Zwanger na de mmm

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Saskia1984, 1 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieksel

    Mieksel Fanatiek lid

    15 okt 2013
    1.712
    187
    63
    Wat een bescheiden buikjes meiden met 16 week..! Mooi!
    Buko, is dat een zwangerschapsbroek?
     
  2. Buko

    Buko Fanatiek lid

    19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Ik geniet er ook nog maar even van dat hij klein is, zit de laatste weken nog genoeg in de weg waarschijnlijk :D
    Het is trouwens geen zwangerschapsbroek hoor. Gewoon zo'n flubberbroek met een elastieken band, vorig jaar bij een goedkoop boetiekje gekocht. Moet ondertussen wel over zwangerschapsbroeken gaan nadenken. Maar vind zo'n strakke brede band over mn buik dus absoluut niet lekker zitten?
     
  3. Saskia1984

    Saskia1984 VIP lid

    19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik vind het toch al een mooi bobbeltje hoor :) geen vetrol maar mooi beginnend babybuikje ;)

    Ik krijg ook een GUO.
    Bij mijn zoontje ook gehad. Inderdaad ivm icsi maar ze doen het niet overal meer geloof ik. Schijnt een beetje achterhaald te zijn maar ik vind het wel fijn. Alleen wel echt ziekelijk zenuwachtig.
     
  4. Saskia1984

    Saskia1984 VIP lid

    19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik ben juist zo blij dat de zwangerschapsbroeken weer uit de kast mogen. Ik vind ze heerlijk zitten :D
     
  5. clarajilla

    clarajilla Fanatiek lid

    23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Uur geleden de echo gehad en alles was goed!
    Het hartje klopte mooi, de grootte klopte met het termijn en genoeg vruchtwater!

    Wij krijgen ook een guo ivm icsi. De afspraak er al vast voor gemaakt!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Buko, Babsvdh, Sweetnesz en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. clarajilla

    clarajilla Fanatiek lid

    23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ik vind mijn buik trouwens voor 8 weken best groot .. Gelukkig heb ik wat wijdere broeken waar me buik in past dus kan het nog wat verborgen houden samen met wat wijdere shirts
     

    Bijgevoegde bestanden:

  7. Sweetnesz

    Sweetnesz Actief lid

    20 sep 2013
    264
    26
    28
    Super clarajilla!

    Mooi klein buikje Buko. Ik heb ook pas zo'n flubberige broek gekocht bij the Sting, vind hem heerlijk zitten net zoals mijn zwangerschapsbroeken met buikband. Mijn normale broeken krijg ik nog wel aan alleen gaat de knoop niet meer dicht.

    Wij hebben ook een GUO aangeboden gekregen maar niet voor gekozen.

    Koffer is hier gepakt en vertrekken morgen heb er veel zin in :)
     
  8. clarajilla

    clarajilla Fanatiek lid

    23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Fijne vakantie alvast!
     
  9. Mieksel

    Mieksel Fanatiek lid

    15 okt 2013
    1.712
    187
    63
    Mooi hoor @clarajilla . Groeit mooi!

    Fijne vakantie @Sweetnesz !!

    Hier al zwangerbroeken aan van vorige zwangerschap afgewisseld met broeken met elastiekje om de knoop, hihi.
     
  10. Lafayette

    Lafayette Fanatiek lid

    13 okt 2012
    1.377
    1.562
    113
    Ik had door de ICSI ook een indicatie voor GUO volgens mij, maar ik heb dat twee keer genoemd en de verloskundige bleef het maar over SEO hebben, het kwam niet helemaal aan geloof ik. Ik heb het er maar mooi bij gelaten want ik hoefde het ziekenhuis niet meer zo nodig van binnen te zien eigenlijk! :D En een SEO is ook heel uitgebreid.

    Super om hier alle berichten van mooie echo's en goede vooruitgang te lezen! Zo blij voor jullie allen!

    Ondertussen ben ik afgelopen week bevallen van onze mooie en gezonde dochter! Ruim een week overtijd maar ik voelde me prima dus niks te klagen. Bevalling was natuurlijk heftig want dat zijn bevallingen, maar wel naar mijn wensen: thuis en in bad. Borstvoeding gaat ook al weer super. Zo fijn om een zwangerschap die zo klinisch begonnen is, zo natuurlijk af te mogen ronden. Nu nog een kaartje naar Düsseldorf sturen als bedankje!
     
    Buko, Saskia1984, Babsvdh en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. Mieksel

    Mieksel Fanatiek lid

    15 okt 2013
    1.712
    187
    63
    Gefeliciteerd @Lafayette !! Wat heerlijk dat het zo natuurlijk en goed is gegaan! En nu heeerlijk genieten!
     
  12. Babsvdh

    Babsvdh Fanatiek lid

    18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Heb jullie weer gevonden....
    Gefeliciteerd lafayette!
    Hier ook al zwangerschapsbroek aan.. klein buikje heb ik toch al wel.
    Fijn dat alles goed gaat met iedereen.
    Ik krijg ook een GUO, wist niet dat je dat kreeg na icsi, maar de vk kwam er zelf mee..
     
  13. Saskia1984

    Saskia1984 VIP lid

    19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Gefeliciteerd Lafayette! Geniet!
     
  14. Buko

    Buko Fanatiek lid

    19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Gefeliciteerd @Lafayette !! Super fijn dat alles goed is gegaan. Heel veel geluk!

    Clarajilla je ziet best een verschil inderdaad, maar misschien dat het nog darmen zijn?

    Mijn buik heeft sinds vrijdag echt een groeispurt gekregen (na de foto dus). Zit nog met een gewone jeans aan, maar net de knoop los gemaakt haha. Vanaf morgen over op jurkjes en zwangerschapsbroeken.

    Saskia maak je je ook echt zorgen over de echo? Of meer een "wat als" gedachte? Ik voel mezelf echt hopeloos naïef, maar het voelt zo intrinsiek goed dat ik me niet voor kan stellen dat er iets zou zijn..
     
    Babsvdh vindt dit leuk.
  15. Saskia1984

    Saskia1984 VIP lid

    19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Nee, maak me daar altijd zorgen over als de echodatum weer nadert. Had ik bij mijn zoontje ook, maar nu moet ik zeggen dat het gevoel sterker is. Waar dat door komt weet ik niet. Misschien wel door de rare start, met tuurtesten en laag hcg. Vervolgens toch 4 dagen achter op termijn volgens echo. En dat begint dan toch weer een beetje te knagen.
    En als dit niet goed gaat dan moeten we weer helemaal opnieuw starten en daar zie ik als een berg tegenop. Allerlei dingen bij elkaar denk ik dus.

    Misschien ook wel dat ik me niet voor kan stellen dit keer zoveel geluk te hebben. Over zoontje 6 jaar gedaan. Gestopt met de medische molen, adoptietraject in gegaan, alsnog een icsi 2,5 jaar het stoppen en die was raak. Dubbel raak, want ik ben nu zwanger van de laatste cryo uit die poging. Het is gewoon onvoorstelbaar eigenlijk.
     
    Babsvdh en Buko vinden dit leuk.
  16. Saskia1984

    Saskia1984 VIP lid

    19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    En voor de 20 weken echo was ik bij mijn zoontje ook enorm zenuwachtig hoor. Ik vind dat gewoon een hele belangrijke en spannende echo. Ik heb de uren voor de echo op de wc doorgebracht, in het ziekenhuis zelfs nog :D
    Volle darmen zaten in ieder geval niet in de weg toen :D:D:D
     
  17. Buko

    Buko Fanatiek lid

    19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Nou met zo'n geschiedenis kan ik het me eigenlijk ook wel voorstellen hoor.. Voor je gevoel hangt er dan zoveel vanaf! Misschien niet de goede woordkeuze, maar je wilt heeel heeeeeel graag dat alles goed is. Wij natuurlijk net zo goed, maar voor ons voelt het misschien allemaal toch wat vanzelfsprekender omdat het sneller gegaan is.
     
  18. clarajilla

    clarajilla Fanatiek lid

    23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    @Lafayette gefeliciteerd!

    @Buko, geen idee of het me darmen zijn. In de ochtend is me buik ook al opgezet en einde van de dag al helemaal. Ik pas zelfs al een paar broeken niet meer.. En broeken met elastieken rand beginnen einde van de dag ook al te strak te zitten. Jurkjes wil ik nog niet te veel dragen want die zijn allemaal strak dus zie je het duidelijk in. Wil tot zoiezo 11 weken het wel proberen te verbergen. Dus zolang het geen 30 graden word moet dat wel lukken!
     
    Buko vindt dit leuk.
  19. Pien15

    Pien15 VIP lid

    12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ik breek ff in voor @Lafayette : van harte gefeliciteerd met je dochter! Wat fijn dat het allemaal goed is gegaan. Geniet ervan!

    Alle andere dames (paar bekenden hier :)): gefeliciteerd met de zwangerschap! Ik hoop dat ik ooit hier nog eens mee mag schrijven ☺️.
     
    Mieksel en Lafayette vinden dit leuk.
  20. Lafayette

    Lafayette Fanatiek lid

    13 okt 2012
    1.377
    1.562
    113
    :D Dank voor de felicitaties iedereen!
     

Deel Deze Pagina