Zwanger na curettage

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Eliss92, 1 mei 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eliss92

Eliss92 Actief lid

7 jul 2017
    473
    458
    63
    Vrouw
    Mijn leven is op het moment echt een rollercoaster. Waar de artsen 4 weken geleden nog mijn leven redde twijfel ik of ik opnieuw zwanger ben. Ik zal even kort mijn verhaal doen.

17 maart kwamen we er tijdens de tweede echo achter dat het hartje van ons derde kindje gestopt was met kloppen terwijl mijn lichaam nog volop aan het zwangeren was. Een missed abortion dus met 8 weken.

Na gesprek met de gynacoloog besloten om voor medicatie te gaan om de miskraam op te wekken. Ik wilde geen curettage na de horrorverhalen op internet.

Dus 3 dagena het begin van de medicatie begon de bloeding op 1 april. 2 april had ik zoveel bloedverlies dat ik in een shock belandde in het ziekenhuis belandde. Daar schrokken ze ook omdat het bloedverlies leek op een kraan die open stond. Ik kreeg een spoedcurettage om mijn leven te redden. Ik heb daarna bloedarmoede gehad. Ik heb nog een week licht gebloed voordat de bloeding over was. Daarna zijn wij vrij veel imtiem geweest.
    Nu had ik gisteren 30 april ineens bloedverlies en ik dacht hee mijn menstruatie. Dit heeft een halve dag geduurd en daarna was de bloeding over. Zou dit een innestellingsbloeding zijn of een restbloeding van de curettage. Ik heb al zwangerschapstesten besteld maar komen pas dinsdag binnen.

2. Nikki25

Nikki25 Actief lid

12 aug 2021
    272
    228
    43
    Vrouw
    Wat naar hoe je miskraam is verlopen. Ik heb ook een spoedcurettage gehad en veel bloed verloren. Mijn cyclus kwam echt pas na 7-8 weken weer op gang, maar mijn cyclus is vrij onregelmatig. Ik had na mijn curettage wel enkele keren wat bloedverlies. Ook kan een menstruatie na je curettage heel licht zijn omdat je baarmoederslijmvlies nog helemaal moet opbouwen.
    Het kan een innestelingsbloeding zijn, maar ik denk dat de kans vrij klein is 4 weken na de missed abortion.

3. Dutchgirl1991

Dutchgirl1991 Fanatiek lid

4 jun 2021
    1.566
    1.499
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het nu met je? Heb je je testen inmiddels binnen?

4. Sophie2019

Sophie2019 Fanatiek lid

21 jul 2018
    2.013
    1.558
    113
    Vrouw
    Denk meer kans dat je cyclus nog herstellende is. Mogelijk maar kort bloedverlies omdat je slijmvlies niet goed heeft kunnen opbouwen afgelopen weken.

succes met het herstel en hopelijk is het snel raak wanneer jullie er weer aan toe zijn

5. KimberlyRomee

KimberlyRomee Actief lid

19 apr 2022
    198
    69
    28
    Vrouw
    Het zou kunnen. Ik heb 13 april curettage gehad na een missed abortion. En 21 april had ik mijn menstruatie. En het lijkt erop (ben erg vroeg met testen ) dat ik een positieve test in handen heb. Maar dat moet volgende week nog even blijken of het echt zo is.

Deel Deze Pagina