Hier ook weer een goede echo gehad en op termijn! Hematoom wordt ietsje kleiner.. dus rustig aan blijven doen!
Dag dames, Mag ik ook met jullie meeschrijven? Na2.4 jaar en een jaar in de mmm met 6x iui, een hsg, laparoscopie, 1x IVF zonder bevruchtingen. Nu dus zwanger geworden van de eerste verse icsi tp! Ik kan het nog steeds niet helemaal geloven.. Ik weet dat het zo is maar als ik dat niet wist kon het ook niet zo zijn. Ik had juist verwacht heel blij en enthousiast te zijn maar dat ben ik juist niet.. Heb nog helemaal geen last van kwaaltjes. Alleen mijn borsten zijn heel pijnlijk. Nu wachten tot 9 juni dan de eerste echo!
Gefeliciteerd meid!! Heel herkenbaar. Ik ben blij maar t is nog net of t over een ander gaat. Ik ben inmiddels wel misselijk en pijnlijke borsten maar nog dringt t niet door... Hoop dat t na de 12 weken beter wordt. Merk nu al wel na een echo dat t steeds echter wordt, helemaal door manlief die helemaal trots is! Probeer er een beetje van te genieten en voor te stellen hoe t straks zal zijn. Vind ik ook erg lastig, hoop dat de tijd snel gaat voor je tot de 1e echo!
Fijn Babs! Clarajilla, welkom en gefeliciteerd! Erg herkenbaar. Zelfs nu ik zwanger ben van de tweede is het nog steeds onwerkelijk. Inderdaad net alsof het over een ander gaat. Dat heb ik na de geboorte van mijn zoontje ook heel lang gehad. Kon me toen nog niet eens voorstellen dat hij bij ons hoorde en bij ons zou blijven. Heel bizar.
Dank jullie wel! Ja het is niet alsof ik zwanger ben maar de buurvrouw ofzo.. Ook als ik naar de testen kijk ( heb er denk wel 10 gedaan in 2 weken tijd) heb ik niet het idee dat die van mij zijn. Iedereen om me heen ( die het weten) is zo blij en enthousiast en ik dus totaal niet. Erger me dan ook aan hun die dat wel zijn, al snap ik wel dat ze zo blij zijn. Hopelijk veranderd dat over 2.5 week bij mij ook! Volgens mij geloofd me vriend het ook nog niet helemaal maar wel meer dan ik doe
Wat fijn Babs! Clarajilla gefeliciteerd! Ik ken je nog uit het nieuwe ronden, nieuwe kansen topic. Wat super fijn dat ICSI voor jullie de uitkomst bleek te zijn! Kan het me heel goed voorstellen dat het nog niet helemaal doordringt en dat je je dus ook niet perse heel 'blij' voelt. Misschien ook nog wel een stukje zelfbescherming? Na de eerste echo verandert het vast! Nog een paar spannende verlengde wachtweken.. Ik had trouwens ook 0,0 kwaaltjes alleen mn borsten een beetje.
Hoe jij t omschrijft.. dankjewel, zo voel ik t precies zo. Denk dat t zelfbescherming is door t hele traject.. ik erger me ook aan iedereen!! Ik wil ook gewoon blij zijn... pff samen met mn vriend vind t ik t geweldig maar iedereen er om heen, verschrikkelijk.....
Gefeliciteerd Babs en Mieksel met jullie goed echo!! Welkom Clarajilla! Ik had je al gefeliciteerd in een ander topic gezellig dat je mee komt kletsen. Ik herken het ''niet beseffen'' van de zwangerschap ook heel goed. Kon ook totaal niet blij zijn en omdat ik in het ziekenhuis kwam te liggen wisten al redelijk wat mensen van ongeveer 4 weken zwangerschap dat het raak was. Ik irriteerde me aan mensen die het al hadden over namen, wat het geslacht zou zijn etc. Steeds nam ik me zelf in bescherming en zei tegen hun laten we eerst maar eens afwachten hoe het allemaal gaat lopen. Ook cadeautjes irriteerde me. Goed bedoeld natuurlijk maar ik was nog niets eens 12 weken zwanger. Ik heb dat gelukkig nu niet meer maar heb nog steeds niet echt het besef zwanger te zijn en denk dat het pas bij mij gaat komen als ik de kleine ga voelen. De Doppler gaf mij in het begin tussen de echo's door wel een geruststelling, even naar het hartje luisteren en mijn dag was weer goed.
Het irriteert mij eigenlijk nog steeds een beetje als andere mensen over mij(n) zwangerschap praten... Ook mensen die ik normaal amper spreek die dan nu ineens overdreven blij doen? Of op het werk, dat iedere keer als ik voorbij kom ik zo'n blij wordt aangestaard. Alsof je je nu constant euforisch moet voelen ofzo....
Zoo herkenbaar. Idd die namen en geslacht, ik kan ze wel ik weet niet wat..... hoop ook dat t nog gaat veranderen bij mij! Zo fijn dat t bij jullie ook herkenbaar is!
Gelukkig ben ik niet de enige die ook zo denkt en voelt! Heb ook juist geen zin om op visite bij me schoonouders en ouders te gaan want het gaat constant over wat ze denken wat het word en dat ze al allemaal leuke dingen voor meisje/jongen hebben gezien.. En dan begrijpen ze mij niet ( of willen niet begrijpen) dat ik het zo voel of denk
Het is gewoon super irritant om ineens een soort publiekelijk bezit te zijn. Blijkbaar is het normaal om je volop met iemand te bemoeien die zwanger is.... Ik vind het heel fijn om erover te praten en mijn gevoel erover te delen met mensen die me dierbaar zijn. Maar niet allllltijd en met iedereen die daar zin in heeft. Het is zoiets persoonlijks, niet dat je het over je laatste vakantie hebt ofzo.
Mijn schoonmoeder heeft er een handje van de hele tijd te zeggen "wel heel rustig aan doen en voorzichtig hoor!" Zo irritant... komt zij mijn huis anders even poetsen en mijn zoontje bezig houden?
Oh ja pff ik zit al 3 weken thuis ivm bloedingen en hematoom. Gaat steeds beter en hematoom wordt kleiner en baby groeit goed. Maar t is met alles doe je wel rustig aan. Moet ik wat doen in je huishouden... pff goed bedoeld maar jezus ik kan zelf ook wel bedenken wat wel en niet gaat!
Ja ik had het al na de terugplaatsing. Me schoonmoeder de hele tijd. Rustig aan doen he?! Niet te veel doen.. Ik denk ik voel zelf wel wat ik wel of niet kan. Ze moet zich er niet zo mee bemoeien.. Weet nu al dat als alles goed blijft gaan en als de baby geboren word ga ik me er al helemaal aan ergeren hoe ze zal doen... Ik ben het net veel dingen niet eens hoe zij het wilt of bedenkt en dat het volgens haar zo moet.. Dus dat gaat wel wat worden denk ik..
Hoe is het dames? De extreme hitte overleefd? Het ging met de misselijkheid aardig de goede kant op, maar met die hitte was het de hele dag door overleven zonder kotsen Morgen hebben we de tweede echo. En ik vind het ontzettend spannend. Heb zo'n onheilspellend gevoel en ben ontzettend bang dat het hartje niet meer klopt Ik voel me verder echt wel zwanger en mijn buikje groeit aardig door, maar ik weet dat het helemaal niks zegt. Ik hoop zo dat het goed is! Duimen jullie heel hard mee? Ik mag pas om 17.10 uur.