Zwanger na de mmm

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Saskia1984, 1 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    O nee Babs, wat een stress :(
    Heel veel succes bij de echo en ik hoop zo dat het niets is! Ik duim!

2. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Update meiden: echo was ewn dooierzak te zien met een vruchtje. Leek iets te kloppen misschien maar nog niet duidelijk en ook niet te horen. Er zat een groot hematoom bij waardoor t of mis kan gaan of met rust kan herstellen en t toch nog goed kan gaan. Nu ziek gemeld en rust!!! en duimen, bidden, hopen dat t goed mag gaan. Wat een ellende en verdriet... nu weer moed en hoop bij elkaar zoeken om vol te houden!

3. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    O Babs wat ontzettend stressvol! Ik hoop en duim heel hard mee... dit mag niet mis gaan hoor :(
    Verder zag de echo er wel goed uit dus, alleen die stomme hematoom. Brrr... wat eng!
    Hele dikke knuffel en heel rustig aan. xx

4. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Dankje Saskia!

5. Hagedisje

Hagedisje Actief lid

12 jun 2015
    342
    40
    28
    Ohnee Babs, wat een schrik :(
    Ik ga heel hard duimen voor jullie!!

6. Lafayette

Lafayette Fanatiek lid

13 okt 2012
    1.385
    1.568
    113
    Heel veel sterkte Babs, hopelijk werkt rust nemen goed! Het kan zeker!

7. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    He meiden, ik klets graag met jullie mee!

Babs; wat een spanning zit je in.. doe rustig en pas goed op jezelf!

8. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Jeetje Babs, ik ben een dagje niet op het forum en dat gebeurt er dit...!
    Wat ontzettend K en schrikken zeg. Super fijn dat je kleintje zich goed heeft vastgehouden, maar snap dat dit spannende weken zullen worden, pfff.
    Ik heb dit bij mijn allereerste zwangerschap ook gehad en dit is uiteindelijk (met 9 weken) niet goed afgelopen, maar ik had achteraf veel rustiger aan moeten doen denk ik, al zul je het nooit weten. Knuf meis! Hoe is het nu?

@Buko : leuk dat je mee komt kletsen! En al bijna de twaalf weken grens gepasseerd *jaloers ;)
    Hoe voel je je?
    Wat super fijn dat je met je eerste ICSI behandeling zwanger bent geraakt. Zwanger van een verse TP?

9. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Haha, ja de tijd vliegt! Volgens mij vond ik de verlengde wachtweken nog spannender dan de 'gewone' wachtweken:eek: Toen ik eenmaal voorbij de 7 weken was en een mooi hartje zag heb ik me weinig zorgen meer gemaakt. Met 9 weken zagen we een spartelend kindje en inmiddels hebben we het hartje al mogen horen en zit alles erop en eraan.
    Ze zeiden in het zkh dat als je met 10 weken een 'stevig' en regelmatig hartje hoort, je 99% kans hebt dat het goed blijft gaan.

Maar die eerste weken pfff.. gewoon niet leuk eigenlijk! Ik voel me verder goed. In week 7/8 extreem moe geweest, maar nooit misselijk. Merk nu dat mijn hormonen op beginnen te spelen qua emoties. Schiet overal van vol en ben soms erg gepassioneerd over mijn standpunt :D:cool: Het was voor ons de allereerste ICSI inderdaad. Ook nooit geprobeerd 'normaal' zwanger te worden omdat we wisten dat dat toch niet zou lukken (vriend had teelbalkanker, voor de bestralingen is er zaad ingevroren). De eerste verse tp meteen raak. We hebben nog 3 cryo's voor een eventueel brusje ooit. Besef me ook wel dat we heeel veel geluk hebben gehad. Ook omdat ik zo weinig last heb van kwaaltjes. Hoewel ik daar in het begin juist super onzeker door was.

Bij jou is de spanning momenteel ook wel erg hoog vermoed ik, gezien je handtekening?? Goed nieuws naar een hoop tegenslagen. Hopelijk blijft deze lekker zitten!! Hoe voel jij je?

10. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Hey Mieksel. T gaat wel nu hoor. Lig lekker op de bank. Probeer vertrouwen te krijgen doordat ik nu niet meer zo vloei als gister. Ben net wel een soort van oud stolsel verloren? Verder voornamelijk bruin verlies. Wat ik lees gaat het t vaakst goed wanneer je echt goede rust pakt, helemaal als je ook nog een hematoom in je baarmoeder hebt. Als t kindje maar goed door kan groeien, dan blijf ik wel plat liggen als dat moet.
    Gaat t bij jou ook goed allemaal??

11. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Welkom Buko. Wat fijn dat t direct raakt is. Dan hebben jullie de spannende tijden al gehad buiten de icsi om. Gefeliciteerd! En wat Mieksel zegt: al mooi richting de 12 weken grens, jaloers!! Nog 6 weken pff, hoop maar dat we t halen! Fingers crossed!

12. Hagedisje

Hagedisje Actief lid

12 jun 2015
    342
    40
    28
    Hoi meiden.

Fijn te horen dat het vloeien minder is geworden Babs! En idd de rust pakken om de beeb lekker te laten groeien en de hematoom te doen slinken.

5 weken dansje Mieksel :)

Hai Buko :D

Hier vandaag een goede echo met een dansende uk. Zo bijzonder om te zien ♥♥♥
    De kleine loopt 2 dagen voor, maar ivm IVF houden ze vast aan de datum van de punctie.

13. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Heel fijn hagedisje. Altijd fijn een goede echo:)

14. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Heerlijk hè, Hagedisje...
    Wat een wondertje zit er in je buik.
    Die 11-weken echo is zó gaaf!!
    Wil je straks weten of het meisje/jongetje wordt?

15. Hagedisje

Hagedisje Actief lid

12 jun 2015
    342
    40
    28
    Oh ik ben té nieuwsgierig om het niet te willen weten :rolleyes:
    En om kleertjes te kopen vind ik het ook wel erg fijn om te weten, aangezien ik het zonde zou vinden om echt in de neutrale kleuren te moeten blijven terwijl er zoveel leuke jongens- en meidenkleding is :)

Zijn er dames hier die het niet willen weten?

16. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Helemaal gelijk, wij willen het ook graag weten; veels te leuk!!

17. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Op dit moment maakt t ons echt niet uit of het een jongetje of meisje is. Ik zeg nog wel eens dat ik t denk ik wel wil weten. Idd leuk voor kleertjes en een mooie kamer. Manlief wil t niet weten. En heb altijd gezegd als 1 het niet wil weten dan niet... maar we gaan t zien, eerst maar eens blijven zitten:rolleyes:
    En op t moment dat ik t verhaal typte liep er weer helderrood bloed uit me. Heb gedoucht en kreeg een hoestbui. Hopelijk een adertje gesprongen?! Op de wc loopt t er nog niet uit... afwachten...

18. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Ah nee Babs...! Hoesten onder de douche, dat kun je nu nèt niet gebruiken.
    Hopelijk is het weet gestopt? Ben benieuwd hoe het met je gaat meid!

19. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    H
    Heej.. ik heb gister hele dag gebloed. S ochtends liep t er weer uit. Later alleen bij afvegen. Vanochtend bruin. En net weer rood bij t afvegen... Geen krampen gelukkig dus we houden hoop. Blij als we morgenmiddag echo hebben......

20. Hagedisje

Hagedisje Actief lid

12 jun 2015
    342
    40
    28
    Neemt het lichaam zo'n hematoom op of is het ook heel gebruikelijk dat het door bloedingen naar buiten komt? Iig goed dat je morgen weer een echo hebt, toch fijn om even te kijken.

Deel Deze Pagina