Bedankt voor je reactie! Ik denk dat ik ook pas echt kan genieten wanneer de 13 weken voorbij zijn. Hoewel de eerste keer hartje zien kloppen ook al heel veel onzekerheid wegneemt denk ik, zoals jij ook beschrijft. Wat naar dat je bloedverlies hebt gehad, dat maakt het helemaal onzeker lijkt mij. Opzich ga ik er ook maar vanuit dat het goed gaat hoor, met reserve in mijn achterhoofd dat het fout kan gaan om mezelf te beschermen, maar waar we vorige keer de babykamer in week 10 bij wijze van spreken al klaar hadden en iedereen gelijk wist dat we in verwachting waren, wacht ik nu maar 'rustig' even de 13 weken af .
Bedankt! Naar zeg, bloedverlies.. Ik ga voor jou duimen dat het allemaal goed blijft gaan! Heb je het hartje al zien kloppen?
Oh herkenbaar. Ik was na mijn curettage in ronde 3 zwanger (nu dus) maar daarvoor geloof ik in ronde 2 en twee keer in ronde 1, dus begon me van alles in mijn hoofd te halen
Gefeliciteerd, en die zorgen hebben we denk ik allemaal gehad hoor, nadat het een keertje (of vaker) mis. Ik in ieder geval wel! Hoop dat alles goed blijt gaan en je mag bevallen van een gezond kind.