Zwanger na de MMM UD sept/okt/nov 2022

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Luna87, 8 feb 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marissie82

    Marissie82 Bekend lid

    24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Sorry meiden, weinig van mij laten horen maar erg druk (geweest) met werken en dochter naar school voor het eerst, schoolreis en in huis wat veranderen zodat de 3e kamer op de 1e verdieping gebruikt kan worden.

    Met 16 weken controle extra echo op verzoek gehad omdat ik nog niks voel, gelukkig was alles goed.. Gelukkig maandag de 20 weken echo en ik luister geregeld met de angelsound omdat ik nog steeds niks voel. Maakt mij erg onzeker.
    Verder ben ik ook heel erg moe na een werkdag.. al met al lukt het genieten nog nooit echt.

    Wat leuk dat jullie de naam al hebben @Lieke90 Hebben jullie al een naam @Mickey20?
    Wij nog niet.. wel al wat namen die we leuk vinden.
     
  2. Mickey20

    Mickey20 Bekend lid

    29 jul 2020
    765
    562
    93
    Vrouw
    Hoe bevalt het je dochter op school en hoe vinden jullie het?

    Wat vervelend je spanning doordat je nog niks voelt. Waar ligt je placenta?
    Hopelijk word je vandaag weer gerustgesteld met de 20 weken echo! Laat je het weten?

    En ook balen dat je zo enorm moe blijft en dat je nog niet echt kunt genieten door dat alles!
    Heb je misschien ijzertekort of zoiets? Bespreek je dit soort dingen ook met de verloskundige?

    We hebben een paar namen die we overwegen, maar we zijn er nog niet uit. Zal wel goedkomen, misschien tijdens onze vakantie begin juni als we wat rust in ons hoofd krijgen.
     
  3. Mickey20

    Mickey20 Bekend lid

    29 jul 2020
    765
    562
    93
    Vrouw
    @Marissie82 Moet steeds aan je denken n.a.v. bovenstaande. Hoe gaat het?
     
  4. Marissie82

    Marissie82 Bekend lid

    24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Sorry was al begonnen aan het bericht, maar dus niet op enter geklikt

    Dochter vindt school geweldig, ze heeft al gelijk vriendinnetjes. Wij vinden het helemaal geweldig dat ze het zo goed doet en het zo naar haar zin heeft. Wat een grote dame is het dan ineens zeg!!

    De placenta ligt aan de voorkant, helaas weer.. bij onze dochter ook. Bij de 20 weken echo was alles goed met de kleine man, maar ik heb waarschijnlijk een placenta bilobata (2 lobbige placenta). Het 2e kleine gedeelte van de placenta ligt bij de baarmoedermond/hals. Met 28 weken krijg ik een extra echo om te zien hoe dat zich ontwikkeld. En dan gaat er besloten hoe of wat met de bevalling.
    Vandaag overleg gehad met mijn verloskundige. Ivm de vroeggeboorte, placenta die niet los kwam en de vroeggeboorte is het het plan om in sowieso in het zks te bevallen, mag voor nu met eigen verloskundige, maar kan natuurlijk nog veranderen na de echo met 28 weken. Spannend!!
     
  5. Mickey20

    Mickey20 Bekend lid

    29 jul 2020
    765
    562
    93
    Vrouw
    Oh gelukkig is alles goed met jullie mannetje!

    En wat fijn dat je dochter het zo naar haar zin heeft op school! Herkenbaar, hier gaat het gelukkig ook zo.

    Spannend inderdaad van de placenta. Ik lees op internet dat er nog tijd en kans genoeg is dat die weggroeit/-trekt bij de baarmoedermond. Dat hoop ik voor je! Veel kans dat je daardoor jullie mannetje nog niet voelt ook. Hoop dat je hem snel mag voelen!
     

Deel Deze Pagina