IVF, zwanger, laag HCG!!! Help

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Ingeping, 11 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Hoi,

Wij hebben al twee en een half jaar een kinderwens. Nu hebben we eind oktober onze eerste IVF gehad. Nu ben je natuurlijk goed onder controle als je de IVF doorloopt. Nu heb ik afgelopen dinsdag bloed laten prikken op me HCG. De uitslag was 61. Ze vonden dit aan de lage kant. Nu moest ik vandaag weer en me HCG is wel gestegen maar nog niet voldoende in de ogen van het zkh. Me HCG waarde was nu 278!! Nu blijven we dus in onzekerheid zitten. Dinsdag moet ik weeeeer bloed laten prikken. Heb al meerdere positieve zwangerschapstests in me handen gehad maar heb toch graag de overtuiging van het zkh. Wie heeft hier ook ervaring in dat je HCG traag stijgt. Ben nu niet zeker van of het goed zit of niet!!!!!!

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    nou ik vind dat je hcg goed is gestegen hoor hij hoort te verdubbelen toch elke dag of per 2 dagen. dinsdag 61 woensdag 122 donderdag 244 vrijdag is vandaag dus hij is echt wel goed gestegen hoor.. en niet iedereen heeft zo`n mooie srijgende lijn.. gefeliciteerd meiss je bent gewoon hardstikke zwanger!!!

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik hoop dat we je na de volgende bloedtest enorm kunnen feliciteren!
    Het ziet er inderdaad niet verkeerd uit.
    Ik heb twee keer een vroege mk gehad na een te traag steigende hCG waarde.. Jouw waarde is al hogere hoor!
    Ik duim voor je!
    Elmo

Deel Deze Pagina