pijn helemaal onder in mijn buik

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door debora21, 14 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debora21

    debora21 VIP lid

    4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Hallo!

    Ik wilde weer eens iets vragen. Ik heb gister niet zo lekker gegeten en later op de avond waren mij darmen goed van streek. Ik ben naar het toilet gegaan, en daarna een beetje half rechtop gaan liggen op de bank. Na een kwartier kreeg ik zo'n ontzettende pijn in mijn buik! Het zat helemaal onderin boven het schaambot en alle twee de kanten. Het deed zo'n pijn dat ik niet meer kon bewegen, en raar ging ademen. Ik kon niet eens tegen mijn vriend die in de keuken was, zeggen dat ik pijn had. Toen ik weer goed ging ademen, werd het wat minder en ben ik plat op mijn rug gaan liggen. Toen is het langzaam weggetrokken. Ik kan de pijn niet echt beschrijven. Kan dit komen omdat mijn darmen van streek waren?

    Nou was ik net bij de vk om mijn zwangerschapsverklaring op te halen, en wilde het haar even vragen. Maar het was er zo druk. Beide assistenten aan de telefoon en de hele wachtkamer vol. Toen heb ik het maar niet gevraagd... :oops:

    Nou alvast bedankt!

    groetjes debora
     
  2. Immie

    Immie Verloskundige

    17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi deborah,

    Dit kan inderdaad door je darmen zijn gekomen. Je darmen zijn wat gevoeliger in de zwagnerschap. Het kan geen kwaad voor je kindje. Maar was erg vervelend vor jou!

    Groetjes imke
     
  3. debora21

    debora21 VIP lid

    4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Dank je! het is ook niet meer voorgekomen! ben weer gerustgesteld!
     

Deel Deze Pagina