Bizar hè! Wij hadden ons ook verzekerd voor een 4e poging bij UMC.. ach, niks aan te doen! Belangrijkste is dat het gelukt, want tja, na al die pogingen geloof je er niet meer in
Tja, alsof de test ineens weer negatief is de dag daarna.. maar idd, ze houden zich vast aan hun protocollen. Met welke termijn had jij bij jullie 1e kindje de echo? Wij met 7w5d. Nu met 7w3d. Je testen zien er prachtig uit! Dus hopelijk ook over 3 weken een 1e echo
Uuuhm, wij hadden een extra echo omdat ik pijn had. Dat was met 6.1 al. En toen ook kloppend hartje gezien. Echo stond voor 7.1/7.2 dacht ik. Ik hoop dat ze me nu niet heel lang laten wachten. Maandagochtend om 8uur hang ik aan de telefoon! En ergens maandag bel ik ook gelijk de vk.
Welkom! Och man, ik was de hele ochtend zo misselijk. En mijn borsten doen pijn! Van de ene kant vervelend, maar ook wel een goed teken natuurlijk.
Pfff, nou pas op dinsdag 8 maart de eerste echo in het ziekenhuis. Dat is met 7.6. Ik heb echt zo weinig geduld met dit soort dingen.. haha!
Zwanger na MMM - uitgerekend in september/oktober/november 2022 Ledenlijst * Luna87 - 34 jaar - 2e kindje - zwanger na de verse TP van de 3e ICSI poging * Nandine - 28 jaar - 1e kindje - zwanger na 3e TP van ICSI poging 1 * Marissie82 - 39 jaar - 2e kindje - zwanger na 6e tp, 1e cryo ICSI 3 Uitgerekende datum * Nandine - 6 oktober 2022 * Mariska - 17 oktober 2022 * Luna87 - 19 oktober 2022 Afspraken * Nandine - 25 februari eerste echo in zkh * Marissie82 - 3 maart 1e echo in zks * Luna87 - 8 maart 1e echo zkh * Luna87 - 11 maart intake vk * Nandine - 14 maart termijnecho bij verloskundige Geslacht kindje
Kennen jullie nog meiden die in september/oktober uitgerekend zijn? Zou leuk zijn als de groep nog wat groeit!
Ja wel gevraagd, maar door het personeelsgebrek ivm corona was dit echt het beste wat ze kon doen. Ik ben eens aan het oriënteren op een eerdere echo bij een particulier echobureau.
Nee helaas, maar denk dat er vanzelf wel meer meiden aansluiten hoor! We zijn ook wel heel vroeg he, haha
Zwanger na MMM - uitgerekend in september/oktober/november 2022 Ledenlijst * Luna87 - 34 jaar - 2e kindje - zwanger na de verse TP van de 3e ICSI poging * Nandine - 28 jaar - 1e kindje - zwanger na 3e TP van ICSI poging 1 * Marissie82 - 39 jaar - 2e kindje - zwanger na 6e tp, 1e cryo ICSI 3 * Mickey20 - 42 jaar - 2e kindje - zwanger na 1e tp cryo ICSI 1 Uitgerekende datum * Mickey20 - 30 september 2022 * Nandine - 6 oktober 2022 * Mariska - 17 oktober 2022 * Luna87 - 19 oktober 2022 Afspraken * Mickey20 - 14 februari intake vk * Mickey20 - 15 februari intake zkh (meteen doorverwezen) * Nandine - 25 februari eerste echo in zkh * Marissie82 - 3 maart 1e echo in zks * Luna87 - 8 maart 1e echo zkh * Luna87 - 11 maart intake vk * Nandine - 14 maart termijnecho bij verloskundige Geslacht kindje
Wat super voor jullie dat het gelukt is na zoveel tegenslagen! Snap dat je nog vol ongeloof bent en bang bent dat het mis gaat. Gelukkig zijn de wonderen de wereld nog niet uit! Gefeliciteerd en leuk dat je meeschrijft!
Gefeliciteerd met je zwangerschap en leuk dat je meeschrijft! Wat naar dat je zo misselijk bent! Heb je al medicatie geprobeerd ertegen?
Pff, onzekere tijden. Had al dagen last van mijn borsten en licht misselijk. Maar dat is sinds vanmorgen helemaal weg.. ik me gelijk zorgen maken. Breng ik net mijn dochter naar bed voor der middagslaapje, komt ze hard tegen mijn borsten aan. Auw! Haha Oh en we hebben een echo afspraak staan bij een particulier bureau voor zaterdag de 26e met 6.3. En ja dat is heel vroeg, maar oh wat zou een kloppend hartje toch mooi zijn om te zien...
Het zijn zeker onzekere tijden! Helemaal zolang we nog geen kloppend hartje hebben gezien. Ik lees vaak dat symptomen kunnen komen en gaan dus probeer je daar niet te druk over te maken! ’Fijn’ dat je dochter even hard tegen je borsten aan kwam, hahaha. Wat fijn dat je eerder voor een echo kunt! hoop echt dat het kloppende hartje dan al te zien is!! Ik krijg geen meldingen van die forum, heel gek. Weet iemand hoe dat kan?