Zwanger na een borstvergroting

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mama van Sepp, 29 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van Sepp

    Mama van Sepp Fanatiek lid

    5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Ik heb vorig jaar mijn borsten laten vergroten nadat ik al twee kinderen had gekregen en er van mijn borsten niet veel meer over was :)
    Nu ging er ook vanuit geen kinderen meer te krijgen.
    Nu ben ik toch zwanger van de derde ( en echt zeker de laatste :D)
    Nou zijn je borsten natuurlijk erg gevoelig tijdens de zwangerschap en zeker het eerste trimester. Maar nu heb ik echt last van mijn borsten :(
    Volgens mij veel meer als bij de eerste twee en heb ik dus het idee
    Dat dit door de siliconen komt.
    Ik heb echt het gevoel alsof het "in de weg zit"

    Zijn er hier meer dames die een borstvergroting hebben gehad en nu weer zwanger / bevallen zijn en die dit gevoel herkennen.

    Het doet me echt zeer :( en ik ben nu helemaal bang voor de stuwing na de bevalling ...
     
  2. Mama van Sepp

    Mama van Sepp Fanatiek lid

    5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Niemand? :(
     
  3. lovelie

    lovelie Actief lid

    12 okt 2015
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit is mijn eerste zwangerschap....laatste vergroting en tevens reconstructie was ruim een jaar geleden...werd ongeveer 8 mnd na mn operatie zwanger....ik heb geen klachten van mijn borsten tot nu toe, buiten de gebruikelijke zwangerschapsverlof klachten ( gevoeliger dan voor mn zwangerschap maar niet hinderlijk)
     
  4. Lucifer30

    Lucifer30 Actief lid

    15 sep 2015
    173
    0
    0
    Yes same here! Niet vergroot maar wel 'gerestaureerd'. Tot week 25 heb ik er echt last van gehad (echt groeipijn zegmaar) maar sindsdien niet meer. Ze zijn wel ruim 3 maten gegroeid😱
    Hopelijk blijft er nog iets van over als alle kilo's er weer af zijn.. ☺️
     
  5. balleke

    balleke Fanatiek lid

    21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Ik heb ze vorig jaar april laten vergroten. Kon ik eindelijk naar paar maanden weer op m'n buik slapen en toen begonnen ze in het eerste trimester groter te worden en dus ook gevoeliger. Net zo gevoelig bijna als paar dagen na de operatie. Eigenlijk had ik het eerste jaar niet zwanger mogen worden... maarja natuur bepaald!!
     
  6. silki

    silki Actief lid

    25 aug 2015
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een vergroting en daarna pas kinderen gekregen. Bij mij is er toen 1 gedraaid tijdens de zwangerschap omdat ze mega groot werden. Ik kreeg daarna pas last en heb ze toen ook 2 of 3 jaar na de zwangerschap eruit laten halen omdat ze elke dag pijn deden
     
  7. Mama van Sepp

    Mama van Sepp Fanatiek lid

    5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Ahhhh ja same here ;)

    Samen duimen dan maar!
     
  8. Mama van Sepp

    Mama van Sepp Fanatiek lid

    5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Dat is fijn om te horen! Hoe lang moet je nog?
     
  9. Mama van Sepp

    Mama van Sepp Fanatiek lid

    5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Hier precies hetzelfde. Is de gevoeligheid afgenomen?
     
  10. lovelie

    lovelie Actief lid

    12 okt 2015
    294
    0
    0
    NULL
    NULL

    Ik moet nog 5 weekjes...maar heb zo te lezen geluk dat ik geen klachten van mijn prothesen heb. Ze waren wel heel gevoelig...op een prettige manier 😉 maar geen pijn gehad
     
  11. Mommy11

    Mommy11 Bekend lid

    7 apr 2015
    905
    202
    43
    Ik heb na twee kids m'n borsten laten vergroten en ben nu ook zwanger, van de derde. Ongeveer een half jaar na de borstvergroting zwanger geraakt.?
    Ze doen me wel wat pijn, ik heb het idee dat de siliconen tegen de melkklieren aandrukken en het daardoor komt. Als ik op m'n buik slaap en daarna omdraai zijn t net stenen. Ze zijn sowieso gevoeliger en al flink gegroeid, ik hoop dat ze er na de zwangerschap nog mooi uit blijven zien.
     
  12. Mama van Sepp

    Mama van Sepp Fanatiek lid

    5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Hi Mommy11
    Dat gevoel heb ik dus ook. Ik probeer ze zoveel mogelijk te ondersteunen met een goeie BH overdag maar zelfs dat doet me "zeer" en met slapen zitten ze ook echt in de weg.
    In principe zei de chirurg dat ze na de bevalling misschien iets natuurlijker staan maar dat hangt natuurlijk ook van je huid structuur af.
    Ik maak me ook vooral zorgen om de stuwing na de bevalling :$
    Ik denk dat het hetzelfde aan zal voelen als na de vergroting :$
     
  13. balleke

    balleke Fanatiek lid

    21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant

    Gevoeligeheid is wel afgenomen (geloof rond de 23 weken. Kan nu ook weer op mijn buik slapen, maar nu zit mijn buik in de weg hahahaha)

    Vraag me af of ik er straks na de bevalling last van ga hebben met die stuwing:cool:
     
  14. Lief 26

    Lief 26 Actief lid

    13 mrt 2012
    378
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier een vergroting 6 jaar geleden gedaan, weliswaar achter de spier geplaatst. Ik heb er geen last van gehad, en zijn er alleen maar mooier/natuurlijker op geworden! Oh ja, en heb 11 maanden borstvoeding kunnen geven en had op dat moment club E ipv C! Enorm dus! Je merkt dat je huid op rekt maar dat zal elke andere moeder hebben denk ik!

    Ik hoop dat je er snel minder last van hebt!
     
  15. Leni88

    Leni88 Bekend lid

    16 sep 2014
    802
    398
    63
    Vrouw
    Mijn borstvergroting is alweer bijna 10 jaar geleden, mss dat ik daarom ook totaal geen last van mijn borsten heb/had tijdens beide zwangerschappen?
    Wel na de bevalling last gehad van stuwing en dat terwijl ik niet eens genoeg melk had, ze waren soms echt pijnlijk en steenhard:)
    Ze zijn na de borstvoeding een klein beetje "losser" geworden, dus niet meer zo strak als voorheen, maar ze hangen ook niet.
     

Deel Deze Pagina