Zwanger na de mmm

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Saskia1984, 1 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Beide volgens mij. Precies weet ik t ook nog niet. T moet niet teveel naar buiten komen zodat t hematoom t vruchtje mee kan trekken. Maar t kan wel lekler als t ware volgens mij. En als t goed is is dat bij mij aan de hand en hopelijk laat dat t vruchtje zitten en doorgroeien. Dus als er morgen een kloppend hartje te zien zitten we aan de goede kant... spannend!

2. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Heel, heel veel succes vandaag Babs!! Hoe laat mag je?

3. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Dankjewel! 13uur. Pff wat spannend!! Hoop maar zo dat ons kleintje het nog goed doet!

4. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Heeel veel succes vanmiddag Babs!! Nog iets meer dan een half uurtje!

Fantastisch hè Hagedisje, zo'n dansend kindje in je buik.

Ik heb vanmiddag de 12 weken echo in het zkh. Als alles nog steeds goed is krijg ik de stempel 'doorgaande zwangerschap' en is het IVF-traject in principe afgesloten. Heb er vooral veel zin in eigenlijk.

Lijkt me wel heel gek om daar straks weer in de wachtruimte te zitten, tussen de zenuwachtige stelletjes.. Maakt toch telkens een hoop los.

5. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Hartje klopt!! Hematoom is geslonken van 6cm naar 2cm. Dus nog minimaal een week volledige rust tot de volgende echo... spannend nog steeds maar oh wat is dit al een opluchting!!

6. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Ook even vanaf hier, ben opgelucht voor je Babs!

@Saskia1984 : hoe is het met jou???

7. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Babs, fijn nieuws! Wat een opluchting... Nog steeds heel spannend natuurlijk maar het gaat de goede kant op.

Hagedisje, super van goede echo :)

Buko, welkom. Heb je gevolgd op het februari wachtbankje en blij te lezen dat het goed gaat. Hoe was de echo?

Mieksel, ik zie een mooie banner :D

Hier inderdaad stilte omdat we een weekje op vakantie zijn en ik heel slecht bereik heb.
    Ik voel me niet echt super zwanger. Alleen borsten voelen zwanger aan en doen pijn. Verder soms wat steekjes en ik ben wat sneller moe. Misselijk amper nog, terwijl ik dat wel regelmatig was. Zit me niet helemaal lekker maar ik kan er toch niks aan veranderen. Ik geniet nu vooral van de vakantie en leef toe naar de echo over een week.

8. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Oooh wat fijn Babs! Jeetje dat is wel een flinke hematoom geweest dan!:eek:

Saskia; oh ja ik volgde op een gegeven moment zoveel topics, kon het gewoon niet meer bij houden :oops: De echo was helemaal goed. Kleine nam net een slokje van het vruchtwater en kreeg daardoor de hik, zo schattig. Hij/zij is nu 5,8cm en ligt standaard met de beentjes gekruist over elkaar, ben benieuwd of dat een voorkeurshouding blijft.
    Wat lekker om nu even op vakantie te zijn! Waar zijn jullie heen? Hopelijk kun je lekker genieten en tot rust komen in ieder geval. ik had/heb trouwens ook heel weinig kwaaltjes gehad. Wel/geen kwaaltjes wil niks zeggen over hoe het gaat hè! En kan ook nog eens per zwangerschap anders zijn. Ik voel me nog steeds niet zwanger :cool:

9. Hagedisje

Hagedisje Actief lid

12 jun 2015
    342
    40
    28
    Wat een opluchting Babs!!

Fijne vakantie Saskia :)

10. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Wat fijn Buko! En wat een leuke echo is dit hè, ik vind dat echt wel de mooiste op dit termijn.
    Wij zijn een weekje naar Centerparcs met ons zoontje. Echt genieten want de kleine man heeft de tijd van zijn leven. Zo leuk. En ik ben me vandaag toch misselijk ;) :D

11. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Ah wat leuk! Lekker genieten van je gezinnetje. Haha, en je hebt dus meteen over jezelf afgeroepen ;)

12. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Fijn van de goede echo Buko!

En Saskia, heerlijk aan het genieten dus. En misselijk... Fijne bevestiging, maar lijkt me niet fijn, bwah...

Hier, 6-weken dansje!

13. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Jaaa fijn Mieksel... volhouden :)

14. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Super leuk Mieksel! Iedere mijlpaal gewoon vieren :D

Babs hoe gaat het nu met jou?

15. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Hier gaat zn gangetje.. gister weer gewone afscheiding. Vandaag weer bruine en troep. Misselijk en begin en wat branderige slokdarm te krijgen. Dinsdag weer echo, kan niet wachten!

16. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Bruine en troep is goed in jouw geval toch denk ik? Dat de rommel uit je buik is..
    Je zult de dagen wel vooruit kijken! Nog 4 nachtjes!

17. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Mooie mijlpaal Mieksel! Hoeraaa voor 6 weken!

Babs, het blijft spannend. Lijkt me ook erg slopend. Je leeft echt van echo naar echo kan ik me voorstellen.

Vandaag weer thuis na een heerlijke week. Was echt genieten!
    Ben nu toch echt wel regelmatig flink misselijk. Maandag eindelijk de echo, kan ook niet wachten. Het is zo spannend allemaal!
    Heb veel steken rechts onder in mijn buik en ook soms wat pijnlijk en een stekend/dof gevoel. Het lijkt bij mijn eierstok te zijn. Ben dan meteen bang voor een bbz maar neem toch wel aan dat ik dan nu toch al wel had moeten vloeien of krom liggen van de pijn. Het is aanwezig, maar niet echt hinderlijke pijn. Ik ga er maar even vanuit dat het groeipijn/bandenpijn is.

18. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Ja schrik ook noet van t bruine. T moet er toch uit inderdaad. Stiekem geniet ik van de rust thuis met alle kwaaltjes en dat ik dus niet hoef te werken.
    Als t dinsdag maar weer goed is. We hebben nu al wel vertrouwen dat t goed zit maar ben wel erg blij dat we dinsdag weer mogen kijken!

19. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Saskia; misschien is het ook wel gewoon je eierstok? Of heb je een cryo tp gehad in je natuurlijke cyclus? Heeel veel plezier straks met je echo!!!

Babs; kan het me voorstellen hoor. Gaat alles nog steeds goed nu? Hoe laat heb jij je echo morgen?

20. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Babs en Saskia, succes vandaag!!!! Big day!
    Laten jullie snel weten hoe het was?

Deel Deze Pagina