Hallo ik heb 6 rondes iui zonder hormoon erop zitten helaas zonder resultaat ik ga mijn eerste ronde iui met hormoon beginnen de gonal-f 75 heb ik voorgeschreven gekregen verder geen combinatie van andere ik begin morgen op mijn 5e cyclusdag en de 10e cyclusdag krijg ik een eerste echo is er hier iemand die hier evaring mee heeft ? Groetjes
Dag Cheffin83, ik begin deze ronde toevallig ook met IUI heb vandaag mijn Menopur gekregen. Ook heb ik Pregnyl gekregen voor de eiersprong. en volgende week voor een echo. dus echt ervaring heb ik niet maar we starten wel samen. Ik wil je wel veel succes wensen! en hopelijk de volgende ronde een mooie test voor ons groetjes!!
Hallo dames, Ik schrijf en lees graag mee. Heb nu de eerste ronde IUI achter de rug met gonal 50 mg. Nu de twee wacht weken. Super spannend! Ik vind de hormonen helemaal niet erg. Ik voel me beter met dan zonder. De pregnyl is wel een rot spuiten, maar na 3 dagen ben ik dat gevoel kwijt.
Wij doen iui met puregon en pregnyl. Ik moet beginnen normaal op dag 3 en dan heb ik de eerste echo op dag 8/9
Wat vreemd ik lees bij de meeste dames toch combi hormoon injecties ik krijg dat niet is dat raar ? Ik loop in mc kinderwens leiderdorp. Nou dames veel succes dan he. Hoop voor allen goed nieuws. Ik vind het hele starten met iets nieuws best eng en spannend : wat de uitkomst zal zijn op de echo gaat t door of niet , wat zijn de bijwerkingen , letten op overstimulatie , meerlingen kansen en ga zo maar door hihi. Groetjes
Cheffin, misschien krijg je de pregnyl op een later moment nog voorgeschreven? De pregnyl moet 24-36 uur voor de iui gespoten worden om het exacte moment van de eisprong te bepalen. Puregon of gonalf moet je elke dag spuiten. Anders zou ik het so wie so even vragen in het ziekenhuis
Ik wil me wel aansluiten bij dit groepje starters... Vorige maand kreeg ik al clomid en toen had ik een eisprong, maar deze maand het zaad getest van mijn man en dat was niet zo goed, dus we moeten we starten met IUI met ondersteuning van clomid en pregnyl. Maar de clomid doet deze maand niets of toch weinig... Ik had vandaag op dag 18 alleen maar kleine eitjes (aan elke kant max eentje van 10,5 mm de rest was kleiner dus ze moeten nog stevig doorgroeien) Maandag mag ik terug... Hoe gaan jullie mannen ermee om, met het - niet zo goede - zaadonderzoek?
Hoi Cheffin, Ja dat vond ik ook bijzonder aan jou verhaal. Hoe timen ze dan jou eiersprong? Beste is om even te bellen voor een extra gesprek. Met al die vragen zitten verdien je ook niet. Het is allemaal al zo moeilijk. Ik vind het ook spannend... vooral dat prikken daar moet ik zaterdag mee beginnen
Ze timen mijn eisprong met ovulatietesten , ik heb al 6 rondes iui zonder hormonen achter de rug waarvan 1x positieve zwangertest maar die was een dag later negatief dus de ovulatietesten ben ik wel gewend maar ik dacht dat t wel vreemd is dat ik dat verder bij niemand anders lees vandaar. Heb nu 2 dagen prikken achter de rug manlief doet het prikken ik maak m klaar voor gebruik maar hij mag m in me vlees zetten daar ben ik dan niet zo goed in bij mezelf hihi maar het valt reuze mee ik voel een naaldenprikje als t niet minder is dan dat zelfs en dat was het dus het is goed te doen verder voel ik nog niet echt iets van bijwerkingen al DENK ik soms dat ik in de richting van me eierstokken wel iets voel maar dat kan ook heel goed in me hoofd zitten hihi Groetjes
Oh zo met ovulatie testen. wow 6 rondes al ook een heftig traject achter de rug. Ik heb eerst in eigen cyclus gedaan dus wanneer ik positieve ovulatietesten had bellen en dan de volgende dag samen met manlief erheen. Nu milde stimulatie.... vandaag beginnen dus wish me luck!!! ( ik heb een hekel aan naalden ) Manlief gaat de naald ook in mijn vlees zetten hahaha Hoeveelste dag zit jij nu? Groetjessss
Ik zit nu op dag 4 maar ik merk nu wel deze 2 dagen dat ik beetje last heb van licht in me hoofd worden en beetje hoofdpijn maar alleen savonds laat ineens
Oh bah, hekel aan bijwerkingen. Even in de gaten houden of wat meer rust nemen. dag 4 is nog het begin Ik heb gisteravond om 22.30u mijn 1e prik gehad. Was een drama. Mijn mannetje werd helemaal gek van mij. Steeds een stap naar achteren en gek doen. uiteindelijk muziek opgezet en ogen dicht. Ik vond het nog pijnlijk ook. maar al met al viel het reuze mee, vanavond dag 2.
Vandaag was mijn 10e cyclusdag dus begonnen met de ovulatietest en mijn 6e dag met de gonal-f dus moest komen voor een echo het gaat goed ik had wel Maar 1 ei aan de rechterkant en die was 19,3 mm t liefst zien ze 2 eitjes maar ze zei dat dit ook goed was ik moet nu 2x per dag de testen doen 1 in de ochtend en 1 in de avond tussen 6 en 7 als ik dan savonds de smiley heb moet ik de volgende dag vroeg bellen zodat ik dezelfde dag nog voor de iui kan komen maar heb ik m in de ochtend dan gewoon bellen voor de volgende dag ze denkt wel dat hij binnenkort zal gaan springen dus ik denk dat ik me eisprong iets vroeger ga krijgen dan de 14e dag. Heb ik de 13e dag ( woensdag ) nog geen smiley moet ik bellen voor een echo dus het is spannend en dan daarna volgen weer die verschrikkelijke wachtweken. Groetjes
Ik vond de eerste prik ook echt wel eng hoor maar het viel me mee ik prik elke avond rond half 9 nou ja mijn man dan hihi. Hiervoor ging het bij mij ook via mijn eigen cyclus dus hopen op wat geluk deze rondes. Groetjes
Wow 19,3 mm is netjes! Dus deze week een IUI. ik wens je echt veel succes en ga voor je duimen. Op naar een mooie droom!! Oooo verschrikkelijk die wachtweken, soms denk ik echt dat ik aan het doordraaien ben. en de drang om te testen pfffff wat een ellende! Ik vandaag om 22.00 prik nr. 3. hoop dat ik er een beetje aan wen gisteren vond ik het nog steeds spannend.. ook met zweten en tranen de eerste prik gedaan iets minder gespannen als de eerste dag.. beetje bij beetje went het wel. Veel succes meid!!! Groetjesss
Jullie ook veel succes gewenst en ik hou jullie op de hoogte en hoop dat jullie dat ook doen !!! Groetjes
Hoi allemaal. Elke keer teleurstellingen, niets werkte alle doseringen clomid, 1 ronde van 6 weken gonalf F die niets deed en nu de 2 E ronde gonal F na 29 dagen zagen ze ineens op de laatste echo een ei van 19. Als een wonder uit t niets. Spraken al over Leo als vervolg stap. Gisteren moest ik eerste keer pregnyl zetten en morgen ochtend onze eerste echte kans en eerste iui. Ik ben mega zenuwachtig en ookal weet ik dat de kansen niet groot zijn voelt t so goed om de eerste echte kans te krijgen. Ik denk dat de komende 2 weken heel zwaar worden, zie er tegenop. 2 weken wachten zonder prikken, ziekenhuis en hopelijk zonder menstruatie!