Zo dat is een eindje inderdaad. En ook een heel ander gevoel hè, gewoon bij de verloskundige. Fijn voor jullie! Maar het belangrijkste is dat jullie frummel goed aan het groeien is, geniet ervan samen!
Gelukkig!! Super fijn Hier ook voor het eerst geveld door Corona Had al 2 dagen hoofdpijn maar dat heb ik wel vaker. Vandaag ging ik met het uur achteruit, dus dacht toch maar even testen, bleh. Denk toch via ons zoontje gekregen, die was een paar dagen geleden heel warm, dat was maar 1 dagje en weer over.
Bah wat vervelend. Hopelijk vallen de klachten mee. Beterschap! Ik begin er ook steeds banger voor te worden.. Hebben jullie de booster gehad?
Ai, toch ook he. Je hoort het echt veel nu. Ben je erg ziek? Beterschap! Hier wel de booster gehad in december. Mijn man is maar dag of 3 a 4 ziek geweest. Ik wel anderhalve week. Beide booster gehad. Geen idee of het dus iets gedaan heeft.
Ik heb 4 weken geleden de booster gehad. Had gisteren wel echt hoofdpijn en een snotneus. Maar vandaag is het alweer over!! Vind het hier dus reuze meevallen. Had paar maanden terug keelontsteking, dat was echt 100x erger en duurde ook heel lang.
Dan heb je nu geluk, goed om te horen! Mijn zusje had de booster ook gehad, maar die had toch een flinke griep. Ik heb de booster nog niet gehad, op advies van mijn arts. En ben dus ook bijna een week grieperig geweest. Maandag eindelijk weer een echo in het ziekenhuis en vind het echt spannend of ons kleintje er last van heeft gehad.
Nou gelukkig! Je kunt er niet veel van zeggen. Man en ik hebben beide booster gehad half december. Ik ben best behoorlijk ziek geweest en hij maar paar dagen. Zeg het maar waar het aan ligt. Fijn dat je weer kan gluren maandag! Ik kan ook niet wachten tot dinsdag
Hier geen booster gehad, want toen zou ik bijna een terugplaatsing hebben. Ik heb gelukkig nog geen corona gehad.. maar ik hoor echt dat mensen er heel wisselend op reageren met of zonder booster... Leuk en spannend de echo's @Mickey20 en @Luna87 Kunnen we nog meiden uitnodigen voor de groep? Wel leuk als er nog wat bij komen? Wat doen jullie voor werk? Ik ben IC-verpleegkundige, heb dus heel veel corona patiënten gezien de afgelopen 2 jaar... Ben blij dat de opnames teruglopen.
Hallo dames, ik zou mij graag bij deze groep aan willen sluiten. Even wat over mij. Ik heb een dochter van 10 jaar via eiceldonatie i.v.m. vervroegde overgang. Was na de eerste plaatsing gelijk raak. Daarna in 9 jaar tijd 7 plaatsingen gehad in een ander ziekenhuis die allemaal zijn mislukt. Eigenlijk had ik geen hoop meer dat het nog zou lukken na zoveel mislukte pogingen. Als laatste poging wilde ik het nogmaals proberen via het ziekenhuis waar het gelijk raak was en deze keer was het weer gelijk raak. 16 februari de plaatsing gehad en 21 februari positief getest. Het is nog erg pril, hoop dat het goed blijft gaan. Ik weet nu in ieder geval dat het nog wel kan
Welkom! Jeetje, ook al een heel traject erop zitten dus. Gefeliciteerd met je zwangerschap! Hier werk ik als jurist. Kan me voorstellen dat je in je werk veel heftige dingen hebt meegemaakt @Marissie82
Onze Junior is ondanks corona goed gegroeid! Helemaal op schema. Placenta is in aanleg. De echoscopiste zag ook al dat er geen verdikte nekplooi is. En voor het eerst het hartje horen kloppen! Dus ik ben weer even gerustgesteld. Volgende week de bloedafname voor de NIPT-test. Je kunt er inderdaad niet veel van zeggen, het wisselt per persoon. Jij mag morgen weer kijken naar jullie kleintje, veel plezier alvast! Jemig jouw werk lijkt me echt zwaar. Heb je het kunnen volhouden steeds? Ik ben communicatiemanager. @Jesslyn Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat een bijzonder verhaal dat je nu weer zwanger bent via hetzelfde ziekenhuis. Zet je jezelf ook even op het lijstje? Ik zal het hieronder weer even posten.
Zwanger na MMM - uitgerekend in augustus/september/oktober/november 2022 Ledenlijst * Luna87 - 34 jaar - 2e kindje - zwanger na de verse TP van de 3e ICSI poging * Nandine - 28 jaar - 1e kindje - zwanger na 3e TP van ICSI poging 1 * Marissie82 - 39 jaar - 2e kindje - zwanger na 6e tp, 1e cryo ICSI 3 * Mickey20 - 42 jaar - 2e kindje - zwanger na 1e tp cryo ICSI 1 * Lieke90 - 31 jaar - 2e kindje - zwanger na 3e TP van IVF poging 1 Uitgerekende datum * Lieke90 - 23 augustus 2022 * Mickey20 - 30 september 2022 * Nandine - 6 oktober 2022 * Marissie82 - 17 oktober 2022 * Luna87 - 19 oktober 2022 Afspraken * Luna87 - 8 maart 1e echo zkh * Luna87 - 11 maart intake vk * Nandine - 14 maart termijnecho bij verloskundige * Marissie82 - 16 maart intake vk * Mickey20 - 23 maart 13-weken echo zkh * Marissie82 - 31 maart termijnecho vk * Mickey20 - 6 april echo en controle zkh Geslacht kindje * Lieke90 - jongetje
Wauw, wat fijn dat alles goed was! En het hartje gehoord.. dat is toch wel echt een bijzonder moment. Hier klein beetje zenuwachtig voor morgen toch weer. Het is allemaal nog zo kwetsbaar.
Ja echt een opluchting en een bijzonder moment. Ik snap heel goed dat het spannend is voor je. Beetje lomp om te vragen, maar bij mij is het één van de redenen voor de spanning: heb jij ook ooit een miskraam gehad?
Ik zie dat jij er heel veel hebt gehad. Wat heftig zeg. Nee, hier nooit een miskraam gehad. Ben een keer zwanger geweest en dat is mijn dochter van ruim 2. Waar bij mij de spanning vandaan komt is dat dit echt ons laatste icsi traject was. Ben nu zwanger van het derde traject, verse terugplaatsing. We hebben nog 1 cryo in de vriezer. Eerst 6 maanden icsi mnc gedaan, tweede poging maar 2 eitjes dus afgebroken (telde niet mee), nieuwe poging (2 terugplaatsingen, niet raak) en toen weer spuiten voor de laatste poging(elke keer 300eh Menopur). Maar ik heb besloten dat ik dit echt echt niet meer wil.. ik heb onwijs veel last gehad van de hormonen. Anderhalf jaar bijna elke maand aan het spuiten geweest... het is echt op, klaar. We hebben ons nog verzekerd bij umc voor een vierde poging, maar los van de verzekering of het geld, voel ik sinds ik zwanger ben echt heel erg duidelijk dat ik dit nooit meer wil. Dus het voelt als de laatste kans..
Vanmorgen echo gehad in het ziekenhuis en alles was goed! Een mooi kloppend hartje en het kindje bewoog zelfs al een klein beetje ❤ Dat krijg je als je een lang traject hebt gehad, allerlei personeel dat ons inmiddels best goed kent kwam er aan en feliciteerden ons. Zo leuk!
@Luna87 wat fijn dat je weer even hebt mogen kijken en alles goed was! En wat leuk dat je door allemaal personeel werd gefeliciteerd, dan voel je je wel even speciaal denk ik