Onze stijn is overleden doordat hij 21 wendingen had gecreëerd in de navelstreng, dit hadden er maximaal 12 mogen zijn.. Oftewel max 3 per 10cm navelstreng, en in mijn geval was de navelstreng 40cm Ik kan niks vinden op google hierover, wie heeft dit ook meegemaakt?? En kan me er meer over vertellen?? Onze gyn gaat nog een overleg krijgen met deskundigen uit het land hierover, maar een bespreking van de uitslag staat pas in januari gepland, duurt erg lang wachten tot die tijd..
Ik ga er bij ons in ieder geval wel naar vragen, maar dat stukje over zoveel wendingen per 10 cm kan je dat ergens op google vinden of heb je dat van de gyn gehoord?
Ja pfff nog 2 dagen, wij hebben alleen geen obductie laten doen dus vraag me af of ze dan ook naar zulke dingen kijken. Neem in ieder geval een foto mee. Je zou zeggen dat het niet veel voorkomt als ze het nog met andere deskundigen gaan bespreken?
Nou de gyn en mijn eigen verloskunige zagen niks raars aan de navelstreng na de bevalling..dus of ze het gezien hebben, neem aan dat ze het dan meteen zouden zeggen?? Maar een foto meenemen kan natuurlijk altijd..schat de kans wel erg laag..tenzij je een hele goede gyn hebt,want mijn gyn die wist niet eens van het max aantal windingen in de navelstreng en hoe lang die moest zijn bij die termijn, Je verwacht wel dat ze het weten.. Het komt inderdaad heel weinig voor, en daarom willen ze het ook gaan bespreken, vind het wel lang duren hoor 4 maanden, maar ze willen dingen uit gaan zoeken ofzo..
Nou he 4 maanden wachten is ook ontzettend lang! Ja als het goed is zijn die wel onderzocht en daar horen we donderdag denk ik meer over.
ooh dat scheelt, dus als er iets aan de hand is, dan hoor je dat dan ook, hoop dat je iets van een uitslag krijgt.. geeft wat meer rust..