Jee wat een bijzondere foto..... Wat een prachtig mensje al. Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindje, en gecondoleerd met het verlies.
Jeetje Tylmare, wat een bijzondere foto! Wat is ze mooi! Wat verdrietig dat jullie haar niet bij jullie kunnen houden. Veel sterkte de komende tijd.
Gister ern vroege echo gehad, nog geen kloppend hartje, wat ook wel te verwachten was op 5wk. Toch merk ikndat ik dat heeeel vervelend vind nu. Misschien toch beter een weekje later moeten gaan. Zon vruchtzakje zien zonder activiteit is toch niet fijn. En dan maakte ik vroeg een afspraak omdat ik zo graag een bevestiging wilde
Inmiddels een kloppend hartje, wel een afwijkend vruchtzakje, eerst dachten ze aan een tweeling. Dee zwangerschap heeft zo weer zijn eigen verassinkjes, maakt dat vergelijken of denken dat het 'weer mis zou zijn' minder is. Grappig hoe dat werkt
@Tylmare hoe gaat het bij jullie na de crematie van Elin? Heb je nog een as sierraad uitgezocht? Ik ben nog elke dag blij met mijn ring
Het gaat eigenlijk wel goed, ben wel verdrietig niet meer zwanger te zijn en geen gezond kindje mogen krijgen in april. Het stomste is misschien nog wel dat ik baal van het leeftijdsverschil straks tussen zoontje en een volgend kindje en dat het geen 2018 baby meer gaat worden heeeeeel waarschijnlijk. Ik heb een hanger gevonden online, even afwachten hoe die in het echt is en hoeveel as we uberhaupt terugkrijgen. Anders toch een hanger via solilly
Solilly kende ik niet. Ook mooi, fijn dat je Ok voelt en dat balen omdat leeftijdsverschil nu meer is ken ik hoewel ik me dan ook meteen verwend voel dat we ervan uit gaan het allemaal exact zo te kunnen plannen als gewild. Natuur kiest soms anders en uiteindelijk komt t toch allemaal goed <3
Hoe gaat het bij jullie allemaal? Ik zit inmiddels in mijn 9e week, het is wel anders dan de vorige zwangerschappen maar toch 'vergelijk' ik het minder met de Keer dat het mis ging dan ik had verwacht. Het valt me alles mee. Ik leef wel erg naar de combination test toe. Goede waarden zijn erg Welkom! Als ze weer afwijken dan zal dat wel zorgwekkend zijn. Maar al bij al gaat het erg goed
@Tylmare ik beval morgen en wij gaan nu ook voor de watermethode. Ik ben benieuwd, want hoewel we dit eerder meegemaakt hebben nig niet de watermethode omdat onze zoon toen ouder was. Ik zit nu net voorbij 12 weken ipv 24wk. Ik vond jouw foto's erg mooi <3
Jeetje.. ik heb volgens mij iets gemist? Is jullie kindje niet levensvatbaar? Ik wil je heel veel sterkte wensen
Och nee, wat is er gebeurd? Veel sterkte toegewenst Met de watermethode kan je je kindje zeker 4 tot 7 dagen mooi houden. Zeker als je het water goed ververst en in de koelkast zet.
@WelcomeWondertje Wat een naar bericht! Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe Ondertussen is het voor mij alweer 4 weken geleden dat we erachter kwamen dat het kindje niet verder mocht leven. Vorige week een hysteroscopie gehad omdat er na de miskraam ‘iets’ achter was gebleven. Daar krijg ik volgende week uitslag van. Soms is het moeilijk om positief te blijven. We doen ons best. We blijven hopen op ooit een kindje te mogen krijgen