Wat fijn om te horen dat alles goed is! Super leuk die felicitaties! Een mooie dag voor jullie En na jullie hele traject, met het gevoel van de laatste kans, extra fijn dat jullie dit gegund is!
Wat herken ik mij in je verhaal. Wij hadden ons ook verzekerd voor een 4e poging. Maar nu zei ik tegen mijn man dat als de echo niet goed mocht zijn het klaar is... Dit was onze 5e ICSI en 12e terugplaatsing totaal, het allerlaatste embryo... Het is goed zo!
Hoe voelen jullie je verder? Hier nog steeds weeïg, al lijkt het ook minder te worden. Dat maakt mij wel weer een beetje onzeker..
Ik heb dat weeïge ook nog steeds, soms lijkt het ook even weg te zijn maar het komt dan later op de dag vaak toch weer terug. Geeft dan toch ergens ook weer een fijn gevoel ondanks dat het niet echt lekker is. Ik heb verder veel hoofdpijn de afgelopen dagen. Herkennen jullie dat?
Ik ben nog steeds misselijk, eigenlijk de hele dag. Maar ik hoef gelukkig niet over te geven. Verder pijnlijke borsten en doodmoe. Die onzekerheid is zo herkenbaar en logisch. Maar symptomen komen en gaan hè. Heb je 16 maart weer een echo? Hoofdpijn had ik alleen de eerste dagen met corona. Normaal ben ik er ook gevoelig voor (maandelijks migraine door de hormonen), maar nu dus niet. Drink je wel genoeg?
Ik heb inderdaad wel wat meer moeite met genoeg drinken dan normaal. Zo’n volle buik met water is niet echt fijn icm dat weeïge gevoel. Ben me er wel bewust van dus denk dat ik als nog wel voldoende drink maar zal idd proberen nog wat meer te drinken. Ik heb normaal ook snel hoofdpijn rond eisprong en menstruatie en het komt ook wel vanuit mijn nek en bovenrug.
Nee snap ik. Bij mij is het ook echt balans zoeken tussen precies genoeg eten en drinken om niet nog misselijker te worden. Vervelend in ieder geval je hoofdpijn, hopelijk wordt dat gauw minder.
@Mickey20 Wat vervelend dat je nog de hele dag misselijk bent! Had je dat de vorige zwangerschap ook? Het weeïge had ik bij mijn dochter ook, maar kan mij niet meer herinneren of het zo erg was en ook niet meer tot wanneer het was.. Ja, gelukkig volgende week weer een echo! Kan niet wachten! We willen het misschien onze dochter daarna vertellen.
Nee, toen had ik alleen soms een licht weeïg lege maaggevoel. Bij jou is het weeïge dus ook best pittig? Wat fijn ja! En wat leuk dat vooruitzicht van het vertellen aan jullie dochter. Ik ben benieuwd hoe ze reageert! Wij vertellen het pas na de 13 weken echo.
Hier voornamelijk moe en ook dat weeïge gevoel. Af en toe gewoon echt misselijk. Heb nu twee keer overgegeven, dat valt nog mee. Oh en heel vroeg wakker en zeker 2 of 3 keer plassen in de nacht. Ik hoop echt dat ik de energie terug krijg die ik zo rond 3 a 4 maand zwangerschap had met onze dochter. Wat leuk @Marissie82 dat jullie het aan je dochter willen vertellen! Wij maken het hier in de 10e week bekend. Erg leuk! Twijfel nog wel wanneer we het onze dochter gaan vertellen. Ze is 2 jaar en bijna 3 maand en heeft nog geen besef van tijd. Ben bang dat ze elke dag gaat vragen of de baby al komt haba
Ik ben ook zo moe (nu na corona nog erger) en moet ook twee keer plassen per nacht. Kijk dus ook uit naar meer energie in het tweede trimester! Oh wat leuk, de 10e week is al bijna! Ja kan me voorstellen dat je twijfelt over je dochter die nog geen besef van tijd heeft. Die van ons is bijna 4 en aan haar is het al moeilijk uit te leggen denk ik.
Hier vandaag intake bij de vk gehad. En wederom een echo. Baby bewoog mooi en navelstreng ook al gezien, zo mooi! Een rits afspraken gekregen. Termijnecho, nipt, 13 weken echo!
Zwanger na MMM - uitgerekend in augustus/september/oktober/november 2022 Ledenlijst * Luna87 - 34 jaar - 2e kindje - zwanger na de verse TP van de 3e ICSI poging * Nandine - 28 jaar - 1e kindje - zwanger na 3e TP van ICSI poging 1 * Marissie82 - 39 jaar - 2e kindje - zwanger na 6e tp, 1e cryo ICSI 3 * Mickey20 - 42 jaar - 2e kindje - zwanger na 1e tp cryo ICSI 1 * Lieke90 - 31 jaar - 2e kindje - zwanger na 3e TP van IVF poging 1 Uitgerekende datum * Lieke90 - 23 augustus 2022 * Mickey20 - 30 september 2022 * Nandine - 6 oktober 2022 * Marissie82 - 17 oktober 2022 * Luna87 - 19 oktober 2022 Afspraken * Nandine - 14 maart termijnecho bij verloskundige * Marissie82 - 16 maart intake vk * Mickey20 - 23 maart 13-weken echo zkh * Luna87 - 25 maart - 13 weken echo zkh * Marissie82 - 31 maart termijnecho vk * Luna87 - 31 maart prikken nipt * Mickey20 - 6 april echo en controle zkh * Luna87 - 14 april 13 weken echo Geslacht kindje * Lieke90 - jongetje
Mijn termijn echo was helemaal goed! Zo bijzonder om te zien dat alles er al op en aan zit! Het was echt een hele mooie ervaring ❤️ 6 april hebben we de 13 weken echo en 7 april intake vk. De nipt doen wij niet.
Zwanger na MMM - uitgerekend in augustus/september/oktober/november 2022 Ledenlijst * Luna87 - 34 jaar - 2e kindje - zwanger na de verse TP van de 3e ICSI poging * Nandine - 28 jaar - 1e kindje - zwanger na 3e TP van ICSI poging 1 * Marissie82 - 39 jaar - 2e kindje - zwanger na 6e tp, 1e cryo ICSI 3 * Mickey20 - 42 jaar - 2e kindje - zwanger na 1e tp cryo ICSI 1 * Lieke90 - 31 jaar - 2e kindje - zwanger na 3e TP van IVF poging 1 Uitgerekende datum * Lieke90 - 23 augustus 2022 * Mickey20 - 30 september 2022 * Nandine - 6 oktober 2022 * Marissie82 - 17 oktober 2022 * Luna87 - 19 oktober 2022 Afspraken * Marissie82 - 16 maart intake vk * Mickey20 - 23 maart 13-weken echo zkh * Luna87 - 25 maart - termijn echo vk * Marissie82 - 31 maart termijnecho vk * Luna87 - 31 maart prikken nipt * Mickey20 - 6 april echo en controle zkh * Luna87 - 14 april 13 weken echo Geslacht kindje * Lieke90 - jongetje