mn ding hieronder met dat kuikentje klopt ook voor geen meter hoor hihi ben niet zo technisch met instellen en voor ik het wist stond ie erop haha
Ik ben 10 februari gecurretteerd met 13w3d zwangerschap, ons kindje was met 11 weken overleden. Bij ons raadde de gyn aan om mijn menstruatie af te wachten als we weer zwanger wilden proberen te worden. Hij gaf als reden aan dat de kans op een miskraam groter is als het bevruchte eitje zich nestelt in het nog beschadigde weefsel. Als je een menstruatie gehad hebt, is de boel in ieder geval schoon. Zei hij...
@ tante m met dat tempen ben ik ook net begonnen ben geen prof maar zoals ik het overal hoor en lees moet vanaf dag 1 (ongi) elke dag s'ochtens dezelfde tijd voor je uit bed stapt tempen. en als je je ei zou hebben (of hebben gehad?) zou de temp moeten stijgen. je ziet dus wel je ei pas achteraf geloof ik misschien dat je bij het onderwerp temeraturen meer info kan vinden, heb ik nog niet gekeken eigenlijk ik heb ook het gevoel naar de curettage er meer mee bezig te zijn dan eerst door dat tempen, maar wil toch ook wel weten of alles weer werkt en hoor ook niets anders dan zwanger zijn want mijn zus is nu exact zo ver als ik ook eigenlijk zou zijn (echt een wonder, maar te mooi om waar te zijn) beetje dubbel gevoel, blij voor haar maar voor mij echt kl*te ben wel naar de nmbeurs geweest met manlief en in de avond kwam me zus, wilde eerst niet gaan maar achteraf toch blij dat ik wel geweest ben, toch een beetje een nieuwe start gemaakt @nelly bij jou heeft de gyn dan nog een reden mee gegeven, hier had ik echt het idee dat ze elkaar allemaal tegen spraken en niemand echt met een goede reden kwam, maar we zien wel misschien is het weer snel raak of duurt het nog een tijdje dat heb je zelf niet in de hand. ik volg mijn gevoel en we zien wel wat er op ons pad komt xx
Ik heb de ronde na mijn curretage niet gewacht en was de ronde erop meteen weer zwanger. Helaas werd dit een vmk. 2 zwangerschappen achter elkaar hebben mijn lichaam en geest absoluut geen goed gedaan. Ik raad het af!
Ik vond het erg fijn dat de gyn een goede reden gaf om te wachten tot de eerste menstruatie. Niet dat wij direct weer aan de klus gaan. Ik wil erg graag een zomerkindje, dus dan zouden we pas vanaf september ofzo voor het echt kunnen gaan. Maar goed, dat heb je niet voor het kiezen. We zien wel hoe het loopt. Oooh, en je zus is rond dezelfde tijd uitgerekend. Hier is schoonzus één week later uitgerekend dan wij. Ondanks dat we normaal al weinig contact met elkaar hebben, voelt het toch erg dubbel.
hoeveel verdriet kan een mens hebben in een maand na 17 feb een curretage te hebben gehad na een ma, en na wikken en wegen toch na de nmbeurs te gaan, wat ons goed heeft gedaan. we dachten dat we zo beetje een nieuwe start hadden gemaakt en onszelf weer een beetje hadden herpakt. dat was helaas maar van korte duur we hebben gisteren na 2 dagen dierenarts onze lieve hond moeten laten gaan naar bijna 12,5 voor sommigen is een hond miss maar een hond, maar hij was ons alles, ons kindje!! nu is er ook geen natte neus meer die onder mijn arm duwt als ik verdriet heb! voel me helemaal leeg en verdrietig en weet niet waar ik met me gevoelens heen moet, alleen me zus weet van de ma nu is februari voor ons echt een kl*te maand! sorry moest het even kwijt xx
Lotus wat vreselijk voor je! Je hond is je kameraadje, je vriend en ik begrijp heel goed dat je hier verdrietig om bent! Mijn hond heeft mij ook getroost toen ik afgelopen week hoorde dat ik een miskraam krijg. Heel veel sterkte! Dikke knuffel
He bah, lotus79, ook nog afscheid moeten nemen van jullie trouwe viervoeter. Wat vreselijk! Heel veel sterkte meid! Hele dikke knuffel! Oh, en alleen je zus weet van je MA... Kan je het niet met meer mensen over praten? Dit is erg zwaar hoor. Een vriendin van me had destijds nog aan niemand verteld dat ze zwanger waren. Met 6 weken kreeg ze een miskraam en achteraf vond ze het heel erg dat ze haar ouders niets verteld had. Ze hadden haar heel graag willen steunen en troosten. Ze waren "stiekem" bezig voor een kindje, dus ik snap het wel. Het is natuurlijk het leukst om je ouders te verrassen, zeker als het om hun eerste kleinkind gaat. 't Is gewoon klote dat het zo gelopen is.
@Lotus, het lijkt wel of ik elke keer mijn eigen verhaal lees bij jou. Ik ben 23 februari gecureteerd en helaas moet ik morgen mijn allerliefste hond ook in laten slapen. Het is een Newfoundlander van 11 jaar en 1,5 maand... ze kan niet meer op haar eigen poten staan...Echt een klote maand..inderdaad..wat kan een mens veel verdriet hebben..Jij ook heel veel sterkte met alles. Liefs