyclus allemaal niet blijven plakken. Daardoor wilde ik een keer in natuurlijke cyclus proberen en dit was raak. Ik zit nu weer in een cyclus waar we gaan tp in natuurlijke cyclus. Maar als bij jou al meerdere keren de natuurlijke cyclus op niets is uitgedraaid zou ik zeker vragen of je het eens anders mag proberen. Vaak staan ziekenhuizen er wel open voor.
4 jaar geleden. Cryo tp in kunstmatige cyclus en gelijk raak. Nu in eigen cyclus gehad en mislukt over een paar weken mogen we ons weer aanmelden voor tp3